Първоначално публикувано от Mury
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Endurance Trophy 2011
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщениеБраво, пичове! Големи сте! Като няма официален отбор на Алфа Ромео в нито един автомобилен шампионат на вас се падна нелеката задача да покажете на родната публика за какво иде реч!Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...
Comment
-
Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщениеДа аз съмFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Я кажи че аз дори и не съм разбрал, кое му е не честното. Какво е станало ? Нещо съм проспал. .............Нито гуми сме сменявали.......... нямехме връзка с пилота на пистата......... сипахме 18 литра бензин и 200гр масло след бензина. Колата спечели защотото не стоя в бокса. Както и астрата. А ако имаш предвид автомобила че не е редовен...... то си е хонда 1.6 115 коня няма рамп няма окачване всичко си е сток. По мотора е махната хидравличната рейка и е отрязана шаибата на коляновия вал. .ммм кое е нечестното ? Разбрах че сме 2-ри ако завърши колата в което се самнявах и то последния 1 и половина часа колатаа бе на 3 цилиндара без акомулатор. По незнайна пречина бе се разлюскала яко предницата. И се качих да карам и си бях мечо ториста. Вообще не давах газ на колата . Просто стоях в време на обиколка 1.10 1.12 при положение че пистата я взема тази кола за 1.03. За сравнение със алафата 146 1.7 16в боксер за 1.09 със хонда сивик в която бе същя двигател за 1.07. Каде излъгахме.
П.С. Афла си ме кефи яко и ако има нещо за което незнам моля кажи че ме хвърли в размисъл. И тримата пилоти я знаехме тая писта на изуст.Last edited by rijko; d.m.y г., 16:20.Опел Кадет GSI
166 2,4 JTD
ако мислиш че е здрава дай та тествам
Comment
-
А ква лъскарка беше преди старта.......чесно казано чак ми стана жал по едно време за пилотите в тая хонда и астрата който на завойте бяха много по бързи, но на правата не успяваха да ни минат......що пушеци им се стоварваха, просто не е истина......
Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 16:16."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеА ква лъскарка беше преди старта.......чесно казано чак ми стана жал по едно време за пилотите в тая хонда и астрата който на завойте бяха много по бързи, но на правата не успяваха да ни минат......що пушеци им се стоварваха, просто не е истина......Опел Кадет GSI
166 2,4 JTD
ако мислиш че е здрава дай та тествам
Comment
-
Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщениеЯ кажи че аз дори и не съм разбрал, кое му е не честното. Какво е станало ? Нещо съм проспал. .............Нито гуми сме сменявали.......... нямехме връзка с пилота на пистата......... сипахме 18 литра бензин и 200гр масло след бензина. Колата спечели защотото не стоя в бокса. Както и астрата. А ако имаш предвид автомобила че не е редовен...... то си е хонда 1.6 115 коня няма рамп няма окачване всичко си е сток. По мотора е махната хидравличната рейка и е отрязана шаибата на коляновия вал. .ммм кое е нечестното ? Разбрах че сме 2-ри ако завърши колата в което се самнявах и то последния 1 и половина часа колатаа бе на 3 цилиндара без акомулатор. По незнайна пречина бе се разлюскала яко предницата. И се качих да карам и си бях мечо ториста. Вообще не давах газ на колата . Просто стоях в време на обиколка 1.10 1.12 при положение че пистата я взема тази кола за 1.03. За сравнение със алафата 146 1.7 16в боксер за 1.09 със хонда сивик в която бе същя двигател за 1.07. Каде излъгахме.
П.С. Афла си ме кефи яко и ако има нещо за което незнам моля кажи че ме хвърли в размисъл. И тримата пилоти я знаехме тая писта на изуст.
Ние сипахме 10-12 литра бензин и това е а средното ни време беше 1:08 ( най-слабо 1:12, най-добро 1.04)
А па за ФЕРАРИСТА много ме е яд щото там няма сила дето да ме убеди в тяхната разлика с БМВ-то. Иначе евала на пичовете с БМВ-то най-точни и бързи бяха на пистата.
