Известие

Collapse
No announcement yet.

Проект Алфа 75 3000 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проект Алфа 75 3000 V6

    В тази тема ще Ви разкажем за първата сериозна трансформация на автомобил в нашия гараж.
    Автомобилът, който ползваме за основа е Алфа Ромео 75 1.8. За по-незапознатите ще разясня. Това е последният модел на Алфа Ромео със задно задвижване. Характеризира се с куп странни инжинерни решения, благодарение на които е заклеймяван от едни и обожаван от други. Конкретният екземпляр беше внесен от Швейцария зимата в много добро състояние и закупен от мен. Имаме 4 цилиндров редови двигател хранен с карбуратори Деллорто, мощност около 120 коня.
    Нашата цел: да поставим в колата V-образен 6 цилиндров 3-литров двигател от Алфа Ромео 164.
    Конкретната задача е колкото лесна, толкова и трудна. Лесна защото 75-ци са произвеждани с подобен мотор, трудна защото като цяло 164 е с предно предаване, а 75 със задно и много железа трябва да бъдат намерени и подменени.
    Прикачвам малко снимки от сглобяването на двигателя, който беше разглобен предварително, за да няма изненади
    Attached Files
    Alfa Romeo 75 24V

  • #2
    Е па то си има 75 3,0 америка.Демек ще трябва да набавите свойния съединител,трансмисия и малко намеса в агрегатирането на мотора и ел.инсталацията.Това ми идва на акъла на първо четене.Ама ти сериозно си си за лекар
    Аlfa 164 Super 2.5TD

    Comment


    • #3
      За двойния съединител не искам и да чувам, отдавна имам на колата Spec Stage 3+, кутията за сега остава старата с шпер от 75 туин спарк, това е лесната част и колата от месеци е с тези части. Интересното идва при колекторите и частично с периферията, но не е нищо сериозно стига да имаш стабилен гръб.
      Alfa Romeo 75 24V

      Comment


      • #4
        Малко пресни снимки. Подмених 3 биели от оригиналните тъй като не ми харесаха резбите на винтовете. Вече имаме 6 бутала поставени в ризите. Започваме да уточняваме с коя водна помпа, алтернатор и т.н. ще бъде мотора.
        Attached Files
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #5
          Не ми харесва нещо марката на лагерите дето си снимал.Венци,не можа ли да намериш на Glyco?
          Аlfa 164 Super 2.5TD

          Comment


          • #6
            Венци, с какви амортисьори, пружини, торсиони ще е това чудо?
            Мислиш ли да я правиш за състезателно каране или просто за съботно-неделен кеф?
            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

            www.ClassicCar-bg.com

            Comment


            • #7
              Остави, ти марката на лагерите! Тези са още от едно време .
              Окачването на колата отпред ще бъде с амортисьори Билщайн от нещо си, полиуретанови тампони на стаб. щангата към купето. Т.нар. рошави тампони ще бъдат заменени с такива от много твърд полиуретан, по твърд от този който се продава по принцип. Отзад вече имаме сферичен лагер вместо тампон на Де дион-а към гредата и полиуретан на стаб. щангата към купето. Съвсем скоро Уатт щангата ще бъде изхвърлена и ще бъде заместена с регулируема с унибали вместо тампони.
              Набавили сме 4 бутални предни спирачни апарати Брембо с дискове 310 мм, но в момента са оставени на заден план.
              И още много идеи ще бъдат изпълнени...
              Като цяло колата няма да става изкорубена, оглозгана бегечка с ролбар. Ще се ползва петък вечер за някоя и друга хулиганщина, събота и неделя да се съберем и да скъсаме малко гуми, ще се ходи на пистови дни на Калояново и със сигурност ще се случва да ходя на работа с нея понякога.
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #8
                Абе знам ги и Вандервел,и Борго Нова/сега част от АЕ/,вкарваха ги Евросервиз в края на 90-те,ама най-много доверие може да се има на Глико.Това е мое мнение,естествено.А,напоследък са се навъдили едни менте сегменти с име MAHLE.Масления сегмент е от разглобяемите.Бягай далече!Тия ми приличат на едни боклуци Пърфект сиркъл.
                Аlfa 164 Super 2.5TD

                Comment


                • #9
                  Браво за проекта
                  Успех и едно видео за още повече стимул
                  http://www.youtube.com/watch?v=a2rmb...eature=related
                  Alfa Romeo 147 "Selespeed"
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    След толкова приказки имаме известен напредък. Неделята беше използвана за да се посвети на главите. Регулирах хлабините на клапаните и стегнах едната глава към блока. Доближаваме се бавно и с упорство към даването на газ
                    Attached Files
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • #11
                      Понеделник... намери се време да се ревизира маслената помпа, започнах да мия, бърша и търкам с телена четка всяко едно болтче от пъзела. Така успях да подредя много болтчета на правилните им места. Измих картера и капаците на главите. Сега пък трябва да ги мия на ново, защото изглеждат мръсни до мития от Боби33 колектор . Преди малко се сдобих с правилния привод за делкото и щом имам свободно време ще мога да довърша дясната глава и да я захлупвам
                      Attached Files
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • #12
                        Много чисто изглежда всичко по снимките ,като излязло от завода. Боя ще има ли по мотора докато не си го сглобил изцяло или ще пазиш оригинален вид ? Червена кола с малко червено по мотора ще изпива погледите.
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Fiat Bravo II 1.4 90hp
                        sigpic
                        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                        Comment


                        • #13
                          За сега няма да боядисвам нищо по мотора. Имам желание всички елементи които са били кадмирани в жълто да ги възстановя, но няма да има време за това преди тракдей-я. Единствено горивните рейки ми ги направиха пробно и ще се отразяват приятно в лъскавите тръби на колектора
                          Днес се намери време да сложа и втората глава . Следват зацепване и картера, който сега е сложен колкото да не се цапа мотора отвътре. Ако всичко върви така близките дни ще вадя 4 цилиндровия мотор от колата
                          Attached Files
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment


                          • #14
                            Абе тоя V6 има ли къде да му се бодне датчик за налягане на маслото, и мислиш ли да му слагаш?
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Абе тоя V6 има ли къде да му се бодне датчик за налягане на маслото, и мислиш ли да му слагаш?
                              абе на теб не ти ли са каза да не мислиш за екстри дето са по-скъпи от мотора..... болен човек

                              http://www.facebook.com/VenturaGarage
                              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                              Comment

                              Working...
                              X