Известие

Collapse
No announcement yet.

нов трилър front cooler

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • нов трилър front cooler

    от продуцента на 156 2.0 20V turbo V_A_N_K_A_T_A
    и режисьора на 145 1.7 16V ТУРБОБОКСЕР drigata
    поддържаща роля от изпълнителят на ПЕЖО 206 Т16 Иво фантазията

    малко снимки "зад кадър"





    Last edited by голямата риба; d.m.y г., 01:53.

  • #2
    Едно питане за охлаждането: - Не се ли бърка въздушният поток към радиатора на колата с така монтиран кулер?
    При такъв монтаж, необходимо ли е да се смени водния радиатор на колата с по-голям?


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      Не питай учило , а попитай патило !

      Mного ми харесва изпълнението,но си мисля,че изхода на колера трябва да ти е отгоре.Виждам че има пробка за точене на конденза , но все пак ще имаш проблем. До скоро карах камион МАN TGA и в немски сервиз ми сложиха допълнителна пробка като твоята и на месец точех около 1 литър конденз. Обясниха го с това,че полувината колер е под радиатора. Така че като гледам всичкия конденз ще ти го тика горе и да не се чудите защо ти прекъсва понякога. Желая ти късмет и дано нямаш проблем !!!
      Last edited by rumanqska; d.m.y г., 11:24.
      sigpic Alfa Romeo 156 2,4 JTD"01 - 140ph "Красавицата Звяр"

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        Едно питане за охлаждането: - Не се ли бърка въздушният поток към радиатора на колата с така монтиран кулер?
        При такъв монтаж, необходимо ли е да се смени водния радиатор на колата с по-голям?
        Да така е бърка се въздушния поток към радиятора но при положение че си с достатъчно голям радиятор и правилно настроена кола няма проблеми с охлаждането

        ---------- Post added at 10:15 ---------- Previous post was at 10:14 ----------

        Първоначално публикувано от rumanqska Покажи съобщение
        Mного ми харесва изпълнението,но си мисля,че изхода на колера трябва да ти е отгоре.Виждам че има пробка за точене на конденза , но все пак ще имаш проблем. До скоро карах камион МАN TGA и в немски сервиз ми сложиха допълнителна пробка като твоята и на месец точех около 1 литър конденз. Обясниха го с това,че полувината колер е под радиатора. Така че като гледам всичкия конденз ще ти го тика горе и да не се чудите защо ти прекъсва понякога. Желая ти късмет и дано нямаш проблем !!!
        Колега много е просто - всички бензинови турбо коли имат кулери и нито една от тях няма никакви пробки за конденз - вкл. и тази на снимката
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Да така е бърка се въздушния поток към радиятора но при положение че си с достатъчно голям радиятор и правилно настроена кола няма проблеми с охлаждането

          ---------- Post added at 10:15 ---------- Previous post was at 10:14 ----------



          Колега много е просто - всички бензинови турбо коли имат кулери и нито една от тях няма никакви пробки за конденз - вкл. и тази на снимката
          Да, а това на снимката са винтовете за захващане на кулера...
          SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
          SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
          SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

          Comment


          • #6
            Съгласен съм с теб ! Просто споделих какво съм си патил. И мисля че няма значение дали е турбо дизел или бензин,системата е една и съща за охлаждане на въздухопотока,а щом има охлаждане значи ще има и втечняване.При хоризонталния колер него виждаш , защото го издухва , но привертикалния можеш да провериш на всяко JTD,като му извадиш трабата отдолу
            Last edited by rumanqska; d.m.y г., 19:55.
            sigpic Alfa Romeo 156 2,4 JTD"01 - 140ph "Красавицата Звяр"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от rumanqska Покажи съобщение
              Съгласен съм с теб ! Просто споделих какво съм си патил. И мисля че няма значение дали е турбо дизел или бензин,системата е една и съща за охлаждане на въздухопотока,а щом има охлаждане значи ще има и втечняване.При хоризонталния колер него виждаш , защото го издухва , но привертикалния можеш да провериш на всяко JTD,като му извадиш трабата отдолу
              Не ми се е случвало да вадя кулер досега и незнам Ма съм понаслагал към 10-20 досега и нема грижи Освен тва съм тъп и гледам че фабрично нито една кола няма такова приспособление Успех с пробките
              Last edited by Bobo; d.m.y г., 11:53.
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment

              Working...
              X