Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко мнения

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Малко мнения

    Не е реклама!!!
    Какво мислите за новия колектив на Екстриимите? Моето скромно мнение е, че с напускането на някои хора този сервиз се издигна едно ниво нагоре най-малко (моля сервизите дето не познавам да не се засягат). И за да не каже някой, че се "мазня", с Бобо яко се бяхме хванали за гушите преди време. Но аз като се скарам с някой в началото, то винаги става после за добро. Успех момчета и проверявайте бат Еньо дали завива добре гайките на кюнците кат ги сваля, че си прави майтап по някой път И Добри е влезнал в правия път. Браво и успех!

  • #2
    Аз сервиза го знам от 2007-ма. Като работа и отношение всичко е било ОК.Бобо,Добри,Шого,Чичката ...са много печени.
    Last edited by TS; d.m.y г., 10:26.

    Comment


    • #3
      Да си изкажа и моето мнение. Ако не беше Бобо нямаше сега да си карам Фиата.
      В Италия във Фиат не го оправиха, в Италия вися в сервиз дни чакане за нищо и всички
      "Дали въобще да го караме в България " беше въпроса. Е докара го Баща ми и отново Всеки вдига ръце.
      Разговори по телефона "Ааа това е лесна работа докарай го"
      От цялото разкарване напред назад най-вероятно все още на платформа е навъртяло повече километри от колкото на ход.Ако не беше Бобо въпросния Фиат въобще нямаше да запали.

      Единствения човек при който сме били и да си разбира от работата.
      Last edited by The_Game; d.m.y г., 00:26.
      sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

      Comment


      • #4
        Еми и аз да взема да кажа за моята изстрадала 145-ца че отдавна да съм я хвърлил на боклука ако не бяха Бобо и Добри. Някак си ми показаха че колата си иска своето след като беше осрана зверски. Евала, няма да забравя никога първият пък когато я закарах да я погледнат и напраят центрова на мотора. И лафа към Боби33 "Нека дойдат хората с опозитното мислене" . Винаги са се отзовавали когато съм закъсвал с моя син лебед нещастен. Доста майстори съм виждал, е не бях виждал да работи до 12 часа вечерта в събота само и само да си заминас колата си.
        Евала пичове!
        145 1.7 16V Boxer

        Comment


        • #5
          Една лампичка на запалката тези дни поизтормози малко д-р Бобо и компания,ама за пореден път...Евала пичове!
          Alfa Romeo 145 1.3 boxer 90hp 95г. - ex
          Alfa Romeo 147 1.9 m-jet 150 hp 05г. - еx

          Comment


          • #6
            Отново едно голямо благодаря на момчетата от сервиза. Въпреки, че беше неработен ден, ме изчакаха и приеха колата ми
            Last edited by niki_future; d.m.y г., 15:12.

            Comment


            • #7
              Поздравления на Бобо и целия екип !!!

              Компетентно, Качествено, Коректно, Константно

              Това не се случва често (в България) и трябва да се цени !
              Fun: GTV 3.0 v6 24v
              Ex: GTV 2.0 16v TS

              Comment


              • #8
                Благодарности на Бобо и компания за бърз и качествен ремонт! Особенно на Добри - профессионализма се вижда веднага, и Шого не беше безучастен!!!За два дни свършихте много работа, само едно но - не трябваше пичове да ме пускате с тази грешка която се появи на втория ден -- истрови ми нервите всичките 3000км...Не ми дава да вдигна повече от 3200 обороти,дави се или не и стига нещо ......
                Алфа Ромео това- страст!

                Comment


                • #9
                  За пореден път хиляди благодаарности на Екстремистите.Оправиха бакиите забъркани по Алфата от баща ми.
                  Alfa Romeo 145 1.3 boxer 90hp 95г. - ex
                  Alfa Romeo 147 1.9 m-jet 150 hp 05г. - еx

                  Comment


                  • #10
                    И аз изразявам благодарността си към Бобо и екипа му за компетентното,качествено и бързо откриване и отстраняване на проблемите по колата ми днес...
                    sigpic !!! КЕФ ЦЕНА НЯМА !!!

