Известие

Collapse
No announcement yet.

Тъй наречените ексцентрични болтове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от b0jo
    Първоначално публикувано от vamfan
    Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA
    Добре де, дупките на джантите не са ли с почти същия диаметър като на болтовете. На чертежа се вижда ,че има голям луфт. А и главите на болтовете би трябвало да са с по-малък размер за да ги хване ключ , при положение , че стоят в страни от центъра на отвора . Някой ако е ползвал такива да сподели.
    дупката не се приблжава или оддалечава от отвора в джантата.( толкова много че да опре и да не може да си вкараш ключа )конусовидната втулка е с по- голям вътрешен отвор до2-3мм, което и позволява да се намести към отворите на джантата плътно, но стои неравномерно спрямо главата на болта. кото като я притисне и я уплътнява. правят се от специална стомата устоичива на опъване и усукване 88( това го знае стугаря дето ще ти ги прави). и са си напълно надежни ако са спазени дебелината на стената на втулката.( това е точно този отвор които е по голям, за разлики в джантите до 2-3мм 4/98-4/100 става) а и да ти се скъса или развие нали има още болтове, аз лично съм карал с 3 от 4 даста време без никви проблеми
    колега в пловдив имали представителство на OZ
    В Център за гуми Диана. На изхода за Пазарджик.
    http://www.diana-ltd.com/
    Там имат O.Z.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • #17
      мерси
      156 1.9 JTD 105hp

      Comment


      • #18
        колеги...ми аз несам много компетентен,ама тия болтове и на каруцата на село няма даси сложа щото нещо немисе вразва това с тия болтове.според мен няма начин да стане така както е на схемата,това са алуминиеви джанти и за една седмица щесе разбият.пак казвам че несам много компетентен има сигурно колеги които повече разбират,но това сие чисто самоубийство да караш колата с такива болтове,ако греша ме извинете.а зада сте сигурни дайте силни аргументи че е много надеждно.УСПЕХ
        Mercedes W202 - 200kompressor 99'
        Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
        Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

        Comment


        • #19
          в една друга тема бях писал, но сега пак ще кажа. ексцентричните болтове са измислени от OZ, а както знаем това е фирма с традиции и няма да пуснат нещо безсмислено на пазара. сега за самите болтове. няма начин да се изкривят, развият и какво ли още не! тяхната работа е да държат джантата към главината и те го правят перфектно. това дали ще ти тресе джантата не зависи толкова от болтовете, колкото от пръстена на главината. когато си купих джантите ми направиха такива пръстени за да няма луфтове между главината и джантата и колата се заспа! карам вече 1 година с ексцентрични болтове и нямам никакви проблеми. нито при висока нито при ниска скорост.
          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ludkanar
            колеги...ми аз несам много компетентен,ама тия болтове и на каруцата на село няма даси сложа щото нещо немисе вразва това с тия болтове.според мен няма начин да стане така както е на схемата,това са алуминиеви джанти и за една седмица щесе разбият.пак казвам че несам много компетентен има сигурно колеги които повече разбират,но това сие чисто самоубийство да караш колата с такива болтове,ако греша ме извинете.а зада сте сигурни дайте силни аргументи че е много надеждно.УСПЕХ
            Ако си купиш болтове за по левче парчето може да разбият джантите.
            Аз каруца нямам и затова ги слагам на О.З -то и нямам проблеми. Даже и зимните гуми с оригинални джанти пак с тия болтове ги карам. До сега няма грижи а и няма и да има
            '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
            Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
            Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

            Comment


            • #21
              Баси глупостите изписахте...
              ...единия за каруцата си не щял да ги сложи, друг не знам какво си...ако съвпада централния отвор и болта хваща на поне 6 навивки/по-добре 9/, проблема Ви е нулев. А бат Вас много сполучливо отбеляза че сплавта на втулката е лееекинко различна щото стомана "залепва" за алуминия и елате да видите къв е "кеф" да развиеш джанта дето не е развивана отдавна, че даже болтовете къртят малки парченца алуминий понякога.
              "Ексцентричните" болтове са пренебрежимо малко "по-несигурни" от стандартните и няма проблем да бъдат ползвани. Честно казано по-скоро ще скъсате носача от колкото такива болтове!
              Mitsubishi Outlander
              Mitsubishi Space Star
              Daihatsu Terios

              Comment


              • #22
                малко стара тема, но ще попитам, току виж се е съживила! Та интересуват ме въпросните болтове до колко мм разлика обират?
                1986 Alfa Romeo Sprint ex.
                1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
                1999 Citroen Saxo 1.0
                Never Give Up! Just keep walking... ®

                Comment


                • #23
                  Най-много до 2.5 mm съм срещал. Моите оригинални OZ, които вървят с джантите, са 2 mm.

                  Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                  Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                  Comment


                  • #24
                    здравеите колеги искам да ви попитам за някои линк на саитове за такива болтове зада си порачам благодаря
                    Alfa Romeo 145 junier -на части/Alfa Romeo 2.0 QV НА ЧАСТИ/Alfa Romeo 156 2.0 TS GTA-Продадена/
                    Аlfa Romeo 155 1.7ts-Продадена/Volvo V70 2.4 140 1999g-Продава се/Настояща Volvo V70 2.0 TURBO AWD 226(За сега)Кончета!

                    Comment


                    • #25
                      http://www.etebg.com/
                      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                        това дали ще ти тресе джантата не зависи толкова от болтовете, колкото от пръстена на главината.
                        Аре стига беее, дори ОЗ не отменят физиката

                        От което не следва, че болтовете не вършат работа, нали, ама нито са измислени от ОЗ, нито джантата се центрова към главината от централната втулка
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                          Аре стига беее, дори ОЗ не отменят физиката

                          От което не следва, че болтовете не вършат работа, нали, ама нито са измислени от ОЗ, нито джантата се центрова към главината от централната втулка
                          пчелице,

                          болтовете притискат джантата към главината като освен тоша допринасят за правилното фиксиране на джантата, но не тъоша е основната им функция. И да, основното нещо от което ти зависи дали ще друса и тресе е дали централната ти втулка съвпада с размерите на въпросната джанта или има луфт. Айде сега задачка с повишена трудност. ако имаш луфт на главината и си с оригинални болтова какво става?
                          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                          Comment


                          • #28
                            Бояне, моля ти се. Знам, че си спал по физика, не го демонстрирай, обаче

                            Изобщо, центроване по централен отвор и конусни болтове/гайки е абсурд, центрова се само по делителната линия на главите на болтовете/гайките. Моля ви, все пак това е технически раздел на този все по-ламерскоспамерски форум. Четете повечко. Не вреди.
                            Допуск и пропуска са различни понятия. Коренно.

                            А да, само за инфо, болтовете на джантите има значение в какъв ред се стягат. На кръст, ма няма да питам що, вероятно ще е твърде сложно за обяснение. Хихи.
                            Last edited by търтей; d.m.y г., 21:05.
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от bass Покажи съобщение
                              Най-много до 2.5 mm съм срещал. Моите оригинални OZ, които вървят с джантите, са 2 mm.
                              Повече от 2,5 mm не обират ли тези болтове? Например 8 mm?
                              Alfa Romeo 146 ti, K&N replacement
                              Alfa Romeo 156 Arese

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от bochkata Покажи съобщение
                                Повече от 2,5 mm не обират ли тези болтове? Например 8 mm?
                                Няма как да оберат повече, прекалено много са 8мм.
                                Аз като купувах моите, производителя ме предупреди, че над 2,5мм е опасно!
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                                Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                                Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                                Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                                Comment

                                Working...
                                X