Известие

Collapse
No announcement yet.

Шумоизолация на/около предните гуми на 156.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Шумоизолация на/около предните гуми на 156.

    Интересно ми е някой правил ли е подобно "упражнение" и как. Ще съм ви задължен ако споделите опит и мнения.

    Поводът за това чудене е това, че най-шумното нещо в колата са именно предните гуми и на път след 20-тата минута ме дразни ужасно. Четох за разните шумоизолирания във форума за изолиране на шум от двигател, но при мен сравнено с гумите двигателят почти не се чува/бензинов двг/. Ситуацията е особено ужасна на някои по-грапави настилки.
    Странно е, че в Гърция шумът изчезва... което ме навежда на мисълта, че колата е правена за предимно съвременни пътища, а не за каране в страната на ужасното пътуване и летните магистрали.

  • #2
    Не е по темата, но с каква марка гуми караш?
    При мен една и съща марка гуми, зимните се като бормашина, а летните са по добре!
    Sport Wagon 2.0TS|LPG

    Comment


    • #3
      На 159-та задните подкалници са от киче, предполагам играят някаква роля и на шумоизолация.
      Alfa Romeo 159 1.9jtdm EX

      Comment


      • #4
        За сметка на това пък зимата когато минаваш по път на който е разпръскван пясък се чува един специфичен шум от леко "шумолене" на пясък все едно се "сипе" по тенекия или по пластмаса.

        Предполагам е от песъчинките които гумата завърта и изстрелва или се отлепят от гумата и се удрят в подкалника или отдолу в металната част на колата -купето.

        И аз още миналата година се замислих дали да не си платя и отдолу да я изпръскат с някакво покритие - има такива против ръждясване- превантивно напръскване с гумено-каучуково покритие.Образува се нещо като пореста гума и тя няма как да не спира песъчинките и да не предотвратява ударът от песъчинка в метал/пластмаса. Шегрен или нещо такова : http://avto-boq.com/catalog/index.ph...product_id=212

        Нямам познат обаче който да го е ползвал и да даде отзиви от него.

        Има и такива които са базата на смоли -те са само против ръжда, тоест превантивно да напръскаш против появата на ръжда.

        Не зная и доколко "доволни" ще са в сервиза автомайсторите, защото предполагам ще покрие и главата на някой друг болт или гайка и ще станат почти невъзможни за отвиване, тоест ще трябва да "белят" напръсканото.

        ---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:41 ----------

        Това горното важи само за предните гуми де.Предполагам.Задните наистина са с някакво киче.
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • #5
          156-цата е с пластмаси в подкалника и с кечета от страната на коша. За да се обезщуми повече, трябва да се махнат и преоблепи на ново, но с двигател в коша едва ли ще се получи. Намери си гуми с нисък шумов индекс.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Благодаря за отговорите колеги! Мина доста време от пускането на темата.
            Смятам да започна със смяна на гуми - към по "тихи". После когато остане време може да опитам да облепя с нещо подкалниците. Ще пиша при евентуални положителни резултати...

            Comment


            • #7
              А това дето облепят вратите на колите с цел задържане на звука и шумоизолация,не става ли да се облепят пластмасовите подкалници,които се продават и не са скъпи?
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                За сметка на това пък зимата когато минаваш по път на който е разпръскван пясък се чува един специфичен шум от леко "шумолене" на пясък все едно се "сипе" по тенекия или по пластмаса.

                Предполагам е от песъчинките които гумата завърта и изстрелва или се отлепят от гумата и се удрят в подкалника или отдолу в металната част на колата -купето.

                И аз още миналата година се замислих дали да не си платя и отдолу да я изпръскат с някакво покритие - има такива против ръждясване- превантивно напръскване с гумено-каучуково покритие.Образува се нещо като пореста гума и тя няма как да не спира песъчинките и да не предотвратява ударът от песъчинка в метал/пластмаса. Шегрен или нещо такова : http://avto-boq.com/catalog/index.ph...product_id=212

                Нямам познат обаче който да го е ползвал и да даде отзиви от него.

                Има и такива които са базата на смоли -те са само против ръжда, тоест превантивно да напръскаш против появата на ръжда.

                Не зная и доколко "доволни" ще са в сервиза автомайсторите, защото предполагам ще покрие и главата на някой друг болт или гайка и ще станат почти невъзможни за отвиване, тоест ще трябва да "белят" напръсканото.

                ---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:41 ----------

                Това горното важи само за предните гуми де.Предполагам.Задните наистина са с някакво киче.
                Това не е добра идея. Ако целта е предпазване от корозия, по-добре с восък.

                Comment


                • #9
                  Би ли обяснил мотивирано защо не е добра идея?

                  Ако е само за корозия с восък ОК.Обаче ако е и с цел шумо изолация само с восък няма да стане.
                  Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                  Comment


                  • #10
                    Разбира се, че за шумоизолация няма да стане с восъка. Не е добра идея да се маже с нищо отдолу, когато не е направено с подходящите инструменти /компресор/ и подготовка на основата. А очевидно няма да е така. Ще намажете и ще започне да задържа влага под слоя. След само една зима ще падне, а отдолу ще е всичко в ръжда.
                    Ако се прави качествено със зачистена основа, пръска се с компресор и не се ползват масовки от строителните магазини, а сериозни материали- тогава да, ще стане добре.
                    За мен най-сериозния шум идва от подкалниците и двигателя. Първо обезшумяването бих започнал с подкалниците.

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря за съвета и мотивираното мнение.

                      Направили сте си погрешно заключение.


                      Ако реша да я пръскат с такова покритие, то това ще го направят професионалисти.Те с това се занимават от над 20-на години.Боядисват немски премиум автомобили, боядисват и камиони не малко.Отделно като боядисват свалят фарове и всичко по колата, не като отидеш няколко пъти на автомивка покрай фаровете и пластмасовите детайли да "лъсне" старата боя...

                      И камера имат за изпичане.При подготовка и боядисване на пода има канали с аспирация и въздуховоди през които се засмуква тази част от праха и боята която пада и се извежда навън задно с евентуален прах който има от засъхнала боя или други прашинки.Една част от пода им е решетки под които са аспирацията с мощни вентилатори.

                      Моята Белисима на аматьори не я карам да я поправят, ъгпгрейдват/тунинговат.
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                      Comment

                      Working...
                      X