                    Comment


                    • #11
                      Искам да изкажа негативното си мнение към обслужването на сервиза!Имахме уговорка за преглед на колата имах път към София,отивам в сервиза в часа и деня на уговорката след 1 час вкарах колата!След огледа се установи,че или турбината или катализатора са проблем,след това с уговорказа 9:30 да я докарам на другия ден да я до огледат, и евентуално премахване на катализатора!Отивам на други ден оставих колата,понеже не съм от София тръгнах да убия малко време,връщам се след към 11:30 колата още стой навън,чаках още час и ми писна-питам човек от сервиза кога ще вкараме колата за преглед и махане на този катализатор,а той ми каза ми аз не знам тук всичко е по график хахаха.Той ми каза обади се на Бобо само той може да оправи работата,звъннах по телефона никой не вдигна след това този човек от сервиза ми каза че трябва да оставя колата-за колко ли дена трябваше да я оставя кой знае,и вече ми писна от тая смешна случка взех си колата и дим да ме няма!Никога повече няма да стъпя там,а и предния ден ми ми отстрани грешка на Air bag която още на Сливница светна пак!!!!!Лично мнение,живи и здрави!
                      sigpicБързай бавно!!!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от alex.ganka Покажи съобщение
                        Искам да изкажа негативното си мнение към обслужването на сервиза!Имахме уговорка за преглед на колата имах път към София,отивам в сервиза в часа и деня на уговорката след 1 час вкарах колата!След огледа се установи,че или турбината или катализатора са проблем,след това с уговорказа 9:30 да я докарам на другия ден да я до огледат, и евентуално премахване на катализатора!Отивам на други ден оставих колата,понеже не съм от София тръгнах да убия малко време,връщам се след към 11:30 колата още стой навън,чаках още час и ми писна-питам човек от сервиза кога ще вкараме колата за преглед и махане на този катализатор,а той ми каза ми аз не знам тук всичко е по график хахаха.Той ми каза обади се на Бобо само той може да оправи работата,звъннах по телефона никой не вдигна след това този човек от сервиза ми каза че трябва да оставя колата-за колко ли дена трябваше да я оставя кой знае,и вече ми писна от тая смешна случка взех си колата и дим да ме няма!Никога повече няма да стъпя там,а и предния ден ми ми отстрани грешка на Air bag която още на Сливница светна пак!!!!!Лично мнение,живи и здрави!
                        Всеки има право на мнение колега, но имахме уговорка да оставиш колата сутринта за да може веднага като се освободи крик да я вкараме, ти я докара и чакаше пред сервиза след което се оказа че в 1 часа трябвало да си другаде съжалявам но аз не знаех това иначе щях да ти откажа да я оставяш. Отстраняване на грешка на еърбег имаше в смисъла че куплунга ти беше разкачен ние го закачихме и изтрихме грешките няма как да знам от какво ще светне отново. Успех!
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Недоволен!

                          Здравейте колеги,
                          забелязвам, че в няколкото теми на няколкото СПЕЦ алфа сервизи коментари пишат едни и същи хора - колко били доволни, колко професионално и бързо им била оправена колата и т.н (може и така да е).
                          Тъй като няма обща тема в която да опиша проблема с който се сблъсках и в -4те сервиза до които се допитах ще го опиша във всеки един от тях.
                          Наскоро закупих алфа 159 1,9JTS без да се интересувам много много от проблеми, слаби места и т.н. Автомобила ми хареса и го взех с проблем - грешки за положение на разпределителните валове и т.н. (P0010, P0011, P0013, P0014).
                          Първо реших да звънна да споделя проблема с Румен тъй като четох добрите отзиви и след като обясних отговора беше - МНОГО ЛОШО, ти незнаеш ли, че те са проблемни мотори и всички го имат този проблем. Питам аз добре де какво означава много лошо в части и пари? Отговора бе, че трябва да сменим всичко за да се оправи. Питам пак аз за цена и след като чух скромната сума от 2-3к лв. реших, че наистина имам сериозен проблем. Реших да отида до Румен все пак да погледне колата и след бърза диагностика потвърди диагнозата.
                          Както всеки нормален човек когато отиде на доктор и чуе сериозна диагноза реших да се допитам и до още някой сервиз. Вентура, Бобо и Екстиим ми отговориха по абсолютно същия начин!!!! Все едно, че се бяха наговорили което ми се стори вече супер стрнано. Решението според тях беше или да си я карам така (с проблем, тресене на ниските обороти и невървеж) или да дам 3к за да "сменят всичко" и да се оправи.
                          Само да отбележа, че колата не тракаше от към вариаторите и не работеше като дизел.

