Интересното е че принудително я вкарвам в сервизен режим .. защото като закача дебитомера не свети чека , все едно няма проблем по колата .. а при такава злобна загуба на мощ в ниските все трябва да излезе нещо на таблото .. дори и само чека да светне? Или бъркам?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Замерване на дебитомер
Collapse
X
-
Всяко светване на ламБата се записва като грешка. Някой грешки се записват временно и ако след определен брой стартове не се повторят, се пренебрегват. Други са активни до намеса на сервизен специалист. Аз не съм диагностик, съветът който мога да Ви дам, го дадох в първият си пост.
След като сте откачили дебитомера, колата е в режим в който не се съобразява с куп датчици. Ако искате го наречете и марсиански, все тая. Докато не се изтрие грешката, да се види кой е причинил проблема и той да се отстрани, няма да работи нормално тоя двигател. На тия, които могат да разберат какво става, им казват диагностици. За сравнително сложният двигател, се изисква сравнително добър специалист.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Не мисля, че е сложен мотор .. иначе това се опитвам да кажа че при закачен дебитомер на 2/3-то палене чека гасне .. не излизат проблеми .. аз за това искам да ги замеря тия карантии , защото все ми се струва че трябва да свети грешка за нещо а то не свети ... дори когато ми се счупи прозореца (ролка) излезна индикация на таблото че има проблем с конкретен прозорец .. щом такива дребни неща излизат ми е чудно защо като закача дебитомера и компютъра не може да открие грешка и да светне съответна индикация .. за това сега съм го откачил , чека си свети но колата върви .. ще посетя скоро време диагностик да си каже тежката дума и да видя дали пък само на диагностика няма да излезнат грешка/ите защото със старата ми кола(Мерцедес) беше така при проблем само диагностика иначе на таблото не излизаше нищо ... нищо чудно и тук да е така , въпреки че преди си излизаха грешки .. дори лампата за течността в казанчето на чистачките не съм я виждал да свети дори когато е празно .. плашещо е до някъде ..
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеНещо съм пропуснал явно. Като какво ще е авариен режим, щом като автомобилът несъобразявайки се с основен датчик е в сервизен такъв!? Това че компа пише - сервиз, значи да бягаш в сервиз. Кой е аварийният режим?
За това беше съветът ми - при квалифициран диагностик..... или.....
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПри авариен режим възможностите на мотора са умишлено "орязани". Пример за такава ситуация е, когато оборотите на мотора биват ограничени от ECU - то заради прекъсване на единия потенциометър на педала на газта.
Все едно.
Няма какво по вече да напиша по темата.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
Comment