Известие

Collapse
No announcement yet.

Записване на тайм атак Италфест 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Не съм от хората, които се оправдават, но факт е че радо беше най подготвен в оня момент и евала на колата и на човека. Двамата с ици знаем, че тези времена на 145цата са далеч от това, което показа, а колата с новото задвижване има потенцял. В дадения момент това са резултатите. Едно е да караш 30 обиколки на спокойствие без цялата лудница.. друго е да караш и да се разсейваш. Да не говорим, че всички които карахме кажи речи за сефте излизаха на новата конфигурация. Ние имахме проблеми и си го знаехме, но идеята беше да видим как се държи колата особенно при спиране с големите дискове отзад. ех имахме ръчна на всеки завой събрахме сеното за зимата и се прибрахме да решаваме проблемите Проблемите са решени и за другия път на серес ще се пробваме да подобрим резултатите ни от миналата година така също и на дракон

    Та Другия път Светльо, ще дойдеш на пистат и ще караш кажи речи 10 обиколки със загряването и тогава ще видим какво време ще дадеш...
    sigpic
    Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
    FIAT TIPO 1.6 DOHC

    Comment


    • #77
      a
      а наздраве
      155 осем хиляди клапана 16 вериги
      0884650778 токи4а

      http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

      Comment


      • #78
        БО споко бе. Светльо е с толкова опит на пистата, колкото почти всичките участвали на Карането на Италфеста. На него и да му обяснвате, че зеленото е синьо, той човека е наясно с нещата. Освен това е точно от тия най-сериозните любители дето винаги се подготвят и никога не се излагат даже напроти винаги е от най-бързите. По тва с дизелите - Феро ти го обясни.

        Не бях чел тука, но ми пуснаха линк и се зачетох.
        Италфеста според мен е с идея повече недокоснали се до спорта да карат и да се запалят евентуално, без да се гонят върховни резултати.

        Тази година имаше Трак Дей добре организиран от клуба с цел най-добро време и си покрахме. Там времената бяха така (както се повтарят от дълги години ) -

        1 Николай Димитров - Locost TF1 V6 RWD 51.614
        2 Нено Калъчев - Alfa Romeo 75 1.8 55.962
        3 Борислав Христев - Alfa Romeo GTV 3.2 56.383
        4 Радостин Иванов-Alfa Romeo 147 1.9 16vJTDm57.267
        5 Маджед Маджед - Alfa Romeo 145 2.0Т 16V 57.626
        6 Иван Сираков- Alfa Romeo 155 1.8TS 58.806
        7 Венци Чилингиров - Alfa Romeo 75 1.8 59.015
        8 Иван Георгиев - Ланчия Делта 59.49
        9 Любомир Григоров - Alfa Romeo GT 59.971
        10 Йордан Петров - Alfa Romeo 75 1.8 1.00.471
        11 Георги Пайчев -Alfa Romeo 75 2.0 1.00.505
        12 Антон Енев - Alfa Romeo 75 2.0 1.00.506
        13 Георги Ставрев Лада 2107 1:00.653
        14 Борис Агаин - Alfa Romeo 33 1.,7 1:00.687
        15 Добромир Жечкин - Alfa Romeo 145 1,7 турбо 1.00.869
        16 Maрио Ганчев - ВАЗ 2103 (1600cc) 1.00.948
        17 Теодор Соколов - Alfa Romeo 145 QV 1.01.508
        18 Димитър Русинов - Alfa Romeo 145 2.4 jtd 1.01.684
        19 Цветан Чолаков - Алфа Ромео Мито 1:01.725
        20 Петко Писков - Lada 2104-1.04 1.01.777
        21 Радослав Христов- Alfa Romeo 146 1,9 JTD 1.01.779
        22 Стилян Куцаров Алфа Ромео ГТ 1:01.780
        23 Кирил Александров - Alfa Romeo GT 3.2 v6 1:02.732
        24 Виктор Банарев -Alfa Romeo 159 SW 2.4 Jtdm 1:02.752
        25 Иван Павлов - Алфа Ромео 145 1.7 1:03.233
        26 Любомир Иванов/Пламен Иванов -Alfa Romeo 156 2.4 JTD 1:03.610
        27 Цветослава Иванова - Alfa Romeo 146 1,9 JTD 1.03.761
        28 Иван Ангелов Иванов - Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS 1.03.975
        29 Александър Аспарухов -Alfa Romeo Gt 1.9 16v JTDm 1.04.350
        30 Стоян Петков - Алфа Ромео 147 1:05.313
        31 Стоян Еров Лада 2101 1:06.497
        32 Светослав Попов - Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16V 1:09.555
        33 Тодор Тодоров- Alfa Romeo Sprint 1985 г 1:18.960

        Преди Радо да е най-бърз със дизел на дадено мероприятие го е правил само Аспарух - ПУХ, а и на двамата колите са МНОГО БЪРЗИ!!! Който кара печели, който не кара НЕ печели.

