Известие

Collapse
No announcement yet.

Jtd 115кс. - твърд маховик, варианти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Jtd 115кс. - твърд маховик, варианти

    Здравейте колеги. Замина ми съединителя, и съм се насочил да сложа твърд маховик, понеже не ми се отваря през няколко месеца, а и новите са си цифра.
    Ако някой е запознат какви варианти има за такава алтернатива, ще съм много благодарен да сподели.
    Чух нещо за td100, но нещо ме съмнява да държи, а и диаметъра май е по-малък.
    Колата е 147 jtd 115 к.с, 5степенна ръчна кутия.
    Благодаря предварително на всеки включил се по темата.

  • #2
    Първоначално публикувано от 52outs Покажи съобщение
    Здравейте колеги. Замина ми съединителя, и съм се насочил да сложа твърд маховик, понеже не ми се отваря през няколко месеца, а и новите са си цифра.
    Ако някой е запознат какви варианти има за такава алтернатива, ще съм много благодарен да сподели.
    Чух нещо за td100, но нещо ме съмнява да държи, а и диаметъра май е по-малък.
    Колата е 147 jtd 115 к.с, 5степенна ръчна кутия.
    Благодаря предварително на всеки включил се по темата.
    След пост 18.

    Comment


    • #3
      Благодаря за включването колега. Ще търся такъв твърд комплект. Би трябвало да е добър вариант. Струва си да се пробва.

      Comment


      • #4
        Значи, първо, на тоя мотор оригиналния маховик изкарва поне 400 000 км. ако мотора работи правилно и ако не е ремапван. Ако не си смалил съединителя и си видял, че е свършил, не знам как ти влезе тая идея за смяната му.

        Второто, не е скъп този маховик, и веднъж сменен, не се сменя през няколко месеца.
        Не трябва да бъркате Валео с Люк. Люк-а свършва преди съединителя в някои коли, но при тези коли, в които е Валео, Валео-то си изкарва спокойно няколко съединителя.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #5
          Здравей. Когато си взех колата (малко над половин година), маховика беше заминал. Първата работа беше да го сменя. Не исках да ме оставя на пътя, тъй като я карам извънградско основно. Сложих и втора ръка, тъй като трябваше да се сърши на момента. Затворих я с моя съединител, като ми се видя в добро състояние и че има доста живот в него. Но уви, взе да приплъзва. Знам, че предстои да го сменям, и като се сетя колко тежи кутията, много ми е мерак за твърд комплект. И като знам, че сложения, я ме изкара, я не, мисля да е на куп. Колата не е силна, но е ремапната. Би трябвало да е добър вариант и да няма проблеми от към вала. Кутии бол, за нея не ми дреме, дай боже я изрита, ще си сложа по-лека.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от 52outs Покажи съобщение
            Здравей. Когато си взех колата (малко над половин година), маховика беше заминал. Първата работа беше да го сменя. Не исках да ме оставя на пътя, тъй като я карам извънградско основно. Сложих и втора ръка, тъй като трябваше да се сърши на момента. Затворих я с моя съединител, като ми се видя в добро състояние и че има доста живот в него. Но уви, взе да приплъзва. Знам, че предстои да го сменям, и като се сетя колко тежи кутията, много ми е мерак за твърд комплект. И като знам, че сложения, я ме изкара, я не, мисля да е на куп. Колата не е силна, но е ремапната. Би трябвало да е добър вариант и да няма проблеми от към вала. Кутии бол, за нея не ми дреме, дай боже я изрита, ще си сложа по-лека.
            А като сложиш твърдия не мислиш ли, че ще отидеш на по-честа смяна на феродо?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              А като сложиш твърдия не мислиш ли, че ще отидеш на по-честа смяна на феродо?
              И защо така мислиш ?
              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                И защо така мислиш ?
                Няма да получиш отговор... Или поне не смислен такъв!
                Ще се почне някакво увъртане и някакви недомлъвки (както всеки път естествено)
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  Няма да получиш отговор... Или поне не смислен такъв!
                  Ще се почне някакво увъртане и някакви недомлъвки (както всеки път естествено)
                  Любо много добре знае кога и в какви случаи за разлика от теб. Само ще ти кажа, че се чупи по определен начин феродовия

                  Comment


                  • #10
                    Я пообясни подробно,че и аз се замислям да махна демпферния,кво му става на феродовия,шлиците ли идват слаби или нещо друго. Навремето го ядох с алфетата,беше явно с побългарен съединител и в един момент каза кррррр и до там.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      Любо много добре знае кога и в какви случаи за разлика от теб. Само ще ти кажа, че се чупи по определен начин феродовия
                      Точно каквото написах това и каза ти...
                      Нищо съществено и конкретно....
                      Вземи като толкова разбираш, напиши един път поне нещо конкретно!!! Напиши кое как защо...
                      (нямаш си и на идея аз примерно какво знам и мога и правя, но това е друго)
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        Причината да е демпферен маховикът не е никак случайна. Същото важи и за шайбата на другия край на коляновия вал.
                        Има трептения, които са предвидени да се гасят с помощта на тези два детайла. При маховика пружините са с определен натяг, масата на движещата се част от маховика и т.н. Ако това не става, трептенията се предават нататък по детайлите и последствията са непредвидими.
                        Помня отговора на Еньо навремето, когато го бях питал какви могат да са последствията от каране със заминала демпферна шайба: "от нищо до скъсан колянов вал". Изводите всеки може да си ги направи сам.
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                          Причината да е демпферен маховикът не е никак случайна. Същото важи и за шайбата на другия край на коляновия вал.
                          Има трептения, които са предвидени да се гасят с помощта на тези два детайла. При маховика пружините са с определен натяг, масата на движещата се част от маховика и т.н. Ако това не става, трептенията се предават нататък по детайлите и последствията са непредвидими.
                          Помня отговора на Еньо навремето, когато го бях питал какви могат да са последствията от каране със заминала демпферна шайба: "от нищо до скъсан колянов вал". Изводите всеки може да си ги направи сам.
                          Е то за това феродовия диск е с пружини.Между другото ,се свързах с единия колега на когото сложих кит с твърд маховик ,и вече е навъртял 34000 км. и няма оплаквания .
                          Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Интересно ми е дали се е усетила разлика във вибраците , които се усещат в купето. Би трябвало поне в определени диапазони на оботорите да има разлика.
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                              Интересно ми е дали се е усетила разлика във вибраците , които се усещат в купето. Би трябвало поне в определени диапазони на оботорите да има разлика.
                              По-скоро на практика няма разлика... ( познат с БМВ спуска инфото)
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment

                              Working...
                              X