Известие

Collapse
No announcement yet.

Ел. огледала Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    сваляш огледалото. от задната му страна ще видиш 2 стърчащи пина и самите нагреватели залепени на гърба на огледалото. с мустицет проверяваш съпротивлението на нагревателя.
    Нагреватела ще го оправя аз, ами не мога да стигна до него, не знам как се сваля стъклото на огледалото
    VW Golf 4 1.9 TDI GTI+GTB2260VK

    Comment


    • #17
      първо трябва да махнеш корубата. търси винтове отдолу или някъде скрити.
      точка

      Comment


      • #18
        Няма човек, тези са на щипки, току що счупих едното от старите огледала да видя как се отварят, значи самото стъкло се напъва леко с отверка навън и отзад има 4 щипки, които го държат, едната се натиска леко навътре и огледалото излиза, странното ми е, че старите МЕХАНИЧНИ огледала, имат реотани за подгряването, но някои "умник им е резнал кабелите, даже са същия цвят кабелчетата като на електрическите кафяв и черен ...
        VW Golf 4 1.9 TDI GTI+GTB2260VK

        Comment


        • #19
          Пичове, проблема е намерен, след отваряне на огледалото, кабелите си ги има и са прекарани до огледалото, но проблема е че не са включени, защото просто няма къде... Огледалцето е чупено и сменяно с обикновенно което няма нагреватели
          Едното ми от старите огледала имаше реотани и се помъчих да ги отлепя, защото са залепени на някакво фолио, обаче след като ги залепих на моето огледало, не работеха, някой знае ли дали се продава някакво залепващо фолио с реотани за огледала, или на метър евентуално и къде, че нищо не открих в нета
          VW Golf 4 1.9 TDI GTI+GTB2260VK

          Comment


          • #20
            има нагреватели за огледала за баня, но трябва да знаеш какво е съпротивлението на оригиналните, да сметнеш тока и мощността и да се прецени дали ще станат тия.
            точка

            Comment


            • #21
              Почетох малко и ще се търси КАНТАЛ, двойно залепваща лента и ще си направя сам нагревателите, след като видях цената на ново електрическо огледало и просто се отказах .... А второ седичи на части не се знае след колко века ще изпадне и дали няма да са му счупени огледалата
              Кантала трябва да е 0.4х2, съпротивление му трябва да е около 13 ома, само да видим дали някъде в Ловеч ще намеря такова чудо, някой ако има да казва
              VW Golf 4 1.9 TDI GTI+GTB2260VK

              Comment


              • #22
                кантал ще намериш, но не е добра идея. оригиналния нагревател е плосък за по-голяма допирна повърхност и е изолиран.
                точка

                Comment


                • #23
                  Виждал съм и плосък кантал. В краен случай би могло да се ползва двуалуминиев триокис - прахообразно вещество, което се смесва с малко дистилирана вода за да се образува пастообразна смес. Тя е електрически изолатор и същевременно притежава много висок коефициент на топлопроводимост. С такава паста съм обмазвал обикновен кантал с кръгло сечение и така контактната му площ с това, което трябва да нагрява се увеличава значително.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Малко продължение по темата... Ударих на камък, намирането на Кантал се оказа трудна задача, в понеделник ще пообиколя по хубаво града, пък дано все някъде намеря, сещам се и за два сервиза за телевизори, белким все някъде намера...
                    Междувременно преместих вътрешността на огледалото в кожуха на старото ми, защото беше спукано в долния край, но самото му шаси беше запоено някак си за пластмасата с нагряване явно и сега ще го лепна с Поксипол...
                    Един приятел с едно пежо 205 GTI ми даде координати на едно момче от техния форум който продава таива лепенки с реотани, но размерите са им 10/6,5см. със параметри 12волта 1 ампер и в краен случай, ако не намеря кантал отникъде, ще взема от него
                    Кolev, ти си най-активен в темата, някакво предложение ?
                    VW Golf 4 1.9 TDI GTI+GTB2260VK

                    Comment


                    • #25
                      най-добре е разбира се да ползваш готов подгрев стига цената да те урежда и размера да пасва сравнително. на типо не знам какви са размерите на огледалата.
                      този подгрев който ти предлагат е с мощност 12 вата /12волта х 1ампер/. мисля ще е достатъчен. можеш да измериш съпротивлението на подгрева на здравото огледало и ще сметнем каква е неговата мощност.
                      точка

                      Comment


                      • #26
                        Нямам уред с който да мера а 10 лева за уред не ми се дават...
                        Така, Кантал намерих от един стар нагревател само че е 0,5 , по тънък въобще никъде не мога да си намера в града а за 2-3 метра да се занимавам не си заслужава... Пробвах го както беше целият нагревател на акумулатора и затопли съвсем леко, предполагам няма да грее много повече, като му накъся реотана, купих си двойнозалепваща лента на Car System 10 метра за 8 лева ролката, момчето каза, че държала яко, пък ще видим
                        Обиколих тук там магазините да проверя цените за ново огледало и се оказа, че го нямат като резервна част и не може да ми го доставят, цените ги гледах в интернет по 186 лева за ново и звъннах на един телефон да питам и ми казаха същото нещото
                        Дано да не се прецаква машинката, че тогава няма намиране, на ново ..........
                        VW Golf 4 1.9 TDI GTI+GTB2260VK

                        Comment


                        • #27
                          щом не ти се дават 10 за мултицет, дай 5. в левчетата вървят по толкова дт838. до сега да си разбрал какво става.
                          точка

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                            щом не ти се дават 10 за мултицет, дай 5. в левчетата вървят по толкова дт838. до сега да си разбрал какво става.
                            Кантала го наредих още снощи всичко е лепнато, даже го пробвах, доста добрезатопля, но не до парещо, така или иначе и да го меря и да не го меря, по тънък кантал не мога да намера от 0,5
                            Наредих един слой двойнозалепваща лента, после кантала, върху него още един слой двойнозалепваща лента, в краищата където се съединивя кантала с кабела съм го вързал здраво с клещите и отгоре "нахлузих"термошлаух който нагрях със сешоар за да се свие и още един слой двойнозалепваща лента, след това залепих палстмасовата част за огледалото(като предварително взех център на огледалото за да не го изкривя, пробвах реотаните у нас на акумулатора понеже не съм сглобил всичко и се нагрява нормално за около 5-6 минути(не горещо)
                            Сега чакам да изсъхне поксипола, защото сменях кожуха на огледалото, щото оригиналния беше спукан и сложих от моите огледала, но шасите в което се хваща машинката при електрическото и обикновенното огледало не е същото и оригинално е запоено за пластмасата с нещо като щипки и ги изчегърсах и съм го залепил с Поксипол
                            VW Golf 4 1.9 TDI GTI+GTB2260VK

                            Comment

                            Working...
                            X