Известие

Collapse
No announcement yet.

Проект Алфа 75 3000 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Няма ли си фабрично? Поне при мен си има и е наврян на майка си в окото\снимка IMG_2018.jpg - от задната страна към купето, м/у 2-те глави набоцкан надолу\ . Едвам се вижда, а трябва и да го сменям, че на загряло умира нещо.

    На снимка IMG_1820.jpg се вижда по-ок дупчето за навиване.
    Last edited by TRENDi; d.m.y г., 23:16.
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Абе тоя V6 има ли къде да му се бодне датчик за налягане на маслото, и мислиш ли да му слагаш?
      Всеки такъв шестак си има от завода такъв датчик. тук сега е въпроса къде точно да се навие тоя датчик. Щото истинските алфави мотори имат по няколко готови отвора за датчик.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #18
        Ферариста май пита за температура на маслото?!? Иначе имаме датчик за уреда за налягане - там където каза Trendi и датчик за лампата на маслото на лявата глава отзад. Като цяло температура на маслото за момента не ме интересува тъй като картера е огромно алуминиево чудовище с множество оребрения, които съм почистил добре.
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #19
          Днес вече сме зацепени с ангренажен ремък, с новия тип обтегач
          Attached Files
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • #20
            В днешният почивен ден имаше голям напредък в проекта. Монтирах горивните рейки, които бяха ходили на кадмиране още преди година, както и лъскавите смукателни тръби характерни за напречно разположените алфа V6 мотори. При вида на резултата присъстващите щяхме да си посегнем сами .
            След това вдъхновение дойде ред на 75-та да бъде разглобена. Отстранихме цялата изпускателна система, кардана, резервоара и стария 1.8 двигател.
            Следващите стъпки са да се монтира вътрешен резервоар от 75 Америка заедно с горивопроводи, филтър и бензинова помпа.
            Attached Files
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • #21
              Може ли да дадеш малко разяснение за това кадмиране на горивната рейка каква му е идеята? Доколкото знам това е анти-корозионна обработка на метала а тази рейка едва ли е подложена чак на такава корозия... или има някакви други "полезни" свойства тоя кадмии?
              Иначе работата по мотора е красота на изпълнението

              Comment


              • #22
                Кадмирането е галванично покритие на черната стомана, от която са направени тези рейки. Ако няма никакво покритие, стоманата ще ръждяса задължително, без значение, че рейките не се мокрят.
                За капак на всичко, така излгеждат доста добре
                sigpic
                === 75 1.8 T '86 ===
                === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                  Може ли да дадеш малко разяснение за това кадмиране на горивната рейка каква му е идеята? Доколкото знам това е анти-корозионна обработка на метала а тази рейка едва ли е подложена чак на такава корозия... или има някакви други "полезни" свойства тоя кадмии?
                  Иначе работата по мотора е красота на изпълнението
                  Най-"полезното" на кадмирането на горивните рейки е, че така са изглеждали на излизане от завода. Кадмирани са били още много други детайли по двигателя. Например ангренажните колела, шайбите на обслужващите ремъци, почти всички винтове, шайби и гайки и дори скобите на маркучите.
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • #24
                    Момчета... и момичета, от снощи мотора е в коша ... КРАСОТА... Нещо което нямаше да стане без съдействието на Dexer, който в петък вечер остави неговата си работа да ми дооправя полуфабрикатните части за конверсията и Нено, който не спира да осигурява всичко, от което проекта има нужда.
                    Днес колектора отиде при Драго за да му премести дросела, а другаря Пиронкио (единствения жичкаджия на който имам пълно доверие) ни дойде на гости, за да осигури по-голям размах при делата с инсталацията.
                    Малко снимки от миналата нощ

                    П.С. а картерът дали е огромен..., а батки...??!!??
                    Attached Files
                    Last edited by Venci; d.m.y г., 01:42.
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • #25
                      Беееез коментаар... Венци както винаги на ниво с проектите!
                      Какво да кажа... абе друго си е 6-так да те гледа изпод капака!
                      Евала венци само така продължавай(не се съмнявам че ще го направиш)!

                      П.П. Любопитно ми е дали маховика за трансаксиална алфа V6 е напълно и безпроблемно съвместим с коляновия вал на този двигател?
                      Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 11:19.
                      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение

                        П.П. Любопитно ми е дали маховика за трансаксиална алфа V6 е напълно и безпроблемно съвместим с коляновия вал на този двигател?
                        Абсолютно, 1 към 1 си е
                        sigpic
                        === 75 1.8 T '86 ===
                        === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                        If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                        Comment


                        • #27
                          Момчета, след миналата вчера и миналата нощ 75-та си има присадена инсталация за инжекциона. Късно през нощта успях да сложа кардана, което никак не беше лесно при положение, че захвата на мотора отзад е като за малките карета, нооо се преборих. Днес сутринта колата отиде при Драго в Екстрийм Тунинг, за да и бъде монтирана подобаваща генерация и да бъде модифициран смукателния колектор.
                          Тази нощ като, че ли ще се наспя, просто защото няма да имам достъп до колата ха ха ха.
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment


                          • #28
                            Днес (вчера) привечер, Драго се обади: -Абе Вие няма, ли да идвате да си взимате колата, бре?!?
                            Ха хааа радост! Вече си имам нова генерация от колекторите до отзад, скромна - не е от неръждавейка, но за този етап е перфектна. Много добре е прибрана нагоре и е далеч по-високо от оригиналната, която ясно се вижда под картера отдалече. Звукът ще го проверим близките часове. Смукателният колектор е преправен и изпълнен така както само Драго може да го изпълни . Запазен е достъпа до свещите на първи и втори цилиндър въпреки, че дросела се пада между тях.
                            Остават броени дни до трак дей-я в петък и за сега като, че ли ще се справим на време .
                            Ето малко снимки от работата по електроинсталацията през почивните дни, както и генерацията.
                            Attached Files
                            Alfa Romeo 75 24V

                            Comment


                            • #29
                              Супер изглежда, но няма ли да окаже влияние разликата в разположението на клапата? Имам в предвид спрямо изчислените за този колектор завихряния на въздуха...?!

                              П.П. Личи си че майсторът е добър - заварките изглеждат като изляти от робот!
                              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                              Comment


                              • #30

                                Comment

                                Working...
                                X