Както се казва каквото било било
оп и една снимка
Най-безценен е опита от това мероприятие и съм сигурен, че ако утре има такова каране.... нещата ще се много сериозни и с още по-малки разлики.
п.с. в нашия клас по-бърза кола нямашеLast edited by ne0; d.m.y г., 18:40.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщениеЯ кажи че аз дори и не съм разбрал, кое му е не честното. Какво е станало ? Нещо съм проспал. .............Нито гуми сме сменявали.......... нямехме връзка с пилота на пистата......... сипахме 18 литра бензин и 200гр масло след бензина. Колата спечели защотото не стоя в бокса. Както и астрата. А ако имаш предвид автомобила че не е редовен...... то си е хонда 1.6 115 коня няма рамп няма окачване всичко си е сток. По мотора е махната хидравличната рейка и е отрязана шаибата на коляновия вал. .ммм кое е нечестното ? Разбрах че сме 2-ри ако завърши колата в което се самнявах и то последния 1 и половина часа колатаа бе на 3 цилиндара без акомулатор. По незнайна пречина бе се разлюскала яко предницата. И се качих да карам и си бях мечо ториста. Вообще не давах газ на колата . Просто стоях в време на обиколка 1.10 1.12 при положение че пистата я взема тази кола за 1.03. За сравнение със алафата 146 1.7 16в боксер за 1.09 със хонда сивик в която бе същя двигател за 1.07. Каде излъгахме.
П.С. Афла си ме кефи яко и ако има нещо за което незнам моля кажи че ме хвърли в размисъл. И тримата пилоти я знаехме тая писта на изуст.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Нашият отбор направи един бокс от 91 (макс) секунди и един от 330 секунди = 391 секунди.....
обща дистанция - 10800 секунди.... на пистата сме били 10409 секунди....времената ни бяха в 1:08 м ( това е със застраховка) но да речем 1:09 м или 69 секунди, което прави.... 151 обиколки .... в най-лошия случай. По мои сметки направихме 152-3 обиколки
НЕ искам да се бъркам и да обвиняваме друг участник защото всички бяха потърпевши, но Хондата престоя 9 мин и спряхме да засичаме, защото я отписахме. Плюс още един бокс от окoло 1:30 мин. (МИНИМУМ!) е равно на 10:30 мин или 630 секунди извън пистата. Значи хондата е била на пистата 10170 секунди.... другото се смята лесно
АКО НЕ СЕ ЛЪЖА НА НАГРАЖДАВАНЕТО КАЗАХА, ЧЕ ХОНДАТА Е ПОБЕДИЛА СЪС 152 ОБИКОЛКИ, което значи средно време на обиколка от 1:06 - 1:07......
но за 1 час и 20 минути хондата имаше най-добро време на обиколка от 1.07 .... изводите са ясни
Пак казвам участниците бяха просто потърпевши.
Нека изчакаме и организатора да извади статистики и официални резултати, може да има извинение. Ще простим.Last edited by ne0; d.m.y г., 20:48.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Чини ми се че следващото еднуро ще е още по оспорвано, народа ще си е извадил доста изводи, и конкуренцията ще е още по голяма......
И лично аз бих го направил тва ендуро примерно май или септември.......бих казал че и през юли и август ще участвам, но чак пък толкоз мазохизъм ще прозвучи кофти.......
