Известие

Collapse
No announcement yet.

Двигател 1.3DDiS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Двигател 1.3DDiS

    Здравейте колеги,

    Търсих инфо къде ли не за този двигател 1.3DDiS 70hP,но освен,че се вгражда в Suzuki Swift и Ignis и че е разработка на Fiat Group специално за Сузуки и че е с верига,друго инфо не откривам.
    Някой от вас има ли преки наблюдения за двигателя-надежден ли е?Какви са основните му проблеми?
    Изпадна ми много добра оферта за Suzuki Ignis с точно такъв мотор и се колебая за покупката.
    Очаквам вашите коментари.
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
    Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
    http://www.family-sozopol.com/

  • #2
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:56.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от me4o4ko Покажи съобщение
      Здравейте колеги,

      Търсих инфо къде ли не за този двигател 1.3DDiS 70hP,но освен,че се вгражда в Suzuki Swift и Ignis и че е разработка на Fiat Group специално за Сузуки и че е с верига,друго инфо не откривам.
      Някой от вас има ли преки наблюдения за двигателя-надежден ли е?Какви са основните му проблеми?
      Изпадна ми много добра оферта за Suzuki Ignis с точно такъв мотор и се колебая за покупката.
      Очаквам вашите коментари.
      Това си е 1,3Mjet мотора. Вгражда се в един куп марки, като всяка си ползва нейно означение. Някъде имаше цялото инфо за ДВГ-та от Фиат групата, вграждани в други марки, ма ме мързи да го търся сега.

      P.S. Намерих ги http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine
      Last edited by myato; d.m.y г., 19:29. Основание: допълване
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
        Съвсем прилично дизелово двигателче без особени проблеми. Спокойно изкарва до 750 000 - 800 000 км, ако не се юрка много - което пред вид мощността му едва ли е чак толкова трудно. Наистина е с ангренажна верига.
        Може и да е разработка на Фиат специално за Сузуки, но го има и на Фиат Добло. Това по-скоро ме навежда на мисълта, че от Фиат са го разработили преди всичко за себе си, но разбира се това е само предположение.
        800 000км ??? за тия 800 000 поне 4-5 ти трябва да си сменил само ангренажната верига да не и повече
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          ...
          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:56.

          Comment


          • #6
            Благодаря колеги за мненията ви.
            Понеже нямам никакъв опит за comon rail дизел,За какво да внимавам при огледа?
            Компютърната диагностика задължителна ли е,ако нищо по таблото не свети?
            Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
            Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
            http://www.family-sozopol.com/

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
              Всичко си зависи от шофьора и колата. Аз имам Рено 4 точно с ангренажна верига, модела е от 1961 г. и тя е безпроблемна. А тези 800 000 км са статистика, а не мои волни съчинения. Моля да провериш това. А статистиката за моето Рено е, че издържа спокойно над 1 милион километра. А обърни внимание - модела е 1961 г.
              Освен това поне аз не мисля, че ако се наложи смяна на веригата, това непременно означава и край за двигателя.
              Да колите от миналия век се правиха да бъдат здрави, а колите от този не и ти провери точно тоя модел на колко хил км сменят верига
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:57.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                  А какво ме интересува това? Да си проверява колегата, ако иска. Както отбелязах вече, смяната на веригата не е болка за умиране на един двигател.
                  Да, ма кът се скъса става лека болежка.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #10
                    ...
                    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:57.

                    Comment


                    • #11
                      Имам добло с такъв мотор, на около 200 000 км е в момента, здраво е, не е създавало проблеми все още(пу пу пу )
                      Има случаи обаче, в които се трошат успокоителите на веригата и салатата става, като тези случаи не са единични.
                      Аз съм на мнение да скача колегата смело и да купува ако му е харесала колата.
                      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Хубаво де,да скачам,но остава въпроса има ли нещо специфично,на което да обърна внимание при огледа и второ....диагностика необходима ли е ако нищо по таблото не свети?
                        Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
                        Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
                        http://www.family-sozopol.com/

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                          P.S. Всъщност като гледам как си си оформил поста, ми се струва наложително да уточня - ако мислиш, че една ангренажна верига се сменя само когато се скъса, просто грешиш.
                          Всъщност искам да кажа, че заблуждаваш колегата с веригата.
                          Точно на този двигател веригата и свещите са му най-проблемните агрегати.
                          Ако изкара 300к без проблем, то трябва да
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                            Имам добло с такъв мотор, на около 200 000 км е в момента, здраво е, не е създавало проблеми все още(пу пу пу )
                            Има случаи обаче, в които се трошат успокоителите на веригата и салатата става, като тези случаи не са единични.
                            Аз съм на мнение да скача колегата смело и да купува ако му е харесала колата.
                            Салата трудната работа да става точно на този мотор С очите си съм виждал 3 автомобила със скъсани вериги. Само слагаш новата комеплект, зацепваш и газ. Няма ударени клапани, няма ядове.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Все едно Жигули с ударени клапани.

                              Comment

                              Working...
                              X