        75-цата със стийт гуми даде 59.00 като можеше още малко. Което е показателно за разликата между сликове и нормални гуми. Естествено в ръцете на глупак оръжието е просто лопата понякога така, че си със сликове не ти гарантира по-добро време.

        В случая със Светльо сликовете ще имат ОГРОМНО значение, а още 50 обиколки - ПОТРЕСАВАЩО ЗНАЧЕНИЕ.

        Относно дизела на Радо - евала, че е участвал, той последно време не пропуска. Колата му е наистина много бърза просто и трябва овладяване. Той е от тия дето се подготвят.

        На Италфеста така като гледам са липсвали поне 15 редовни коли с подготвени шофьори. НО ТОВА Е ДОБРЕ има и други и нещата не приключват с Дигиталния, Феро, Нено, Бобо, Фуриоса, Данчо, Петко, Иван, Драго, Цеца, Лепа, Бат Баряни, Майкъл Джексън т.н....

        Моята идея и на колегите ми със създаването на Трак Дейовете за Италиански коли беше точно това, да има повече хора за да може като отидем на Серес и да сме силни. Е постигнахме го, но без прогрес ще отстъпим. Нека да има силни дизели ама някой освен Радо, Петко и Жоро Саждите. Те са ясни, нови трябват.

        А Зашев като гледам е хвърлил котва. С голяма радост чакам да даде силни време за да ме амбицира да се боря срещу него. Колкото повече ентусиасти толкова по-добре.
        Last edited by ne0; d.m.y г., 09:39.

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • #79
          Големи спорове голяма работа,но Маджет е прав ходи караи с мн, по слаби коли и да ти се пречат и преебават обиколката.Аз лично имам 7 обиколки на новата конфигурация. Като за опознаване на пистата съм мега доволен. АРЕ ЛЕКА,КОИТО СЕ ЧУВСТВА БЪРЗ ДА ИЗЛИЗАААААААААААААААААААААААА


          п.с То и аз ако бях пръскал нитро щях да имам по добро време но ако,ако бития бит еба..я еб...н
          Last edited by Rado145QV; d.m.y г., 23:20.
          SPRINTAUTO service
          0893277773

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            ...Само 10 градуса температура надолу може да са ти дали тази една секунда уж по-добро време.
            Брато, винаги успяваш да бъдеш контра на всичко и всички, ама някой път просто ме изумяваш. Способен си дори да тръгнеш да убеждаваш някого, как ако входящия въздух е с 10-градуса по-студен, това би дало предимство, което да е по-голямо от загубата от съответно по-студения асфалт и стрийт гумите срещу сликовете.

            Честно казано, не мисля, че дори и сам си вярваш на това за 10-те градуса, ама ако пък така се чувстваш доказал великата съзтезателна сила на дизела и тоталното му превъзходство пред бензина във всички отношения ОК, лошо няма Очаквам Ферари да започнат скоро с дизелите, като разбира ще пилотират разработката във Ф1

            Между другото, като каза, че най-доброто за писта е дизела, забрави да поясниш, че пък най-най-доброто е БМВ дизел

            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
            ...Ти къде беше тогава и къде беше тази година на феста?
            Не ми отговаряй - естествено, че си бил в публиката с пакетче семки в ръка ...
            А, в публиката с пакетче семки може да е бил само при положение, че изобщо си е направил труда да отиде
            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

            Comment


            • #81
              Да, това да се завърти чиста обиколка и да се даде време без да се застигне кола е най-трудното.
              Аз за мое си оправдание само да кажа, че 145-та направи първите си пробни километри в Русе, 2.30 часа сутринта, а аз естествено не съм лягал
              Та от две сесии, понеже закъсняхме доста, имам само 2-3 чисти обиколки, първата сесия беше разучаваща и в общи линии хванах траекториите само няколкото стари завоя, донякъде, и оттам е и времето.
              Втората сесия не си оставих достатъчно място от другите коли, вече поутцелвах някакви траектории, но не успях да завъртя непрекъсната обиколка.
              Другия въпрос със сликовете, конкретно нашите не успяха да стоплят въобще и държането беше по-лошо от на улични. Може би с много агресивни зиг-заг и спирания-ускорения щяха да стоплят, но въобще нямаше време за подобни наблюдения.
              И онборд от борбата с колата от втората сесия
              https://www.youtube.com/watch?v=rtDpLo2Ez8o

              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
              YouTube
              evo2 600

              Comment


              • #82
                ICI и Majed го обясниха най-добре.
                Едно е да си на едно мероприятие при дадени условия, друго е да си на съвсем отделно такова при съвсем отделни условия.
                Ма ние си знаем нашето си и сравняваме.
                Лошо няма в сравненията. Важното е обаче в таблицата на 4-та страница. За всички тях условията са били еднакви в дадения момент. И е показано коя кола с кой шофьор се е представил най-добре.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                  ICI и Majed го обясниха най-добре.
                  Едно е да си на едно мероприятие при дадени условия, друго е да си на съвсем отделно такова при съвсем отделни условия.
                  Ма ние си знаем нашето си и сравняваме.
                  Лошо няма в сравненията. Важното е обаче в таблицата на 4-та страница. За всички тях условията са били еднакви в дадения момент. И е показано коя кола с кой шофьор се е представил най-добре.
                  Никой не спори за това коя кола се е представила най-добре на карането на Италфеста.

