Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с айсин на Крома

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Някой ще може ли да ми даде контакт на Pinko ?

    Comment


    • #17
      Да използвам темата и да питам, имам проблем с автомата на фиат крома. Не минава самичък в n когато спирам и съответно колата гасене, при ръчна промяна всичко е наред. Другите скорости се сменят идеално. Приемам съвети какво трябва да сменя и читава майстор в района на Русе, Плевен, Търново.

      Сърцата са по-капризни от умовете.

      Comment


      • #18
        Като я запалиш и минеш на Д има ли проблем?
        Ако минеш на ръчен режим и тръгнеш на 1-ва до 3к оборота и след това спреш, то пак ли гасне?
        А по същия начин на 2-ра?
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #19
          Има проблем, давам на d или r секунда две и колата тръгва рязко, после следващите смени на скорости са добре, при спиране ако не дам ръчно n то тя угасва.

          Сърцата са по-капризни от умовете.

          Comment


          • #20
            Като за начало една диагностика. Важно е да видиш дали когато намаляваш и колата връща скоростите, в момента, в който включи на 2-ра, дали оборотите на двигателя спрямо оборотите на входящия ѝ вал са едни и същи и така остават до пълното спиране на колата и съответно до нейното загасване. Или малко по-технически казано трябва да се наблюдава дали съединителя в торк-а изключва.
            Усещаш ли при намаляване и връщане на скоростите, между 30 и 40 км/ч как колата ти отпуска все едно си изключил от скорост и започва да намалява малко по-бавно?
            Също така е задължително да провериш и нивото на маслото.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #21
              При малко под 50 км/ч без газ, колата е на трета, получава се нещо като изключване от скорост, оборотите падат и тя си е по инерция. До момента на спирането. А някаква схема и процедура за проверка нивото на маслото и евентуално добиване ако може.

              Сърцата са по-капризни от умовете.

              Comment


              • #22
                С интерес ще следя развитието, че и на мен акълът ми в последно време се мота около такава "кошница".
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
                  При малко под 50 км/ч без газ, колата е на трета, получава се нещо като изключване от скорост, оборотите падат и тя си е по инерция. До момента на спирането. А някаква схема и процедура за проверка нивото на маслото и евентуално добиване ако може.
                  Щом усещаш, че колата се пуска по инерция и оборотите на двигателя отиват на празен ход, то би трябвало в този случай торк-а да отключва.
                  Оборотите кога започват да падат, за да загасне колата?
                  Да кажем със спирачка ако намаляваш бавно и да кажем се движиш с 1-2км/ч, то има ли проблем с оборотите на двигателя? Или проблема става да кажем ~2 секунди след пълното спиране на колата и изведнъж да изгасва?
                  Нивото се проверява най-лесно като загрееш маслото на кутията до към 60-на градуса и от пробката отдолу отвиеш вътрешната ѝ част. Трябва да изтече над 50мл масло, а не само да кажем 10-20. За по-точното определяне на нивото, то от горната част на кутията, до ЕКУ-то за управлението ѝ, има пробка. Отваряш я и наливаш да кажем 400мл масло. След това като стигне 60-на градуса на маслото в кутията (трябва ти диагностика тук, за да следиш температурата му), отваряш долната, малка пробка и трябва да изтече приблизително същото количество масло, което си добавил. Ако изтече по-малко, то пак повтаряш процедурата -> затваряш проверяващата пробка -> наливаш ~400мл масло -> 60-на градуса -> отваряш и гледаш колко изтича.
                  Затваряш проверяващата пробка от долу, наливаш още 400мл масло от горе и това е правилното ниво. Процедурата се прави по време на работещ двигател.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #24
                    Да, проблема е в момента на спиране, 2-3 км/ч аха да загасне и ако продължи намаляването на скоростта гасне. Ще си поръчам масло и ще направя проверка та да видим какво ще излезе.

                    Сърцата са по-капризни от умовете.

                    Comment


                    • #25
                      Малък прогрес. Взех си Tutela Gi/Vi, източих от пробката 2,9 л, долях 3,5 л. и вече не гасне внезапно. Поне докато маслото е студено, премине ли границата от 55 градуса, почва да гасне.

                      Сърцата са по-капризни от умовете.

                      Comment


                      • #26
                        Смених хидросъединителя и нещата са вече нормални.

                        Сърцата са по-капризни от умовете.

                        Comment

                        Working...
                        X