Известие

Collapse
No announcement yet.

Газова уредба Ловато на Типо 1.4 и.е. ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Газова уредба Ловато на Типо 1.4 и.е. ?

    мнения, препоръки ?

    потенциални проблеми, съвети при експлоатацията ?
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

  • #2
    Re: Газова уредба Ловато на Типо 1.4 и.е. ?

    Първоначално публикувано от valjo
    мнения, препоръки ?

    потенциални проблеми, съвети при експлоатацията ?
    Нека да е с вакумен изпарител, върви повече Иначе електрическия е по муден
    Мотора е моноинжекцион и няма да има проблем с гърмежи, а марката ЛОВАТО е много подходяща, защото е много лесна за центроване и е стабилна
    Не се лъжи на разни емулатори и ламбда контроли, това са си трикове за да ти вземат парите
    Аз карах Уно-то с ЛОВАТО (вакумно) и бях много доволен. Беше даже същия мотор - А160.
    УСПЕХ!

    п.с. И да не сложите зареждачката на калниците някъде да надупчите като сирене ламарината Сложете го някъде долу на бронята, после по лесно се възстановява, а и пластмасата не гние
    sigpic

    Comment


    • #3
      много благодаря за компетентното мнение
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #4
        Добре де, ами зимата като се заледи цялата броня не е ли кофти да зареждаш? В багажника не е ли по-добре?
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #5
          ами със запалката размразяваш
          '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
          '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

          Comment


          • #6
            Със запалка ще размразиш наведнъж броните на всички коли наоколо !
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Venci
              Със запалка ще размразиш наведнъж броните на всички коли наоколо !
              98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Venci
                Добре де, ами зимата като се заледи цялата броня не е ли кофти да зареждаш? В багажника не е ли по-добре?
                Мойта зареждачка е там и не съм имал проблем до сега
                Когато е вътре е по-кофти (според мен) защото 30мин. след зареждане смърди на чесън и не ми се кара с отворен багажник докато се изветри
                Но както си решат хората, важното е да не си дупчат ламарините, защото това е много голяма ПЕРВЕРЗИЯ с колата
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Re: Газова уредба Ловато на Типо 1.4 и.е. ?

                  Първоначално публикувано от Dodo 155
                  Първоначално публикувано от valjo
                  мнения, препоръки ?

                  потенциални проблеми, съвети при експлоатацията ?
                  Нека да е с вакумен изпарител, върви повече Иначе електрическия е по муден
                  Мотора е моноинжекцион и няма да има проблем с гърмежи, а марката ЛОВАТО е много подходяща, защото е много лесна за центроване и е стабилна
                  Не се лъжи на разни емулатори и ламбда контроли, това са си трикове за да ти вземат парите
                  Аз карах Уно-то с ЛОВАТО (вакумно) и бях много доволен. Беше даже същия мотор - А160.
                  УСПЕХ!

                  п.с. И да не сложите зареждачката на калниците някъде да надупчите като сирене ламарината Сложете го някъде долу на бронята, после по лесно се възстановява, а и пластмасата не гние
                  еееее направо онемях!!! А бре додо 155 кои ти каза 4е това са разликите между електри4еския и вакуумния ИЗПАРИТЕЛ ??? И защо си мислиш 4е въпросната кола не се нуждае от емулатори ???

                  Comment


                  • #10
                    Re: Газова уредба Ловато на Типо 1.4 и.е. ?

                    Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                    еееее направо онемях!!! А бре додо 155 кои ти каза 4е това са разликите между електри4еския и вакуумния ИЗПАРИТЕЛ ??? И защо си мислиш 4е въпросната кола не се нуждае от емулатори ???
                    ок де , кажи какво ти е мнението ? какво да се направи за да няма проблеми ?
                    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                    Comment


                    • #11
                      Re: Газова уредба Ловато на Типо 1.4 и.е. ?

                      Първоначално публикувано от valjo
                      Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                      еееее направо онемях!!! А бре додо 155 кои ти каза 4е това са разликите между електри4еския и вакуумния ИЗПАРИТЕЛ ??? И защо си мислиш 4е въпросната кола не се нуждае от емулатори ???
                      ок де , кажи какво ти е мнението ? какво да се направи за да няма проблеми ?
                      ми то се подразбира бре трябва ел. изпарител и емулатори разни там

                      Comment


                      • #12
                        Re: Газова уредба Ловато на Типо 1.4 и.е. ?

                        Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                        ... еееее направо онемях!!! А бре додо 155 кои ти каза 4е това са разликите между електри4еския и вакуумния ИЗПАРИТЕЛ ??? И защо си мислиш 4е въпросната кола не се нуждае от емулатори ???
                        Не искам да споря с теб, но както споменах Уно-то си го карах с вакумен 3г. без никакъв емулатор Все едно бе карбуратор. Вървеше повече отколкото на бензин и харчеше 11-12/100 градско, което за вървежа си беше перфектно. Мотора на моето Уно беше същият като на това Типо
                        Малко след като го продадох, мацката която го караше се оплака, че не вървяло на ГАЗ. Отишла при "майстори" газаджии и те махнали вакумния и сложили ел.изпарител. Сложили и емулатори + стъпков мотор и и казали, че така ще харчи по-малко от на бензин и ще върви повече Нали се досещаш какъв е бил ефекта
                        1. Колата почнала да харчи 14-15/100.
                        2. Спряла да върви като хората.
                        3. Много трудно палела на ГАЗ (преди интервенцията, палеше на 1/4 оборот независимо от температурата).
                        4. Пичовете изгорили помпата за бензина при монтажа на емулатори и др.екстри.
                        В момента Уно-то пак се движи, но без "екстрите" и с вакумен изпарител, като е с нова бензинова помпа Проблема с вакумния изпарител бил спукана мембрана, а тя не струва над 400лв. колкото е излязло цялото удоволствие на мойта позната
                        Сигурно си прав, че се слага ел.изпарител на моноинжекцион и емулатори, но специално на този мотор няма нужда, става по-зле - от личен опит правя заключението
                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X