Известие

Collapse
No announcement yet.

Lancia Delta 1600 GT i.e.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Lancia Delta 1600 GT i.e.

    И така колеги, миналата седмица си купих Ланча Делта ГТие 1.6 от 1987 година. ...да си човъркам зимата
    Колата до 2006 година е била в Швейцария.
    С всички екстри е за модела GTie:
    Люк, ел. стъкла, хидравлика на волана, 4 дискови спирачки, аларма с централно и екстри към нея ,волт метър, оборотомер,
    уреди за налягане, ниво и температура на вода и масло....
    ...панел с доста лампи за сигнализация на нередност от всякакъв род...интересното е, че всичко е повече от добре за 23 годишна италианска кола!
    Оригинални тасове, без ръжди, оригинална антена и окабеляване за музика...здрави пластмаси, дръжки, ключалки....люкът не само че не тече, но има и двойна щора!
    Всички стъкла и огледала са тонирани...има ключалка на жабката и капака на бушоните.
    Нагревателят на задното стъкло работи целият, а пръскалката на задната чистачка се движи с нея
    Налягането на маслото е екстра.
    Всички уплътнения за здрави...

    В тази тема ще отразявам ремонти и всичко друго, което се случва с колата.
    Attached Files
    Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 15:04. Основание: по-смислено заглавие
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

  • #2
    Изтекоха ми очите направо, СТРАХОТНА Е ! Само да те питам понеже ми изглежда много позната, някъде от овча купел ли я купи?

    B&B Racing | bb-racingteam.com
    Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
      Изтекоха ми очите направо, СТРАХОТНА Е ! Само да те питам понеже ми изглежда много позната, някъде от овча купел ли я купи?
      Да, в Овча Купел беше.
      Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 13:46.
      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
      и делта

      Comment


      • #4
        Отдалече си личеше колко е запазена, винаги съм се обръщал след нея, няма как да не я знам, + това се караше бабешката от едно младо момче ако не се лъже.Уцелил си много пазена количка, УСПЕХ!

        B&B Racing | bb-racingteam.com
        Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

        Comment


        • #5
          да ти е честита и да я махаш тая лепенка отзад
          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
            да ти е честита и да я махаш тая лепенка отзад
            Благодаря
            Чопля я от три дни, но не пада.
            Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 13:47.
            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
            и делта

            Comment


            • #7
              Честито митак колицата е лудница, много върви това нещо ... едно време карах такава но с багажник отзаде ... призма беше Ланчиа > Алфа Ромео

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
                Честито митак колицата е лудница, много върви това нещо ... едно време карах такава но с багажник отзаде ... призма беше Ланчиа > Алфа Ромео
                Благодаря ти! Взимай и ти една Ланча ...мания са и те

                П.П: Скоро снимки на салон, табло и новите чаркове
                Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 19:01.
                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                и делта

                Comment


                • #9
                  Честита да ти е!Да поитам кой мотор точно е,че има три като изключим 1.6 Турбо.Единия е 90к.с.,другият е 96к.с. и има един 108к.с.
                  Last edited by topper; d.m.y г., 18:45.
                  sigpicAlfa Romeo

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от topper Покажи съобщение
                    Честита да ти е!Да поитам кой мотор точно е,че има три като изключим 1.6 Турбо.Единия е 90к.с.,другият е 96к.с. и има един 108к.с.
                    90 к.с. е моята - с моноинжекция на GM и катализатор.
                    108 к.с. знам че са с пълен инжекцион и само нея вписват по каталозите...даже в книжката, с която купих колата има само тази версия.
                    130 к.с. е HF турбо карбуратор...много луда работа
                    140 к.с. е HF турбо инжекцията
                    96 к.с. не знам коя е

                    Лепенката падна с помощта на разредител
                    Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 19:01.
                    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                    и делта

                    Comment


                    • #11
                      Мерси колега за инфото.Един приятел кара 1.6 турбо карбуратор и знам каква е лудница
                      Дай малко снимки на интериора да се порадваме
                      sigpicAlfa Romeo

                      Comment


                      • #12
                        Колеги, едно по едно проблемчетата излизат...
                        Сега търся скоростна кутияhttp://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_19855_15.html

                        П.П: Снимките не съм ги забравил...скоро, скоро
                        Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 19:03.
                        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                        и делта

                        Comment


                        • #13
                          Честито колега , много да те радва . Тези Делти са голяма мания Мислил ли си след време за кръглите фарове
                          Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                          Колата до 2006 година е била в Швейцария и за този период
                          са направени 78 000 км - доказуеми! В момента е на 88 600 км...
                          Това не ми се връзва . Не е ли малко рано за проблеми с окачването
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                          Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                          Ex: BMW E61 530 Xi

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA Покажи съобщение
                            Честито колега , много да те радва . Тези Делти са голяма мания Мислил ли си след време за кръглите фарове

                            Това не ми се връзва . Не е ли малко рано за проблеми с окачването
                            Благодаря!
                            Кръглите фарове отиват повече, когато има и издути калници
                            Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 13:51.
                            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                            и делта

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                              Благодаря отново!
                              90 к.с. е моята - с моноинжекция на GM и катализатор.
                              108 к.с. знам че са с пълен инжекцион и само нея вписват по каталозите...даже в книжката, с която купих колата има само тази версия.
                              130 к.с. е HF турбо карбуратор...много луда работа
                              140 к.с. е HF турбо инжекцията
                              96 к.с. не знам коя е

                              Лепенката падна с помощта на разредител
                              Тоя мотор май го качват и на Типо 1,6 двувалка за Швейцария.Много здрав мотор!Едно типо навъртя над 350000км само като такси без да трепне,само моторчето за празен ход се бъзикаше!Аз дебнех един мотор 1,8Волумекс от Бета,само че правен в Италия,като му добавен и турбекемпресор.Обаче селяка е като куче,вързано за киселица-хем не му трябва,хем не го дава!
                              Аlfa 164 Super 2.5TD

                              Comment

                              Working...
                              X