Известие

Collapse
No announcement yet.

Тъй наречените ексцентрични болтове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от bochkata Покажи съобщение
    Повече от 2,5 mm не обират ли тези болтове? Например 8 mm?
    абсурд
    Alfa Romeo 147 "Selespeed"
    sigpic

    Comment


    • #32
      Благодаря ви момчета за бързите отговори.
      Alfa Romeo 146 ti, K&N replacement
      Alfa Romeo 156 Arese

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от bochkata Покажи съобщение
        Благодаря ви момчета за бързите отговори.
        Ето реално да си го представиш как изглежда такъв болт, като имаш предвид че май това е най-големия преход в разумното -

        Last edited by Furious 155; d.m.y г., 17:04.


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #34
          Дажо някои производители не съветват да се преминава границата от 2мм.
          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

          Comment


          • #35
            можели някой да даде линк от къде мога да си купя такива за алфа 156 ми трябват искам да си взема нови

            мерси предварително
            Alfa Romeo 145 junier -на части/Alfa Romeo 2.0 QV НА ЧАСТИ/Alfa Romeo 156 2.0 TS GTA-Продадена/
            Аlfa Romeo 155 1.7ts-Продадена/Volvo V70 2.4 140 1999g-Продава се/Настояща Volvo V70 2.0 TURBO AWD 226(За сега)Кончета!

            Comment


            • #36
              във всеки магазин за джанти и качествена гумаджийница
              няма вече Алфи, няма вече тръпка...

              Comment


              • #37
                техническо питане - има ли специфика при стягането на ексцентрични болтове?


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #38
                  Аз си ги стягам моите с гайковерта на 90-95 нм. и нямам проблеми. Обаче след 30-тина отвивания/завивания понякога се налага смяна на болтовете. Изкривяват се малко преди главата. Но пък ако не ги стегна добре ме е страх.

                  Най-важно е първо да се навият всички да може да се центрова джантата и да няма усилие в някой от болтовете и тогава да се достяга. Главно от това се изкривяват. Ако се стегне някой още преди да са завити останалите. Не толкова силата колкото начина е важно. Така си изкривих 2 от болтовете в бързината с гайковерта един по един ги настягах и после забелязах, че единия е крив. На другата джанта същата работа. От тогава първо ги стягам колкото да прилепне джантата към главината и тогава достягам. И все още си карам с 2-та криви болта, но ще ги сменя някой ден като се наканя.

                  Това са ми наблюденията.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 14:54.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    За да не отварям нова тема ... въпросът е свързан отново с поставяне не джанти. Могат ли тези с отвор по-малък от нашите (58,10 mm) например от VW (57,10 mm) или пък от Opel (56,60 mm) и т.н. да се напаснат за Alfa Romeo? За обратния вариянт (от по-голям към по-малък отвор) има едни пластмаски. Те до каква разлика обират?
                    Alfa Romeo 146 ti, K&N replacement
                    Alfa Romeo 156 Arese

                    Comment

                    Working...
                    X