Известие

Collapse
No announcement yet.

Двигател 1.3DDiS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Салата трудната работа да става точно на този мотор С очите си съм виждал 3 автомобила със скъсани вериги. Само слагаш новата комеплект, зацепваш и газ. Няма ударени клапани, няма ядове.
    Не е и баш така. Истината е, че не кривят клапани, но чупят кобилиците на клапаните. Сменят се кобилиците, нова комплект верига+обтегач+успокоители и тогава газ. Но поне главата не се сваля.
    А и важното е, че ангренажния комплект не е скъп. Доста мотори има с ремък, на които комплекта им е по-скъп от този на на 1.3 Mjet. А веригата си кара без грижи поне 150 000 км, ако се сменят маслата навреме.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #17
      Чупят кобилици, ако премятането на веригата се случи при режим на празен ход.
      Случаите които аз съм виждал, бяха повече от трагични, освен кобилици счупени и криви клапани, имаше и скъсани разпределителни валове.
      Но пак казвам, ако има някакъв проблем с мотора, то той се усеща, звука му се променя, започва да се чува шум от ангренажа, стържене и т.н.
      Автомобилите с тези аварии бяха служебни и се караха на пълна газ, без значение дали тракат или не тракат и крахът на повечето дойде на пробег по-малък от 100 000 км.
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • #18
        Има си коли,и коли.
        Гранде Пунто 1.3мжет, 300000км,кошник от Италия,проблем със свещите,неравномерна работа на мотора,смяна на турбина. За верига и прочие не упомена майстора,защото не му се задълбочаваше.
        Добло 1.3мжет,160000км,реални,закупено от първи собственик в България. Единствената забележка - протрита седалка(3см по борда). Човека каза,че е сменявал един път веригата,на 140 или 150хил.км,просто профилактично,за да си е спокоен. Другото само масло и филтри.
        Сузуки Игнис 1.3мжет,отново към 160/70хил.км, от Италия,видимо в добро състояние,без шумове в двигателя или проблеми с паленето,свещи и т.н.
        И на трите коли им навъртях по 1500км,Пунтото беше най-пъргаво,след това Доблото. Последно Игниса,не ми хареса изобщо. Фиатовете,струва ми се,се държат по-добре на пъта,по-лесно ускоряват и са по-маневрени. Игниса направо си гаснеше при потегляне,не завиваше както трябва,ако не помагаш с газта.
        Може и да е безполезен коментарът ми,но реших да споделя мнение. Пийс.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от angelivanov Покажи съобщение
          Има си коли,и коли.
          Гранде Пунто 1.3мжет, 300000км,кошник от Италия,проблем със свещите,неравномерна работа на мотора,смяна на турбина. За верига и прочие не упомена майстора,защото не му се задълбочаваше.
          Добло 1.3мжет,160000км,реални,закупено от първи собственик в България. Единствената забележка - протрита седалка(3см по борда). Човека каза,че е сменявал един път веригата,на 140 или 150хил.км,просто профилактично,за да си е спокоен. Другото само масло и филтри.
          Сузуки Игнис 1.3мжет,отново към 160/70хил.км, от Италия,видимо в добро състояние,без шумове в двигателя или проблеми с паленето,свещи и т.н.
          И на трите коли им навъртях по 1500км,Пунтото беше най-пъргаво,след това Доблото. Последно Игниса,не ми хареса изобщо. Фиатовете,струва ми се,се държат по-добре на пъта,по-лесно ускоряват и са по-маневрени. Игниса направо си гаснеше при потегляне,не завиваше както трябва,ако не помагаш с газта.
          Може и да е безполезен коментарът ми,но реших да споделя мнение. Пийс.
          Напротив колега, мерси за споделеното мнение!

          Оказа се,че мотора има следният проблем:
          При студен мотор,на минус 5-6 пали без никакъв проблем,а като загрее до работна температура и има грижи с паленето - пали от 3-4 път и то след дълго въртене от стартера.
          Какъв му е дерта - датчик колянов вал?или....?
          Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
          Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
          http://www.family-sozopol.com/

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от me4o4ko Покажи съобщение
            Напротив колега, мерси за споделеното мнение!

            Оказа се,че мотора има следният проблем:
            При студен мотор,на минус 5-6 пали без никакъв проблем,а като загрее до работна температура и има грижи с паленето - пали от 3-4 път и то след дълго въртене от стартера.
            Какъв му е дерта - датчик колянов вал?или....?
            Едва ли е датчик. Така се държат издуханите дизелови мотори, но може и друго да е - рейка, дюзи и т.н. Опитен диагностик би могъл да те ориетнира.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment

            Working...
            X