Известие

Collapse
No announcement yet.

Балансиране масата на колата при автомобили с регулируемо окачване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Балансиране масата на колата при автомобили с регулируемо окачване









    Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 17:16.
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Баааах мааа му. Изключително полезна информация. Има ли някакъв вариант за автомобил без койлове. (33-ка) отзаде съм с КОНИ на твърдост и пружини HR отпред за съжаление съм със заводски пружини и амортисьори.
    sigpic
    33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
    Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
      Има ли някакъв вариант за автомобил без койлове. (33-ка) отзаде съм с КОНИ на твърдост и пружини HR отпред за съжаление съм със заводски пружини и амортисьори.
      На теория само с подлагане на нещо под пружината.......но тва може да стане само на теория, искам да видя тоя дето ще успее да го направи без да е регулируемо окачването.......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Респект!
        Полезно и интересно четиво.
        156 2.0TS

        Comment


        • #5
          еее защо го изтри???

          Това е за статичното настройване на масите на колата.

          Тъкмо смятах да повдигна темата при динамично натоварване и когато колата е на 3 контактни точки в завой, как стоят нещата с масите?
          Примерно както е в прикачения кадър!
          Attached Files


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
            Примерно както е в прикачения кадър!
            Прикачения кадър е най - ясната илюстрация защо се балансира кола по диагонала - в момента на снимката натоварването е на предна дясна гума, а задна лява не носи реално никаква тежест.......в случая не и й трябва, кола с предно, лека задница.......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment

            Working...
            X