                          Е след като обмислих и прецених нещата, чух и други мнения реших да се заема и реших да сменя първо веригата (130лв. феби) и зъбното колело на коляновия вал (170лв. оригинално) на моя отговорност. Колата започна да работи перфектно, без да тресе, но се появина отново 2 грешки за вскумателния разпределителен вал. След бърза диагностика се установи, че електромагнитния клапан на вариатора е повреден. Смених го за 40лв. втора употреба с работещ и колата "заспа". Върви както трябва и няма грешки.

                          Та извода за мен е, че българските майстори особено на такива по редки марки използват любовта на хората към автомобила за да им дерат кожите както си искат.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mishomvm Покажи съобщение
                            Здравейте колеги,
                            забелязвам, че в няколкото теми на няколкото СПЕЦ алфа сервизи коментари пишат едни и същи хора - колко били доволни, колко професионално и бързо им била оправена колата и т.н (може и така да е).
                            Тъй като няма обща тема в която да опиша проблема с който се сблъсках и в -4те сервиза до които се допитах ще го опиша във всеки един от тях.
                            Наскоро закупих алфа 159 1,9JTS без да се интересувам много много от проблеми, слаби места и т.н. Автомобила ми хареса и го взех с проблем - грешки за положение на разпределителните валове и т.н. (P0010, P0011, P0013, P0014).
                            Първо реших да звънна да споделя проблема с Румен тъй като четох добрите отзиви и след като обясних отговора беше - МНОГО ЛОШО, ти незнаеш ли, че те са проблемни мотори и всички го имат този проблем. Питам аз добре де какво означава много лошо в части и пари? Отговора бе, че трябва да сменим всичко за да се оправи. Питам пак аз за цена и след като чух скромната сума от 2-3к лв. реших, че наистина имам сериозен проблем. Реших да отида до Румен все пак да погледне колата и след бърза диагностика потвърди диагнозата.
                            Както всеки нормален човек когато отиде на доктор и чуе сериозна диагноза реших да се допитам и до още някой сервиз. Вентура, Бобо и Екстиим ми отговориха по абсолютно същия начин!!!! Все едно, че се бяха наговорили което ми се стори вече супер стрнано. Решението според тях беше или да си я карам така (с проблем, тресене на ниските обороти и невървеж) или да дам 3к за да "сменят всичко" и да се оправи.
                            Само да отбележа, че колата не тракаше от към вариаторите и не работеше като дизел.

                            Е след като обмислих и прецених нещата, чух и други мнения реших да се заема и реших да сменя първо веригата (130лв. феби) и зъбното колело на коляновия вал (170лв. оригинално) на моя отговорност. Колата започна да работи перфектно, без да тресе, но се появина отново 2 грешки за вскумателния разпределителен вал. След бърза диагностика се установи, че електромагнитния клапан на вариатора е повреден. Смених го за 40лв. втора употреба с работещ и колата "заспа". Върви както трябва и няма грешки.

                            Та извода за мен е, че българските майстори особено на такива по редки марки използват любовта на хората към автомобила за да им дерат кожите както си искат.
                            Колега, здравей. Незнам защо подхождаш към темата, мрънкайки и недоволствайки, типично по български, а не се радваш че си решил проблема на колата си.
                            Не смяташ ли че хората в сервизите с които, си коментирал и показал проблема си, не го виждат за пръв път и не са яли попарата на гореописания агрегат?
                            Не смяташ ли че клиентът трябва да получава решение на проблема си, не след като е направил 3-4-5-6 посещения в сервиза и се сменят последователно съотвени части, без желания краен ефект(за нерви и време на говоря, че и те не са малко) или се смени всичко необходимо накуп и проблемът се реши отведнъж?
                            Ествествено цената не е за подценяване, НО колата вече е твоя и съответно и проблема. Сам решаваш дали да го правиш или не.
                            Те просто са ти обяснили през какво се минава, за да се оправят нещата.
                            Та споменатите сервизи и хора в тях са професионалисти и това, че са ти казали едно и също, не те наведе на мисълта, че знаят с какво си имат работа, а те накара да мислиш как едва ли не желаят да вкарват клиентите си в ненужни разходи, заради любовта им към марката.
                            Радвам се че с много по-малко средства си решил проблема. Дано не са прави хората в посетените сервизи и не се наложи да смениш и останалите части.
                            Остани със здраве!


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #15
                              Според мен между сервизите има картел и трябва да сезираме ДАНС или най-малкото Бат' Бойко!
                              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                              Comment

                              Working...
                              X