Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с набирането на либра 2.4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с набирането на либра 2.4 jtd

    Колеги здравейте,имам проблем с либрата на братовчеда.При тръгване е тромава като обикновен дизел.Сега всеки ще каже,че е турбото,но мисля,че не е,защото се чува,че работи а и масло не харчи.Чух мнение,че било дебитомер.Та въпроса ми е възможно ли е да е от него,ако има някой колеге с такъв проблем моля да пише.Благодаряви предварително.


  • #2
    За възможно - възможно е.
    Други проблеми - клатене на обороти на място, внезапна загуба на мощност (особено при потегляне), да не реагира на педала за газта след запалване? Ако искаш, изключете го от буксата дебитомера и вижте разликата.

    И остава да отиде на сервиз да я погледнат.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      с колата от подписа ми имам същите проблеми - като дам рязко газ на първа предавка, почти загасва, трудно набира преди да стигне 2200 оборота (някъде там се включва турбото). Няма значение дали е загряла или не - термостата скоро ще го сменям, защото рядко държи 90 градуса - почти винаги е на 75-80 работна температура. каква може да е причината за това да е като спънат кон колата? Приятели имат lancia капа (както знаем тя е същото шаси като алфа 166) и там вървежа е осезаемо по добър...
      Возя се с 159 1.9 JTDm 150
      Първата алфа любов: 166 2.4 JTD '99 - EX

      Comment


      • #4
        И за двама ви отговора е един.
        Читава диагностика.
        В общ технически раздел има доволно количество контакти на сервизи в София.
        Отваряте, четете, харесвате си сервиз и го посещавате.
        Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от kpmaster Покажи съобщение
          с колата от подписа ми имам същите проблеми - като дам рязко газ на първа предавка, почти загасва, трудно набира преди да стигне 2200 оборота (някъде там се включва турбото). Няма значение дали е загряла или не - термостата скоро ще го сменям, защото рядко държи 90 градуса - почти винаги е на 75-80 работна температура. каква може да е причината за това да е като спънат кон колата? Приятели имат lancia капа (както знаем тя е същото шаси като алфа 166) и там вървежа е осезаемо по добър...
          E 100% не е от термостата и мисля,че е като моя проблем (дебитомер).Поне за сега съм се спрял на това докато не пробвам и да вида дали е от нега,ако не тогава продължаваме с друго.

          ---------- Post added at 17:07 ---------- Previous post was at 17:04 ----------

          Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
          И за двама ви отговора е един.
          Читава диагностика.
          В общ технически раздел има доволно количество контакти на сервизи в София.
          Отваряте, четете, харесвате си сервиз и го посещавате.
          Да ако не стане с това или друг съвет отиваме на диагностика

          Comment


          • #6
            При затлачен ЕГР се държи по подобен начин.
            Той прави, така да се каже, by-pass на турбото и няма мощност в ниските обороти.
            Определено не върви и във високите нормално.

            Пуши ли ти колата повече?
            sigpic

            Comment


            • #7


              Колата е оправена,наистина се оказа дебитомер.С помоща на лисан всичко е готово.Големи благодарности на лисан

              Comment


              • #8
                Браво - хубава новина. Аз другия месец ще ида да сменят термостата и дебитомера - дано това да е проблема на колата ..
                Возя се с 159 1.9 JTDm 150
                Първата алфа любов: 166 2.4 JTD '99 - EX

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kpmaster Покажи съобщение
                  Браво - хубава новина. Аз другия месец ще ида да сменят термостата и дебитомера - дано това да е проблема на колата ..
                  Колега за да си сигорен,че е от него исключи го от буксата и колата трябва да тръгне мн добре но и тогава разхода е мн голям.Ако пък остане същото тогава търси диагностика

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от giogiaro_89 Покажи съобщение
                    Колега за да си сигорен,че е от него исключи го от буксата и колата трябва да тръгне мн добре но и тогава разхода е мн голям.Ако пък остане същото тогава търси диагностика
                    В такива случаи съм винаги първо ЗА диагностика отколкото лутане и губене на време.
                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment

                    Working...
                    X