Известие

Collapse
No announcement yet.

Питанка към ел разбирачите за делко и тн...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
    Тоя е пълен мост. Магниточувствителните резистори са 4. Тук имате 1 извод който няма да се ползва. Има такива и с 3 извода и буферна електроника, при които резисторите са два(полумост). За съжаление и двата вида не се славят с голяма надеждност. Датчици от тоя тип се вграждаха във видеомагнетофоните и не рядко дефектираха. Особено при някой марки.
    Бобините за 1.6 боксер са с вграден комутатор.
    Това което дадох като пример доколкото виждам е с все нужната му електроника. Не е датчик просто.
    Чакам да се изнамери резервно делко и почвам с експериментите...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
      Това което дадох като пример доколкото виждам е с все нужната му електроника. Не е датчик просто.
      Чакам да се изнамери резервно делко и почвам с експериментите...
      Принципно, като отидеш в магазин за електронни компоненти и поискаш датчик на хол, ще ти предложат нещо такова. Най често - магниточувствителни резистори(4 или 2) с преобразувател към ТТЛ ниво. Само резистори в един корпус съм виждал веднъж и то много отдавна. Това от линкът е с отворен колектор на изходът, което предполага съгласуване по ниво и товар с входът на следващото стъпало. Това го прави подходящ за случаят. Има и такива, които са с три извода, а на практика са същите, само растерът на пиновете е по голям, което е +.
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • #18
        Вървиш по неправилен път!
        Аз го имах същият проблем с 1.7 мотора, чието запалване си е чисто голфаджийско.
        Просто изхвърлих задния капак на мотора и сложих маховик от 1.4 и го вързьах към инжекциона на 1.4.
        Резултатът е убийствен и ме радва.
        просто търси решение чрез импулсен датчик и компютър!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Вървиш по неправилен път!
          Аз го имах същият проблем с 1.7 мотора, чието запалване си е чисто голфаджийско.
          Просто изхвърлих задния капак на мотора и сложих маховик от 1.4 и го вързьах към инжекциона на 1.4.
          Резултатът е убийствен и ме радва.
          просто търси решение чрез импулсен датчик и компютър!

          Преди седмица две маи беше... Сменях маслото на гуфнята и се позагледах в двигателя и околните му възли и агрегати... Тогава ми мина тая мисъл да го направя малко по-съвременен от към запалване.
          Ще намеря друго делко и ще пробвам всякакви варианти.
          Чак до инжекцион мисля да не стигам, двоината бобина мисля, че ще е достатъчно...
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment

          Working...
          X