Известие

Collapse
No announcement yet.

Изводи от ИФ-2 - трансформирани в предложения за ИФ-3

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изводи от ИФ-2 - трансформирани в предложения за ИФ-3

    Докато още ни е прясно в главите, да го направим
    тоест кой каквото е забелязал и казал в другата тема, където са Впечатленията, тук сбито да формулира идеи и предложения:

    Започвам аз, с дребни неща, които не са без значение обаче:
    1. Да наемем охранителна фирма за контрол на достъпа, сигурността на участниците и осигуряване на реда - ако можем да си го позволим естествено, но мисля че ще можем.

    2. Да се мисли за отделен паркинг за автомобили "не по темата", тази година това стана проблем, не голям, но все пак го имаше.

    3. Да се разпределят местата за паркиране на изложените автомобили предварително, с номерца, които да се дават още при влизането, за да знае всеки участник на къде да се насочи - това предполага засилен процес на предварителна регистрация, за да имаме по-ясна идея колко от всяка марка да очакваме.

    4. Да се изготви "Welcome Kit" - който да се дава на влизане, където да са събрани всички материали, които се раздават - дори стикерчетата на Жорко, емблемките Италфест и др. каквото се реши дотогава.

    5. Да се изисква определен капацитет на местата за хранене - а именно поне 2 отделни пункта за продаване на храни, и 2 за напитки. Да имаме засилен контрол на качеството на храната - дори ако трявва да си наемем кетъринг агенция май е най добре

    Това е от мен засега, като ида на работа може и оше) пишете и вие в този формат...
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

  • #2
    1. Конкурс за кола на публиката!

    2. Оптичния тунинг да отпадне и да стане най запазена/поддържана кола.

    3. Целия тунинг да е в един конкурс само (без аудиото).

    4. Игра с публиката - загадки и допитвания за неща свързани с автомобилите (нещо като загадките на търтея )

    5. Майсторското шофиране да стане традиция!

    6. Гонки трябва да има според мен (ебати куоре спортивото ако не го вкараш в обороти )

    Още нещо - моля сложете резултатите от конкурсите тази година в отделна тема да се виждат кои са участвали и другата година да може да си защитават титлите - смятам че така им даваме и по голям стимул на хората

    НАПЪЛНО ПОДКРЕПЯМ ВАЛЬО моето мнение е просто добавка
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      Аз не бях на феста, защото обикновено в събота и/или неделя имам ангажименти разни (поради което не си ходя в родния край по половин година, въпреки че е на 180 км. ). Прочетох, че по аналогични причини е имало колебания дали фестът да е в събота или неделя, та бих предложил нещо по-друго за следващия - защо не се състои през някой от официалните празници с по-ниска популярност?
      Примерно в края на септември (тази година се получиха 4 дни около Съединението)?
      Плюсовете според мен са:
      1. Има повече почивни дни и ще е по-лесно на всеки да си организира ангажиментите;
      2. Празниците от сорта на Съединението не са свързани с ядене/пиене в домашни условия (като Гергьовден и Великден примерно), така че няма да има дилеми за феновете къде да идат ;
      3. Краят на септември е в рамките на "циганското лято" и с повечко късмет шансът за хубаво време е по-голям;
      4. От друга страна, краят на септември е почти същото като началото на октомври и не се нарушава традицията за времето на провеждане (не съм се зачитал кога е бил предният фест - тогава още нямаше с какво италианско да дойда );
      5. Самото мероприятие може да протече в, примерно, два дни. Учудих се доста, че част от хората са пътували стотици километри, фестивалствали са 2 часа и после пак обратно, защото не разполагат с повече време (не поради липса на възможности за нощувка). Ако фестът е два дни с удачно разпределена програма, ще има какво да се види и през двата дни, а възможността за посещение ще е по-голяма.

      p.s. Сега се усетих, че Съединението и символично пасва на събитието - "За великата републиканса сбирка"

      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
      Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

      Comment


      • #4
        Аз мисля, че някой го спомена, но пак да кажа.
        Според мен трябва да има програма на събитието. Какви конкурси, кога почват, кога се обявява победител и т.н., та например, ако някой реши примерно да забегне за 30 мин, да си избере най-подходящ момент, а и като цяло да знае какво следва.
        Малко като в опера, ама ще е екстра според мен
        Alfa Romeo 156 2.0 T. Spark
        2003 Honda CBR 954 RR

        Comment


        • #5
          За догодина аз имам следните идеи:

          1.Журито за ретро колите ще е съставено от Ретро Клуб България. Второ ретро колите трябва да се наредени отделно от другите, с информация за тях (листовките до колите)...ще се опитаме да помогнем на хората от ретро клуба да докарат повече коли догодина, защото докарването на един такъв автомобил е доста трудно, а за сумата пари, които се дават да не говорим.

          2.Ще бъде съставена и алтернативна комисия от журналисти...тоест ще имаме двама побидители; единия от нас...а другия на журналистите.

          3. Евентуално ще се проведе модно ревю след което ще има мис италфест...организиран по "стилен" начин....щото аз такова нещо като това дето стана импровизирано в хотела вечерта на феста мисля, че не трябва да допускаме на самия фест.

          4.Мислехме да направиме конкур/игра за малките посетители на феста...на мен не ми остана време да го организирам, за което се извинявам...но догидина може да намери от някъде от тези количките с батерии и да им направиме една малко писта.