Щото все пак на ендуро, като на ендуро......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщениеЯ кажи че аз дори и не съм разбрал, кое му е не честното. Какво е станало ? Нещо съм проспал. .............Нито гуми сме сменявали.......... нямехме връзка с пилота на пистата......... сипахме 18 литра бензин и 200гр масло след бензина. Колата спечели защотото не стоя в бокса. Както и астрата. А ако имаш предвид автомобила че не е редовен...... то си е хонда 1.6 115 коня няма рамп няма окачване всичко си е сток. По мотора е махната хидравличната рейка и е отрязана шаибата на коляновия вал. .ммм кое е нечестното ? Разбрах че сме 2-ри ако завърши колата в което се самнявах и то последния 1 и половина часа колатаа бе на 3 цилиндара без акомулатор. По незнайна пречина бе се разлюскала яко предницата. И се качих да карам и си бях мечо ториста. Вообще не давах газ на колата . Просто стоях в време на обиколка 1.10 1.12 при положение че пистата я взема тази кола за 1.03. За сравнение със алафата 146 1.7 16в боксер за 1.09 със хонда сивик в която бе същя двигател за 1.07. Каде излъгахме.
П.С. Афла си ме кефи яко и ако има нещо за което незнам моля кажи че ме хвърли в размисъл. И тримата пилоти я знаехме тая писта на изуст.2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф
Comment
-
Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщениеГотино мероприятие се получи, наистина, като мога да поздравя алфистите за упорството и успехите. А на Зашев - е мо'е ли да не смениш тва смотано каре, като знаеш, че ще шпориш 75-цата на писта!?
Но аз лично, като виден "предател" в този уикенд, и спрямо Алфите, и спрямо Рената, съм най-доволен от факта, че Лотуса, с дозареждане на гориво на 2 пъти, би Пежото 106, което беше с 2 резервоара и само сменяше пилотите. 30 мин преди финала - на обиколка и половина назад, на финала - първи с 5 завоя преднина.
Казват - късмет, че на Ангел Клиото се счупило... ама за мен не е късмет, щото състезанието е ендуро - кой ще издържи. Чии нерви, чия техника, чия стратегия. Страшно темпо имаха, и те с втори резервоар и супер бързи спирания само за пилоти, ама накрая каза прас... е, и това е част от спорта, особено на ендуро.
Снимките от мен, разделени в 3 албума - тук:
https://www.facebook.com/media/set/?...7960856&type=1
https://www.facebook.com/media/set/?...7960856&type=1
https://www.facebook.com/media/set/?...7960856&type=1Ако следващия път думне бобината, да съм я сменил, а? И кабелите и те са вехти, що ли не ги сменям?
Като папарак по-ставаш
А и от многото обяснения не разбрах къде се класира Лотуса най-накрая?
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЧини ми се че следващото еднуро ще е още по оспорвано, народа ще си е извадил доста изводи, и конкуренцията ще е още по голяма......
И лично аз бих го направил тва ендуро примерно май или септември.......бих казал че и през юли и август ще участвам, но чак пък толкоз мазохизъм ще прозвучи кофти.......
Щото все пак на ендуро, като на ендуро......
Иначе 75% завършили Алфи...мноу мъ йе срам, че изпортих стоте процента...
Замислям се друго нещо...в стрийт класа имаше 4 Алфи, а в Модифицираните нито една...Иначе чета по разни теми за тунинг, динографики, ЕКГ и тем подобни, за проекти от по 200+, 300++, 500+++ ... тия проекти само за НАСА и Байконур ли се правят в дълбока секретност? Малко пиша тук, малко хора познавам и честно казано не познавам никой от колегите с тия чудеса на техниката...те си ги правят, те си дават парите и си знаят най-добре за какво, но на мен като на кибик ми е любопитно да видя нещо повече от нечетливи снимки от динотестове...
Като си го познавам Ферариста, знам, че той наистина догодина ще напомпа и ще изкара ФИАТ Купето на пистата...А някой друг?
Comment
-
Мазолите ги търси на друг адрес, знаеш. Нещо не сме се засичали по-честичко от доста отдавна, та си позабравил хапливото ми чувство за хумор бе, дълъг.
Относно папарашкото - да, прав си - мигача остави на нас, както се казва.
За Лотуса кво има да разбираш - той е там, дето му е мястото - номер 1.Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
Comment