Известие

Collapse
No announcement yet.

съединител - хгт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • съединител - хгт

    здравейте
    копирам директно темата си от фиат ...

    колеги ...
    издухах 2 (два) за година и 4 месеца ... марка валео ... онзи ден втория започна да намирисва и той ...
    идеи за подсилени на този фиат ... или някакви да заместят от друг модел достатъчно надеждни или пък от ланча или алфа.

    честно казано съм навит и на подмяна на целите скорости с други (отново при словие че са по сигурни и надеждни) - ако въобще има вариант ... говорих с тоя оня "казват майсторите" че и е слаба тази страна на тези фиатове и имам чувството че скоро и трансмисията ще се наложи да поправям ...
    не успявам да открия и спортен съединител ...
    някой ... някакви идеи ?

  • #2
    За първи път чувам за слаб съединител на тая кола Колега според мен или имаш проблем с маховика или имаш невероятно кофти стил на каране

    За справка моята кола е точно два пъти по мощна от твоята а съединителя и е същия и карам вече 2 години с него
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Bobo
      За първи път чувам за слаб съединител на тая кола Колега според мен или имаш проблем с маховика или имаш невероятно кофти стил на каране

      За справка моята кола е точно два пъти по мощна от твоята а съединителя и е същия и карам вече 2 години с него
      Бля, т'ва не беше ли 150 коня? Твойта кога стана 300 ???
      Крайслер Неон Q2 ... много бърз
      Алфа Ромео 155 Q4, много счупена

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от j1v
        Първоначално публикувано от Bobo
        За първи път чувам за слаб съединител на тая кола Колега според мен или имаш проблем с маховика или имаш невероятно кофти стил на каране

        За справка моята кола е точно два пъти по мощна от твоята а съединителя и е същия и карам вече 2 години с него
        Бля, т'ва не беше ли 150 коня? Твойта кога стана 300 ???
        Нидей спами у темата бре
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          а на 20 клапановото браво, от 20в ТБ (купе, капа) съединител няма ли да стане? той сигурно ше да е по як ? а железора като е същия....

          сигурно греша де
          '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
          '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
          '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от valjo
            а на 20 клапановото браво, от 20в ТБ (купе, капа) съединител няма ли да стане? той сигурно ше да е по як ? а железора като е същия....

            сигурно греша де
            Ако харчи така сток съединителя вервай ми къвто и да сложи ше го преебе
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              ами аз къв да сложа бе колеги и моя е заминал
              AR 146ti-на части,AR 156 1.8 TS ex,BMW e30 for fun,AR 146 jtd-ex,Manta-project,AR 155 на части,AR 145 на части,AR 147 Ducati Corse

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от maxisexy
                ами аз къв да сложа бе колеги и моя е заминал
                Валео
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  е най-накрая в някой форум някой да каже нещо за хгт ...
                  мерси много колеги ...

                  бобо - братле истина е че всяко тръгване ми е грубо натискане до 6к обороти ... аз затва я взех и така я карам ... знам че твоята машина е с турбо конверсия ... което малко ме успокоява че все пак като е по-силна и държи тоя съединител ... значи до някаква степен компенсира тезата за душманията ми към моя фиат. реално проблема може и да другаде - ще се види. така или иначе е разфасован автомобила в момента и ще се сменя съединител и куп други хав. но ... искам да се подсигуря поне тоя път ако е възможно ...
                  ти за спортни съдеинители знаеш ли за тези модели ? аз съм доста по навит да дам пари отгоре и да се оттърва от проблема ...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от VirenEngel
                    е най-накрая в някой форум някой да каже нещо за хгт ...
                    мерси много колеги ...

                    бобо - братле истина е че всяко тръгване ми е грубо натискане до 6к обороти ... аз затва я взех и така я карам ... знам че твоята машина е с турбо конверсия ... което малко ме успокоява че все пак като е по-силна и държи тоя съединител ... значи до някаква степен компенсира тезата за душманията ми към моя фиат. реално проблема може и да другаде - ще се види. така или иначе е разфасован автомобила в момента и ще се сменя съединител и куп други хав. но ... искам да се подсигуря поне тоя път ако е възможно ...
                    ти за спортни съдеинители знаеш ли за тези модели ? аз съм доста по навит да дам пари отгоре и да се оттърва от проблема ...
                    Съглсен съм с теб но спортния съединител за тези коли струва около 2.5 пъти повече и определено няма да издържи повече от фабричния - просто спортните съединители се правят да държат по висок въртящ момент, НО имат по-кратък срок на експлоатация, те просто са за бегачки а не за всекидневки Така че според мен или открии проблема или ела да ме повозиш да видя къде грешиш - няма начин от цедене на оборотите да скапваш съединителя - или го държиш полунатиснат докато караш или прекалено дълго си на полусъединител. Но както вече казах според мен има проблем с колата за да го хвърля, или просто са ти сбъркали съединителя два пъти
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobo
                      Първоначално публикувано от VirenEngel
                      е най-накрая в някой форум някой да каже нещо за хгт ...
                      мерси много колеги ...