                  Но от това едно каране ти даваш генерални заключения, че дизела е най-добро за писта, е това е леко смешно

                  Също така не мисля, че на Нюрбургринг примерно, кола "Х" като излиза да дава време, то да е задължително условие всички други коли в списъка с времената да направят обиколка и те точно в този ден и час, за да е легитимно времето на колата "Х"
                  Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 13:10.
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                    ICI и Majed го обясниха най-добре.
                    Едно е да си на едно мероприятие при дадени условия, друго е да си на съвсем отделно такова при съвсем отделни условия.
                    Ма ние си знаем нашето си и сравняваме.
                    Лошо няма в сравненията. Важното е обаче в таблицата на 4-та страница. За всички тях условията са били еднакви в дадения момент. И е показано коя кола с кой шофьор се е представил най-добре.
                    Аз за трафика специално съм съгласен, ама ти не говореше за трафика за някви хипотетични 10 градуса темпретура на въздуха, дето си ги изсмука от пръстите, щото нищо по-добро не успя да измислиш на момента и игнорирайки всички други фактори
                    А ако някой си мисли, че оня ден пистата е била специално затворена за Светльо и не е била пълна със всякакви коли и мотори събрани от кол и въже е друга тема.

                    Другото, което е че то дори да гледаме само класирането от конкретното мероприятие, пак не за всички условията са били еднакви в дадения момент - пак може да се почне със тия филми, че то сравненеито не е релевантно - все пак всички са любители, а не професионални съзтезатели с професионално подготвени коли - на един не му стоплили сликовете, на друг ме претоплили, трети бил със стрийт гуми а е щял да бъде по-добре със сликове, друг бил със сликове а щял да бъде по-добре със стрийт, четвърти имал проблем с колата, пети предната вечер е препил, друг не се е наспал щото си е гласил колата цяла нощ, шести не знам какво. Тръгнем ли по тая плоскост ще излезе, че твоя извод, че дизела е най-добър за писта е толкова релевантен, колкото сравнението на времето на Светльо с това на Радо. Щот то нали знаеш, мнението и оправданието е като задника, всеки си го има
                    Честно да ти кажа, даже и във Ф1 не са еднакви условията за всички - ако си мислиш, че Ферари и Форс Индия излизат при еднакви условия, само щото са на една и съща писта в един и същи ден, не е баш така
                    Last edited by Sm0k; d.m.y г., 13:16.
                    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                    Comment


                    • #85
                      Ми така де.
                      Имало е състезание и дизела е бил най-добър.
                      Сега някой като някъде с помощта на звездите е дал други времена, това е друга тема.
                      Дизела рулира на Италфеста над всички турбинирани бензини и точка.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #86
                        По принцип най-доброто време си важи винаги, та хубаво е че Светльо е забил колчето в 1.13 и трябва да го подобряваме.
                        Понеже 1.13 си е челно време за улични гуми, гледайки примерно БМВ времената.
                        А може ли да ми кажете къде по трасето се засичат транспондерите за обиколка, че не питах за тази най-важна подробност ?

                        ---------- Post added at 17:17 ---------- Previous post was at 17:10 ----------

                        Първоначално публикувано от Majed_146 Покажи съобщение
                        Едно е да караш 30 обиколки на спокойствие без цялата лудница.. друго е да караш и да се разсейваш.
                        Мен най ма разсейваше влитащото през прозорците сено ...

                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube
                        evo2 600

                        Comment


                        • #87
                          До колкото видях вече старт финала е на новата част

                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #88
                            ако времеизмерването е на новия старт-финал, значи яко съм си провалил времената с охлаждане ))

                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube
                            evo2 600

                            Comment


                            • #89
                              Мнаи тези истории, кога ще вземат да асфалтират и останалата част, че ми писна да подскачам на всеки завой и като се засиля на правата да ме друса все едно съм на оффрод...
                              sigpic
                              Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                              FIAT TIPO 1.6 DOHC

                              Comment


                              • #90
                                Момци днес разбрах ,че времето на Светльо(които ни беше на гости днес) е засечено с Реисхроно от телефона не с транпондер от пистата.Но Балкантон(тонката) каза че времето с транспондер и това от тел. било горе долу еднакво.Стига сте се дървили важно е че си защитаваме италианската марката по пистите и не отстъпваме по нищо на хондаджиите,хлопели,рена ,бмв, и др
                                Не си правя колата да се драпам с италианките ,а да дразня германските марки като Ауди, Голф,Сеат,които хич НЕ уважавам от време оно
                                SPRINTAUTO service
                                0893277773

                                Comment

                                Working...
                                X