Известие

Collapse
No announcement yet.

145 или 147?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 145 или 147?

    Колеги, дайте съвет кой модел да си купя дали 145 от последните години или 147 от първите? Интересува ме управлението и поддръжката. Благодаря

    п.с. Извинявам се, ако съм объркал раздела на темата

  • #2
    145 най-малкото е по-евтина откъм предно окачване.
    Моторите са идентични, май само 1.4 ts няма при 147 не съм сигурен.
    Нека някой притежател каже силни/слаби страни.

    Comment


    • #3
      Зависи как и за какво ще я ползваш, колко пари имаш събрани и накрая всъщност остава да си харесаш конкретни коли, за да имаш за какво да се чудиш.

      146 бих казал, че е най-практична и евтина за поддръжка, но все пак вече са на по 20 години...
      Имам опит и с 146 и с 147.

      С времето стигнах до извода, че при 145/146/147 годините си имат значение и то голямо.
      Просто с времето все повече и повече неща сдават багажа и дразнят. Не говоря за стандартните консумативи като окачване, спирачки и т.н.
      Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
      Mazda 6 2.3 2005
      sigpic

      Comment


      • #4
        145 определено.Типо платформата е доказана във времето.
        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

        Comment


        • #5
          Естествено 147. По-красива, по-модерна. Качеството е несравнимо. Нищо лично модела 145.

          Comment


          • #6
            ако държиш на визия и екстри - 147
            ако иска да ти е по здрава колата 145
            И двата модела съм ги имал. Окачването на 145цата е къде къде по евтино и здраво. Конкретно аз имах 1.9 дизел и на двете и на 145цата в града ми даваше до 1литър по нисък разход(да и конете са по малко).
            Алфа Brera 2.2 JTS 185 к.с. - новото бижу
            Алфа GT 1.9 JTD 16V 150 к.с - бившата красавица
            Алфа 147 1.9 JTD 8V 115 к.с. + чип ~140 коня под капака бивша красавица
            Алфа 145 1.9 JTD 8V 105 к.с - първата любов

            Comment


            • #7
              145 спрямо 147

              + по-евтина поддръжка (окачване)
              + по-здравият автомобил

              147 спрямо 145

              + по-добро и прецизно управление
              + повече системи за сигурност
              + по-добри спирачки
              + по-добра изолация и комфорт (седалки и позиция)
              + по-голям багажник и вътрешно пространство

              Като цяло 147 превъзхожда във всяко отношение 145.

              Но ако трябва да избирам от двата модела в ниския ценови диапазон (2000лв) бих избрал 145 jtd.
              Здрава, пъргава, икономична!
              За 2000лв много трудно ще излезе читава 147, която моеж да я платиш половината след това в части и ремонти, ако не е запазен екземпляра.
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • #8
                Бих добавил и красота, като плюс на 147.
                Особено фейса.

                145 си е доста ретро квадратен кашон вече.
                156 2.0TS

                Comment


                • #9
                  Ако не те притеснява вида на 145-цата, че вече е поудъртяла не е никакъв проблем и със сигурност е по-здрава като кола. Винаги ми е харесвала 145-цата и в момента ми харесва все още и ми се иска да си имам една натокана е така да си се возя и с нея. Няма да продам ГТ-то, за да купя 145, но понякога разходите по ГТ-то наистина ми омръзват, а ГТ-то е напудрена 147-ца. Ако бюджета ти е 3000 лева да кажем, купи си една 145-ца и другите пари ги дай по разни кусури на колата, отколкото да купиш 147ца с 3000 лева и после да се изпотроши нещо и да мигаш само. По-добре по-стара кола и по-здрава, отколкото нова и изпочупена. Ако мога да се върна назад във времето и да съм с тоя акъл, като в момента, не знам дали няма да си купя 145ца и да я наточа, че с тия дупки и пътища ми е дошло до гуша. Като чета разни обяви на цени на части на 145ци направо се кефя.. Частите са без пари направо, сравнение с тия на ГТ-то.
                  Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                  Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                  Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
                    Ако мога да се върна назад във времето и да съм с тоя акъл, като в момента, не знам дали няма да си купя 145ца и да я наточа, че с тия дупки и пътища ми е дошло до гуша.
                    "Ако преди години бях с днешния си акъл, нямаше да допусна същите грешки, но ако не бях допуснал тези грешки, нямаше да съм с днешния си акъл!"

                    не помня кой го е казал Благодаря за мнението. Имам ограничен бюджет и все повече се насочвам към 145. А първата муцуна на 147 не ми харесва особено, затова търся предимно управление и поведение.

                    Comment


                    • #11
                      Вземи една Брава/о жтд със 100кс двигател.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #12
                        По-добре не бързай, щом парите са ограничени. Защото тази 145, по-млада няма да стане. Събери още малко и си вземи читава 147 фейсова.

                        Comment


                        • #13
                          Имаме 2 146-тд-та,и една 145 боксер.Когато взех първата 146-ца,очаквах,че ще е пълна чикиджийни.а,но се оказа,че са доста читави колички,като се има предвид ,че 146-ците-дизеловите ги карат сестра ми и баща ми.Щом при тех издържат...Д оста читави коли излязоха,с изключение на дребни дразнещи неща в интериора-разлепват им се платовете на вратите,и таваните имат склонност от увисване

                          Comment

                          Working...
                          X