Интересува ме на една платформа ли са колите и мястото при двигателния отсек еднакво ли е ? Идеята е понеже 2.0 16ВТ от купе (примерно) влиза във пунто без особен проблем дали ще е същото и при уно ? Моля само запознати и с 2те коли да пишат
Известие
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто-Уно съвместимост
Collapse
X
-
Различни платформи са и въобще двата коша са напълно различни. Пунтото е една идея по-широко, но не е ясно накъде.
По клипчета ги гледаме направени, но и в двете 2.0 фиат/ланча турбо влиза с големи мъки по захвата и мястото за шайбите на коляновия вал и водната помпа. Проблема е че всички шайби на периферните консуматори надстърчат колелата на балансиращите валове.
При Пунто има вариант да се хване 1.8 131 к.с. от Баркета без да се произвеждат грозни планки. Оттам вече става да се направи 2.0 и ако щеш т.спарк да му захлупиш и да го кръстиш QV.
И Уно и Пунто са прекалено меки и леки, но все пак пунтото е по-доброто от двете заради повечето прилики с типо. Сещам се и за друго... за Уното не знам, но пунто 1 с повече от 80 в завой, и без тежък и мощен мотор, се държи по-зле от рикша.1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Comment
-
да колега но все пак както става ясно от концепцията .. тая кола завой няма да види а предимно на права отсечка ще се кара ... за Пунто знам че тоя мотор влиза има и адски много проекти направени някой казват че иска само леко заигравка с чука по ботуша други казват че си ляга като у дома си и без да се ползва чук ... само полуоските естествено се скъсяват .. Но щом си сигурен че уно няма много прилика с пунто според мен ще е доста трудна и скъпа задачаalfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
Comment
Comment