Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ ! Разбита резба

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помощ ! Разбита резба

    Ново 20
    Вчера сменях джантите и се оказа, че е прецакана резбата на предните колела. Единият болт на дясното изобщо не иска да се завие, а други два се въртят трудно.
    Някой може ли да ме посъветва какво да правя и къде да отида ...
    освен някъде на почивка, където да не мисля за техническата изправност на колата в момента
    Alfa Romeo 155 2.0 T.SPARK 8V

    Fiat Grande Punto - 1.4 16V/95 Dynamic

  • #2


    http://www.autonommetall.com/vtulki.html
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #3
      Благодаря, ще пробвам там.
      А можеш ли да ми кажеш ориентировъчно какви пари да си приготвя ?
      Alfa Romeo 155 2.0 T.SPARK 8V

      Fiat Grande Punto - 1.4 16V/95 Dynamic

      Comment


      • #4
        Смени си главините.Аз не бих си правил експерименти точно с тези болтове.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #5
          Приятелю, boby е прав. Не бива експерименти с тази работа. По добре свали главините и ги дай да ти наварят отворите за болтовете и после да ти се нареже нова резба.
          Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

          Comment


          • #6
            Кофти номер Явно ще се наложи допълнителен престой в бокса
            Alfa Romeo 155 2.0 T.SPARK 8V

            Fiat Grande Punto - 1.4 16V/95 Dynamic

            Comment


            • #7
              Аз имах същия проблем на един от отворите. Направиха нова резбаи сложиха по-голям размер, само че се наложи да разширяват и дупката на джантата.
              146 1.6 TS 01.97

              Comment


              • #8
                Това за джантата не звучи хубаво Дано не се наложи.
                Alfa Romeo 155 2.0 T.SPARK 8V

                Fiat Grande Punto - 1.4 16V/95 Dynamic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от BasicElement
                  Кофти номер Явно ще се наложи допълнителен престой в бокса
                  30 лв ти е шенкел с лагер, главина и вътрешен диск при "Италяно". Взимаш си само нов лагер за главина да ти е по-спокойно и оставаш с шенкел резерва. Лагерите са според зависи 25-35 лв нови не SKF или FAG естествено. Върти ми се, че само главина в ТиН нова беше 27 лв, ама не съм сигурен. Не се цигани със стругарски прояви и гледай като ходиш на гумаждии да внимават какви ги вършат, че ти споделям опит след като калпав гумаджия ми прееба така и на мен 1 болт и щях да остана за малко по диск на предно дясно колело на магистрала "Тракия".
                  75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                  155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                  FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                  Мненията са като задниците - всеки си има!

                  Comment


                  • #10
                    Какво да се прави, веднъж вече имах "удоволствието" да сменям главина, само че отзад. Нова излезе над 100 лв. с лагера и датчик за ABS.
                    А що се отнася до гумаджиите... мисля, че точно при последното ми посещение при едни такива, е станала тая гадост
                    Alfa Romeo 155 2.0 T.SPARK 8V

                    Fiat Grande Punto - 1.4 16V/95 Dynamic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Petronii
                      Приятелю, boby е прав. Не бива експерименти с тази работа. По добре свали главините и ги дай да ти наварят отворите за болтовете и после да ти се нареже нова резба.
                      Това е възможно най-неудачното, което може да се направи в случая. Ремонтните вложки, които е предложил колегата по-горе, са много по-надеждно решение на проблема от наваряването.
                      Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

                      Comment


                      • #12
                        При наваряването могът да се получат много шупли и шлака и да не може да се нареже хубава резба.На старата кола превъртя свещ и наварената и нарязана резба превъртя след третото развиване.
                        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                        Opel Astra J
                        ex:
                        Alfa Romeo 164 2.5TD
                        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                        Comment


                        • #13
                          наваряването е може би крайно и възможно най лошо решение-защо?

                          Заради самата технология на процеса,при заварка или наваряване се образъват няколко зони в метала който се характеризират с различни зони на якост.Няма да те занимавам с суха теория но това просто не е добро решение
                          Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                          156 1,8ТS-99 ......
                          EX
                          159 1,9 JTD-08

                          Comment


                          • #14
                            Момчета, благодаря на всички за мненията !
                            Пренавихме резбите и се надявам, че вече всичко е ОК.
                            Моят съвет към всички е много внимателно да си подбират "майсторите" като цяло.
                            Явно дори, когато става въпрос за смяна на гума, нещата не са чак толкова прости за нашите "специалисти"
                            Alfa Romeo 155 2.0 T.SPARK 8V

                            Fiat Grande Punto - 1.4 16V/95 Dynamic

                            Comment


                            • #15
                              Че то "луесно нема". В ръцете на некъдърника на който си поверяваш колата "да ти я ремонтира" и каучука е опасен. Камо ли да му се довериш да ти стегне джантите към главините. Аз вече изобщо не се мъча като дойде при мен някоя кола, а направо с тръбата подхождам. Докато един ден не наложа със същата тръба някой "гумаджия". Или няма да ги стегнат или така ще ги "начукат" с гайковърта, че тежко ти ако спукаш гума някъде.
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment

                              Working...
                              X