Известие

Collapse
No announcement yet.

Термостати

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И нещо интересно.
    На колегата Х му се затопля маркуча,откъде да бъде сигурен,че термостата му няма отвор и всичко е изправно и не се налага подмяна
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #17
      Зависи колко и как се затопля маркучът. Само заради този отвор затоплянето ще бъде минимално преди отварянето на термостата, както и няма да може температурата да пада на 60 - 70 в движение, което се случва с дефектирал термостат.
      Last edited by Alfa User; d.m.y г., 19:22. Основание: спам


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Е,аз не питам за запекъл- тотално отворен термостат...а такъв който е "тръгнал" да прави мизерии както и да е,моя затопляше леко и го махнах,от де да знам ,че е с отвор
        Иначе със загряване,държене на градуси и прочие,не съм имал драми...единствено,когато е да речем 70°С и спра на място и започваше по-бързо от нормалното за моите представи да спада температурата...това е. Затова предприех и смяна,за която не съжалявам.
        Значи на 159 2.4
        Gates -имат отвор
        Behr -нямат.
        Други...
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #19
          Да се върнем на това :

          Cooling circuits have a small bypass path even when the thermostat is closed, usually by a small hole in the thermostat. This allows enough flow of cooling water to heat the thermostat when warming up. It also provided an escape route for trapped air when first filling the system.

          ...описани са и двете неща,за които се захапаха колегите. Сега кое е вярното и кое не и доколко е достоверно всичко е друг въпрос....или пък всичко е точно така
          Last edited by undy; d.m.y г., 17:34.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
            Да се върнем на това :

            Cooling circuits have a small bypass path even when the thermostat is closed, usually by a small hole in the thermostat. This allows enough flow of cooling water to heat the thermostat when warming up. It also provided an escape route for trapped air when first filling the system.

            ...описани са и двете неща,за които се захапаха колегите. Сега кое е вярното и кое не и доколко е достоверно всичко е друг въпрос....или пък всичко е точно така
            Според мен, плюсовете са повече от минусите, освен ако въпросният байпас не е реализиран по друг начин, освен с отвор в термостата.

            А и ти самият можеш да отговориш на този въпрос. Имаш ли наблюдението, че след като го смени, моторът ти загрява по различен начин?
            Last edited by Alfa User; d.m.y г., 19:27. Основание: спам


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Според мен, плюсовете са повече от минусите, освен ако въпросният байпас не е реализиран по друг начин, освен с отвор в термостата.

              А и ти самият можеш да отговориш на този въпрос. Имаш ли наблюдението, че след като го смени, моторът ти загрява по различен начин?
              Малко по-бързичко загрява сега,но ако никой не знае,че съм го сменил ,не би намерил разлика. Може би намирам разлика,зщото от две седмици е -15 и колкото и да е ,няма "загуби на топло".
              Last edited by undy; d.m.y г., 18:02.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #22
                Малката дупка на някои термостати според мен служи за един вид обезвъздушаване на системата при запълване!
                Ако е плътно затворен тоз термостат и колата се напълни с антифриз е възможно да остане някъде въздушен джоб които евентуално ще излезне чак след отварянето на термостата.
                Същия се "плиска" иначе достатъчно добре от циркулацията на малкия кръг и не е нужно да минава абсолютно нищо през малкия отвор за да работи системата нормално.
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  Малката дупка на някои термостати според мен служи за един вид обезвъздушаване на системата при запълване!
                  Ако е плътно затворен тоз термостат и колата се напълни с антифриз е възможно да остане някъде въздушен джоб които евентуално ще излезне чак след отварянето на термостата.
                  Същия се "плиска" иначе достатъчно добре от циркулацията на малкия кръг и не е нужно да минава абсолютно нищо през малкия отвор за да работи системата нормално.
                  Точно за това е. ТермостATи се правят така от повече от половин век поне.
                  Last edited by Alfa User; d.m.y г., 22:01. Основание: правопис, освен ако думата не е била "термос" ...
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Благодаря на модераторите,благодаря и на колегите изказали мнение,въпреки разногласията
                    Доизясних си някои дребни детайли.
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                      Благодаря на модераторите,благодаря и на колегите изказали мнение,въпреки разногласията
                      Доизясних си някои дребни детайли.
                      Няма защо...

                      И много се надявам занапред всички да се стараете да НЕ бъдете наказвани !!!
                      Благодаря предварително!!!
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment

                      Working...
                      X