                      бобо - братле истина е че всяко тръгване ми е грубо натискане до 6к обороти ... аз затва я взех и така я карам ... знам че твоята машина е с турбо конверсия ... което малко ме успокоява че все пак като е по-силна и държи тоя съединител ... значи до някаква степен компенсира тезата за душманията ми към моя фиат. реално проблема може и да другаде - ще се види. така или иначе е разфасован автомобила в момента и ще се сменя съединител и куп други хав. но ... искам да се подсигуря поне тоя път ако е възможно ...
                      ти за спортни съдеинители знаеш ли за тези модели ? аз съм доста по навит да дам пари отгоре и да се оттърва от проблема ...
                      Съглсен съм с теб но спортния съединител за тези коли струва около 2.5 пъти повече и определено няма да издържи повече от фабричния - просто спортните съединители се правят да държат по висок въртящ момент, НО имат по-кратък срок на експлоатация, те просто са за бегачки а не за всекидневки Така че според мен или открии проблема или ела да ме повозиш да видя къде грешиш - няма начин от цедене на оборотите да скапваш съединителя - или го държиш полунатиснат докато караш или прекалено дълго си на полусъединител. Но както вече казах според мен има проблем с колата за да го хвърля, или просто са ти сбъркали съединителя два пъти
                      абе греша че карам чубанската
                      ок ... в сервиза ще ги прегледаме а и аз лично, дали няма някакъв друг проблем ...

                      принципно ... за инфо - какъв е спортния съденител ?
                      благодарскo много

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Bobo
                        Първоначално публикувано от VirenEngel
                        е най-накрая в някой форум някой да каже нещо за хгт ...
                        мерси много колеги ...

                        бобо - братле истина е че всяко тръгване ми е грубо натискане до 6к обороти ... аз затва я взех и така я карам ... знам че твоята машина е с турбо конверсия ... което малко ме успокоява че все пак като е по-силна и държи тоя съединител ... значи до някаква степен компенсира тезата за душманията ми към моя фиат. реално проблема може и да другаде - ще се види. така или иначе е разфасован автомобила в момента и ще се сменя съединител и куп други хав. но ... искам да се подсигуря поне тоя път ако е възможно ...
                        ти за спортни съдеинители знаеш ли за тези модели ? аз съм доста по навит да дам пари отгоре и да се оттърва от проблема ...
                        Съглсен съм с теб но спортния съединител за тези коли струва около 2.5 пъти повече и определено няма да издържи повече от фабричния - просто спортните съединители се правят да държат по висок въртящ момент, НО имат по-кратък срок на експлоатация, те просто са за бегачки а не за всекидневки Така че според мен или открии проблема или ела да ме повозиш да видя къде грешиш - няма начин от цедене на оборотите да скапваш съединителя - или го държиш полунатиснат докато караш или прекалено дълго си на полусъединител. Но както вече казах според мен има проблем с колата за да го хвърля, или просто са ти сбъркали съединителя два пъти
                        забравих ... какво ще рече сбъркали бе братле ...
                        как така ше го сбъркат ?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от VirenEngel

                          абе греша че карам чубанската
                          ок ... в сервиза ще ги прегледаме а и аз лично, дали няма някакъв друг проблем ...

                          принципно ... за инфо - какъв е спортния съденител ?
                          благодарскo много
                          И аз не карам леко а моя още не съм го пипал откакто я взех ( 3 год и около 40 000км) . Яки са съединителите на тия коли. Както казва Бобо или имаш технически проблем или успяваш да го запалиш на полусъединител.

                          Comment


                          • #14
                            Проблема на "Bravo HGT" е в скоростите и от там съединителя, поне при мойто беше тъй
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Kuku
                              Проблема на "Bravo HGT" е в скоростите и от там съединителя, поне при мойто беше тъй
                              И аз знам за поне 2 ХГТ-та с проблеми в лагерите на кутията

                              Първоначално публикувано от VirenEngel
                              принципно ... за инфо - какъв е спортния съденител ?
                              благодарскo много
                              Има различни вариянти , но определено не ти трябва да слагаш такъв , освен ако не я засилиш некъде двойно / мотора де /

                              Comment

                              Working...
                              X