          Имам и още неща...но за тях по-късно...
          sigpic
          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

          Comment


          • #6
            Мис "ИТАЛФЕСТ" да не бъде в обичайната форма, тъй като предполагам и на други, ми звучи "барабар Петко с мъжете", незнам колко дами ще искат да участват в такова мероприятие, доста пошло е. Това в ресторанта беше готина забава, която никой не прие на сериозно разбира се, така че нищо лошо. За мис ИТАЛФЕСТ предлагам да бъде конструирано по стандартния начин, само че с автомобили вместо жени!
            Kawasaki Z1000 2013
            Moto Guci Breva

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bobo
              1. Конкурс за кола на публиката!
              Бобо, такава графа имаше в анкетите, но никой от нас не си направи труда да ги обобщи! Някаде изчезнаха.
              Kawasaki Z1000 2013
              Moto Guci Breva

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от GT
                Мис "ИТАЛФЕСТ" да не бъде в обичайната форма, тъй като предполагам и на други, ми звучи "барабар Петко с мъжете", незнам колко дами ще искат да участват в такова мероприятие, доста пошло е. Това в ресторанта беше готина забава, която никой не прие на сериозно разбира се, така че нищо лошо. За мис ИТАЛФЕСТ предлагам да бъде конструирано по стандартния начин, само че с автомобили вместо жени!
                Така и не разбрах, какво стана с утешителната награда за останалите участнички

                Първоначално публикувано от GT
                Бобо, такава графа имаше в анкетите, но никой от нас не си направи труда да ги обобщи! Някаде изчезнаха.
                Тая корупция ще ни съсипе...
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Kuku
                  Така и не разбрах, какво стана с утешителната награда за останалите участнички
                  Ами тя (ТИ) се дърпаше доста....
                  Kawasaki Z1000 2013
                  Moto Guci Breva

                  Comment


                  • #10
                    Тя (Гиги) и другата така се дърпаше че чак бирата ми разля
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      фeстот беше доста добре макар че успях да видя само малка част

                      и да дам няколко продложения за догодина
                      нека да се организира в края на лятото
                      и ако може началото да е по-късно - примерно 11 вместо 10 - за тези които пътуват от далече мисля че така ще е по-удобно
                      с две ръце подкрепям идеята за награда на публиката
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        Тука го обърнахте на офф-топик...Светльо гледам поговорката и си мисля, защото ти не искаш да има мис италфест...да не казвам какво има в портфейла ти

                        Мис ИталФест трябва да има поне според мен...в формата модно ревю организирано от агенция която се занимава с това и след това пак от агенцията да се организира и мис италфест...с манекенки и други жалаещи мадами. Не знам за Фиат и Ланча, но в Алфа Ромео винаги са провеждали модни ревюта, да не зъбравяме, че първата реклама въобще по FashionTV беше именно на Алфа Ромео под формата на седмица на модата в Милано, което е едно от най-авторитетните модни събития на годината. Тази година имаше интерес от модна агенция за организирането на подобно нещо...до година мисля, че трябва да го направим.
                        sigpic
                        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от GT
                          Ами тя (ТИ) се дърпаше доста....
                          Неее, ти МЕ дърпаше доста, а аз толкова се срамувах...

                          Сега сериозно
                          Тепърва ще се дискутира надълго и нашироко "ИТАЛФЕСТ 2005" и не е нужно още на следващия ден да започват критиките
                          Всичко беше страхотно, за мащабите на клуба
                          Не знам скоро/някога да е правено нещо подобно и то с толкова желание
                          Каквото и да е било - БЕШЕ НАШЕ и никой не може да ни отнеме усещането, че са положени усилия, че са се събрали толкова хора на едно място, че всички са обединени от една идея, че всеки който е бил там е бил част от нещо истинско
                          Догодина ИТАЛФЕСТ-а ще бъде по-хубав от този, както този беше по-хубав от миналогодишния... хубавите неща стават бавно и с много труд, труд, който вярвам ще продължим да полагаме за развиване и израстване на клубовете и на феста, в името всички фенове и собственици на италиански автомобили и с общи усилия ще го постигнем много по-лесно и бързо, просто трябва време
                          На мен лично много ми хареса и много се радвам, че присъствах и участвах в "ИТАЛФЕСТ 2005", останалото са подробности...
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            аз имам едно предложение което малко или много по взискателно и към организатори и към учасници.благодарение на анкетата за "събота или неделя" се роди идея да е целият weekend пък който когато иска да идва.колите да бъдат подредени по тематика или по години,както решите,като на предното стъкло на голям лист да бъде описана самата кола(година ,модел,доработвания и т.н.).колите да не се местят от местата си а хората да обикалят около тях и сцената да е в близост до колите.така щте може хората да обменят опит и знания а не да дойдат заради самото идване или конкурси или каквото и да е там.ето ще дам пример с трите спринта който се събрахме на едно място,обсъдихме кой какво е правил,кой какви проблеми има откъде намира части и т.н.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от KGB
                              Тази година имаше интерес от модна агенция за организирането на подобно нещо...до година мисля, че трябва да го направим.
                              Пепи, интерес не е имало от никого, имаше предложение от ММ, но то отпадна бързо, тъй като нито една модна агенциа не откликна...... Както и да е........после ще говорим на живо по тази тема
                              Kawasaki Z1000 2013
                              Moto Guci Breva

                              Comment

                              Working...
                              X