Известие

Collapse
No announcement yet.

3.0 V8 32V пффф

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Има и за по 1000 евро, но и още 10000 евро няма да ти стигнат да я приведеш в приличан вид.
    Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

    Comment


    • #17
      Ами аз мога да ти кажа, че въпросната Ланчия е във Враца вече, и е в доста прилично състояние. Върви си прекрасно. Живот и здраве ще кача снимки тук за да я видите. Собственика е голям маниак.

      С едно не съм съгласен - не била кой знае колко бърза, 200 коня толко много ли били...

      Колега малечко, мога да ти кажа, че това говедо на 3-та не си искаше 17-тките с 90 километра в час. Лично съм го пробвал няколко пъти.
      ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
      ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
      Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
      Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

      Comment


      • #18
        Педполагам всички сте гледали филма за Енцо Ферари.
        Колега, Малечко, знаеш ли той с каква кола се движеше?
        Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

        Comment


        • #19
          Има ли смисъл колеги - то момчето не е наясно за стойността и смисъла на този автомобил! Не всичко се измерва с 0-100, 0-400 м или някакви подобни! Лично съм бил свидетел как такава си обръща километража, така че си има бая вървеж! Все пак е лимузина с фул екстри, кожа "Полтрона Фрау" и по "улични" тестове Тема 16в турбо и се държи до към 140-150 км/ч, след това изостава солидно.
          И накрая - да не забравяме че все пак за мнозина от нас това ще една от малкото възможности да се докоснем до мита Ферари!!!

          П.С. Да де, то и Ф40 е само 2,9 В8, ама с 2-те духалки става....
          Last edited by Tie; d.m.y г., 13:37.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
            Педполагам всички сте гледали филма за Енцо Ферари.
            Колега, Малечко, знаеш ли той с каква кола се движеше?
            Матечко съм....ами имаше едно синьо голямо феррари двуврато по едно време....

            B&B Racing | bb-racingteam.com
            Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Iltcho Покажи съобщение
              Ами аз мога да ти кажа, че въпросната Ланчия е във Враца вече, и е в доста прилично състояние. Върви си прекрасно. Живот и здраве ще кача снимки тук за да я видите. Собственика е голям маниак.

              С едно не съм съгласен - не била кой знае колко бърза, 200 коня толко много ли били...

              Колега малечко, мога да ти кажа, че това говедо на 3-та не си искаше 17-тките с 90 километра в час. Лично съм го пробвал няколко пъти.
              Ихаааааааа..... ми може не отричам

              B&B Racing | bb-racingteam.com
              Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

              Comment


              • #22
                Маторя е като на ферари 308 ГТБ и колата върви доста прилично като за годините си

                Comment


                • #23
                  Колеги,колата спокойно пълни километража -т.е. до 280!Моторът е доста скъп за поддръжка!Той е от 308 ферари.Това е единствения мотор на ферари,който е разположен напречно!В Германия преди време смяната на ремъците и другите консумативи струваше 4500 марки!
                  Казвам ви го това ,защото наште в Германия имаха такава и знам цените!!Харчи яко ,но върви жестоко по магистралата!

                  Comment


                  • #24
                    http://www.qv500.com/ferrari308p9.php

                    Сърцата са по-капризни от умовете.

                    Comment


                    • #25
                      Един приятел караше такава доста години тема ферари но казваше че тема турбо върви повече
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • #26
                        А според мен щее ощо по-уникална ако и се сложи едно битурбо и то само на 0.5-0.6 бара и ще къса нервите
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #27
                          http://www.youtube.com/watch?v=eRHz6gnuv6E
                          http://www.youtube.com/watch?v=CGUi8KIU6iY

                          Звука е страхотен просто
                          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
                            Има такива ланчии за по 1000евра 1-во щото това все пак е ланчия колкото и цилиндара да е не е Феррари само сърцето е Феррари...2-ро 3.0 не е чак толкова голям обем като се има в предвив че двигателя е феррари ! 3-то с ПРЕДНО Е ! 4-то 200 коня толкова ли са много ? И кво като е в8...ми то маи някоя Делта Интерале ше се окаже по-бърза Имаше такава ланчия в БГ за 6000 лева в мобиле.бг
                            Първо, такива Ланчии за 1000 Евра си ги карай ти. Понеже стават само за донори на части. Ако е останала оригинална част в тях де. Можеш да яхнеш мотора, защото това ще е идинственото останало живо нещо в тоя кола. Издухано от всякъде.

                            Второ, поинтересувай се каква електроника използват, какви материали използват за разлика от стандартна Тема, какви компоненти се вграждат, тогава давай мнение кое й било Ланчово и Ферарско. Щото личи силната ти липса на компетентност.

                            Трето - НЕ Е с предно. И тук личи грандиозното ти НЕзнание. Двойно предаване е. Но и това не знаеш. И продължаваш да показваш абсурдна липса на обща култура по този въпрос.

                            200 коня не са много, но сложени в тежък седан на двойно предаване с такава трансмисия и доволен въртящ момент, никоя Делта неможе да ти донесе същото усещане. Няма как да го знаеш, `щото ни Интеграле си напъвал, още по-малко Тема 8.32. И не на последно място, може да се поинтересуваш, колко живее изнасиленото с турбо Интеграле и колко ресурс има атмосферния 8-мак. Това май също не те интересува. Ама ти харесва да пишеш НАВСЯКЪДЕ по форумите, общи приказчици базирани на доводи, изсмукани от пръстите. Които съм убеден, че и не са докосвали колите, които коментираш.
                            Last edited by Тодор Живков; d.m.y г., 14:24.

                            Comment


                            • #29
                              Ти го утрепа...коментара му е преди 3 години..
                              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Тодор Живков Покажи съобщение
                                Първо, такива Ланчии за 1000 Евра си ги карай ти. Понеже стават само за донори на части. Ако е останала оригинална част в тях де. Можеш да яхнеш мотора, защото това ще е идинственото останало живо нещо в тоя кола. Издухано от всякъде.

                                Второ, поинтересувай се каква електроника използват, какви материали използват за разлика от стандартна Тема, какви компоненти се вграждат, тогава давай мнение кое й било Ланчово и Ферарско. Щото личи силната ти липса на компетентност.

                                Трето - НЕ Е с предно. И тук личи грандиозното ти НЕзнание. Двойно предаване е. Но и това не знаеш. И продължаваш да показваш абсурдна липса на обща култура по този въпрос.

                                200 коня не са много, но сложени в тежък седан на двойно предаване с такава трансмисия и доволен въртящ момент, никоя Делта неможе да ти донесе същото усещане. Няма как да го знаеш, `щото ни Интеграле си напъвал, още по-малко Тема 8.32. И не на последно място, може да се поинтересуваш, колко живее изнасиленото с турбо Интеграле и колко ресурс има атмосферния 8-мак. Това май също не те интересува. Ама ти харесва да пишеш НАВСЯКЪДЕ по форумите, общи приказчици базирани на доводи, изсмукани от пръстите. Които съм убеден, че и не са докосвали колите, които коментираш.

                                Колега, успокой топката. Тема 8.32 си е само на предно. А ако продължиш да спориш, ще покажеш, че Ти си некомпетентния в случая. И ако се помъчиш да ми отговориш компетентно на мен, не се хаби, а дай снимка на това 4х4 което само според теб съществува.

                                Нека не серем тук в този раздел, а да даваме само факти.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X