If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги искам да попитам възможно ли е да сложа валове от 2.0 16в мотор на Алфа на двигател 1.8 16в ВВТ на Ланча в частност Либра ? Ако е възможно би ли имало ефект това без ремап ? Благодаря предварително
Според мен няма да имаш проблем да ги сложиш, при условие, естествено, че ги зацепиш с пети за 2.0 ТС. Всъщност валовете/петите за зацепване са еднакви на 1.8 и на 2.0 ТС.
Принципно главата е със същата горивна камера, мотора има същото сгъстяване като 1.8 ТС, клапаните са същите, както и буталата и биелите. Само блока не Ланчата е с баланс валове, но това няма значение.
Би трябвало инжекциона според новите валове да се самоадаптира без проблеми.
А валовете разпределителни на 1.8 туин скрап и 2.0 туин скрап еднакви ли са ? Идеята ми е кои са по-"острите" че отдавна съм се замисли да сложа и Аз такива на делтата да живне малко, но при мен нещата вървят задължително с ремап за да усетя разликата.
B&B Racing | bb-racingteam.com Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
От Алфата са с по-голям лифт. За дължината на фазите мисля, че нямат разлика, но не съм ги мерил за да кажа със 100% сигурност. Но лифта е по-голям и за двата вала.
Колега Ма7е4ко късметлия си ти. Аз с това Хитачи направо са ми вързали рyцете. Не може да се чипва и толкова. Каквото и промяна да направя очаквам екуто само да се адаптира към нея а не искам да разчитам на това, че финансите са ограничени. Затова питам и тук разбиращите тъй като не разбирам толкова. Щом валовете са с по-голям лифт би следвало да подобри мощността на мотора. А до колкото разбрах архитектурата на мотора е сходен като изключим двете свещи.
А валовете разпределителни на 1.8 туин скрап и 2.0 туин скрап еднакви ли са ? Идеята ми е кои са по-"острите" че отдавна съм се замисли да сложа и Аз такива на делтата да живне малко, но при мен нещата вървят задължително с ремап за да усетя разликата.
Еднакви са валовете на 1.8 и на 2.0, като и петите за зацепването им.
Да използвам темата на колегата,понеже точно се чудех дали да пускам нова тема.Намерих 2 спортни вала за смешни пари от Алфа 146 1.8 TS 16v,мога ли да ги сложа на Делтата ми 1.8 VVT и да ги зацепя с пети от 1.8 TS ? И по принцип може ли 1.8 VVT да се зацепва с пети от 1.8 TS ?
The new one - Lancia Delta II 1.8 16v 131hp 98'
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 98'
Lancia Dedra 1.8 i.e. 92'
ex Fiat Uno Turbo
Аз съм правил това което искате на barcheta 1.8. Никакви грижи.
Ефекта "уауу" ли беше или?
Имам едни излишни валове от 1.4 туин спарк чудя се с тях дали ще се получи нещо ?
Знаете ли сайт където да погледна градусите и лифта на 1.4 тс валовете?
B&B Racing | bb-racingteam.com Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
Ефекта "уауу" ли беше или?
Имам едни излишни валове от 1.4 туин спарк чудя се с тях дали ще се получи нещо ?
Знаете ли сайт където да погледна градусите и лифта на 1.4 тс валовете?
Тия 1,4 са по малки от 2,0 бая, та няма да се получи нищо.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
oem, можеш ли да споделиш какъв е бил ефекта от цялата манипулация, че и аз от доста време се каня да сложа валоте от 2.0TS или 1.8TS, обаче не знам до колко ще има ефект цялата работа?
@Ma7e4k0, ако не ме лъже паметта на VFD-то валовете са абсолютно същите като тези на 1.6TS, така че с тези от 1.4.....
Jet Black E46 M3 ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT
По-добре е колата. Но там се ремапва хитачито и става добре. А без да се настрой софтуера ефекта не знам дали ще е чак Уау. Ефекта е в среднй и високи обороти. След 3000 об. тръгва доста по-добре. Барчетата както е и лекичка и се отрази чудесно.
Comment