Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем 1.9 jtdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем 1.9 jtdm

    Здравейте, извинявам се ако мястото на темата не е тук но съм нов горд собственик на Алфа 147 1.9jtdm 120 кс.
    Та имам следния проблем,сутрин колата си пали нормално но когато поработи 1 минута върна ключа и пробвам да запаля отново пали трудно и мотора стриса но пали след 3 тото завъртане за 5 секунди, не пуши и върви много добре ?идей? П.С изчетах всички теми хората имат обратния проблем!
    Last edited by Iglogovski; d.m.y г., 19:39.

  • #2
    случайно да се мотае въздух в нафтата

    Comment


    • #3
      При мен беше от гнп-то,скапани гарнитури.ЕКО бяха заредили много качествено гориво за своите клиенти.
      156 1.9 JTD 105hp

      Comment


      • #4
        Ами точно това ме съмнява и мен,въздух някъде по системата колата я имам от 600 км и я обслужих преди 200 км и след обслужването минах 100 км и не я карах 24 часа след това си запали отидох на работа и седя 4 часа на слънце и когато реших да я запаля въртях 4 пъти по 6,7 секунди за да запали, интересното е че не прекъсва не пуши до 180 км върви на пушка , днес реших да я пробвам палнах я работи 1 мин и я изгасих след 4,5 мин пробвах да я запаля и при първото завъртане от 5,6 сек никакъв опит да запали на 2рия опит прибъка и вече 3 тия път запали . Всякакви идей ще са ми от помощ

        Comment


        • #5
          Един съвет за въздуха . Смени някой от маркучите на обратната нафта със силиконов През него ще видиш имаш ли въздух или не .
          Всичките ми коли са с такъв за всеки случай да си гледам за въздух .

          Comment


          • #6
            Възможно ли е да връща нафтата което също подозирам и как мога да обезвъздуша системата ?

            Comment


            • #7
              Колеги другия въпрос е възможно ли е от вакуум в резервуара да се връща нафтата по тръбичките? Интересното е че на отворена капачка на резервуара днес палих няколко пъти и нямаше този проблем и дали възвратен клапан би свършил работа

              Comment


              • #8
                Не е било от капачката на резервуара сега я запалих работи 15 сек и я изгасих отидох до магазина и като се върнах пробвах пак да я запаля започнах да въртя и не искаше да запали направи ми впечатление че когато не иска да запали, първото въртене и да държа 1 мин не пали трябва да върна ключа и пак да завъртя и тогава пали ПОМОЩ ?

                Comment


                • #9
                  На паджерото не я завъртам до края
                  Тази трябва да има отдушник . Разгледай я че ме мързи моята е далече .

                  Comment


                  • #10
                    Няма отдушник, проблема остава загадка за всички изчетох де що имаше тема подобен проблем няма при никой!!! ако има развитие ще пиша оставам отворен за предложения

                    Comment


                    • #11
                      Колега възможно е датчик на разпределителния / фазов датчик / вал да ти прави проблем,поне аз така мисля
                      Обяснението е,когато колата запали ,независимо кога,компа запомня реда на палене.След това колата си работи добре докато не я изгасиш.Но това може да го разбереш при диагностика на автомобила си
                      Алфа 147 jtd
                      115 k.s.
                      2002 год

                      Comment


                      • #12
                        Мерси колега ще я закача в събота на диагностика ако ми остане време и ще пиша

                        Comment


                        • #13
                          Колеги излезе на диагностиката грешка P0340 не мога да разбера дали е за разпределителния или за коляновиа вал, откачих буксата на разпределителния вал и отново даде същата грешка, та въпроса ми е тази грешка възможно ли е да бъде и за двата датчика или щом не ми се появи друга грешка след разкачването значи се отнася за него ?

                          Comment


                          • #14
                            P0340 е за camshaft сензора, демек разпределителния вал (валове).
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • #15
                              Грешката е за разпределителен вал,точно както колегата е писал Р0340
                              При повреден датчик на колянов вал колата ще ти гасне по време на движение
                              А сега колата работи по време на движение
                              Алфа 147 jtd
                              115 k.s.
                              2002 год

                              Comment

                              Working...
                              X