Известие

Collapse
No announcement yet.

Скръбна вест! Спира производството на Fiat Punto

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Изобщо не си човекът, който може да ми обяснява !
    След като не знаеш какво са изработвали, просто не разбирам защо се включваш в разговора.
    Дали изработвали 90% от съставящите кутията части или 50 или 100 не е от особено значение.
    Факт е че се прави в България.
    Според тезата ти по- горе едва ли не това е невъзможно ... бил запознат.

    Като си много запознат да беше написал, еди си къде се изработва еди си какво за тази кутия.
    Ти и сега не знаеш, но ми се периш.


    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Това, че някой прави някакаква дребна част и после я продава някъде не означава, че прави скоростни кутии както твърдиш. Но явно за теб нещата са съизмерими. Това се опитвам да ти обясня, но изглежда ти идва сложно.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

    Comment


    • #17
      Нищо ново, говориш за неща, които не си виждал и никога няма да видиш. Чул си че някой ги е виждал. Обаче много отворен. а пък аз какво знам, няма как да знаеш.
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 12:20.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Много интересно.
        Това е мой колега от Ту-София
        Аз съм инж. маг. МТТ и КБИ от Ту- София завършил съм с грамота за отличие.
        Работил съм няколко години в машиностройтелни заводи .. но не смятам да си споделям биография.
        Не само, че съм виждал, но съм проектирал и редуктори и кранове и тн.

        ---------- Post added at 12:36 ---------- Previous post was at 12:28 ----------

        Може ли някой модератор да изтрие темата ...
        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
          Много интересно.
          Това е мой колега от Ту-София
          Аз съм инж. маг. МТТ и КБИ от Ту- София завършил съм с грамота за отличие.
          Работил съм няколко години в машиностройтелни заводи .. но не смятам да си споделям биография.
          Не само, че съм виждал, но съм проектирал и редуктори и кранове и тн.

          ---------- Post added at 12:36 ---------- Previous post was at 12:28 ----------

          Може ли някой модератор да изтрие темата ...
          Браво. Значи все пак си наясно, че никъде в страната не се правят скоростни кутии както твърдеше. Наясно си и колко детайла има в една кутия и не може да се прави на едно място 50 или 100% от нея в България
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 12:41.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            И той е в грешка да твърди че се правят скоростни кутии в България.
            Но и ти си грешка, защото по твоята логика производителя като спуска 50 детайла от кутия на 50 различни фирми и само я сглобява сам, не означава че той я прави.

            Comment


            • #21
              В днешното време на икономическа глобализация, е много трудно да се каже, кое и къде се произвежда.



              Кабелната форма на шофьорската ми врата е произведена в Тунис.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                И той е в грешка да твърди че се правят скоростни кутии в България.
                Но и ти си грешка, защото по твоята логика производителя като спуска 50 детайла от кутия на 50 различни фирми и само я сглобява сам, не означава че той я прави.
                Напротив, прави я този, чиято е разработката, другите са само изпълнители. Правиш проект, може ако не си производител на автомобили да им го продадеш на производителите, поръчваш да ти правят частите и някъде да ги съберат и упражняваш контрол на всички изпълнители. Да ви го обясня по просто. Това че правиш болтове за скоростна кутия на Мазерати, не означава, че правиш Мазерати, правиш болтове, които отговарят на качество, отговарящо на изискванията на Мазерати.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Все пак нека се гордеем, че допринасяме по някакъв начин с части за една от скъпите, ценени Premium спортни марки в световен мащаб, а и наш първи братовчед Maseratti. Студио Atanas Vilner знам, че са правили салона на Rimac, която е една от най-скъпите supercars. Така, че болтове или цели кутии - допринасяме. А заедно с това има и работни места, което е важно за нас.
                  Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

                  Comment


                  • #24
                    Пунто никога не ми е харесвал!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment

                    Working...
                    X