If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аз си ги стягам моите с гайковерта на 90-95 нм. и нямам проблеми. Обаче след 30-тина отвивания/завивания понякога се налага смяна на болтовете. Изкривяват се малко преди главата. Но пък ако не ги стегна добре ме е страх.
Най-важно е първо да се навият всички да може да се центрова джантата и да няма усилие в някой от болтовете и тогава да се достяга. Главно от това се изкривяват. Ако се стегне някой още преди да са завити останалите. Не толкова силата колкото начина е важно. Така си изкривих 2 от болтовете в бързината с гайковерта един по един ги настягах и после забелязах, че единия е крив. На другата джанта същата работа. От тогава първо ги стягам колкото да прилепне джантата към главината и тогава достягам. И все още си карам с 2-та криви болта, но ще ги сменя някой ден като се наканя.
За да не отварям нова тема ... въпросът е свързан отново с поставяне не джанти. Могат ли тези с отвор по-малък от нашите (58,10 mm) например от VW (57,10 mm) или пък от Opel (56,60 mm) и т.н. да се напаснат за Alfa Romeo? За обратния вариянт (от по-голям към по-малък отвор) има едни пластмаски. Те до каква разлика обират?
Comment