Известие

Collapse
No announcement yet.

Endurance Trophy 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Ти да не си карал Хондата,която стана 2-а в стриит клас,немодифицирани...........................
    Да аз съм
    Опел Кадет GSI
    166 2,4 JTD
    ако мислиш че е здрава дай та тествам

    Comment


    • #47
      Браво на участниците представиха се на много добро ниво.Бях на мероприятието и останах много доволен от видяното.Успех и за напред.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
        Браво, пичове! Големи сте! Като няма официален отбор на Алфа Ромео в нито един автомобилен шампионат на вас се падна нелеката задача да покажете на родната публика за какво иде реч!
        ми аде де кво чакате още
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщение
          Да аз съм
          Интересно ми беше,защото според мен спечелихте 2-ро място по доста нечестен начин.......................
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #50
            Я кажи че аз дори и не съм разбрал, кое му е не честното. Какво е станало ? Нещо съм проспал. .............Нито гуми сме сменявали.......... нямехме връзка с пилота на пистата......... сипахме 18 литра бензин и 200гр масло след бензина. Колата спечели защотото не стоя в бокса. Както и астрата. А ако имаш предвид автомобила че не е редовен...... то си е хонда 1.6 115 коня няма рамп няма окачване всичко си е сток. По мотора е махната хидравличната рейка и е отрязана шаибата на коляновия вал. .ммм кое е нечестното ? Разбрах че сме 2-ри ако завърши колата в което се самнявах и то последния 1 и половина часа колатаа бе на 3 цилиндара без акомулатор. По незнайна пречина бе се разлюскала яко предницата. И се качих да карам и си бях мечо ториста. Вообще не давах газ на колата . Просто стоях в време на обиколка 1.10 1.12 при положение че пистата я взема тази кола за 1.03. За сравнение със алафата 146 1.7 16в боксер за 1.09 със хонда сивик в която бе същя двигател за 1.07. Каде излъгахме.
            П.С. Афла си ме кефи яко и ако има нещо за което незнам моля кажи че ме хвърли в размисъл. И тримата пилоти я знаехме тая писта на изуст.
            Last edited by rijko; d.m.y г., 16:20.
            Опел Кадет GSI
            166 2,4 JTD
            ако мислиш че е здрава дай та тествам

            Comment


            • #51
              А ква лъскарка беше преди старта.......чесно казано чак ми стана жал по едно време за пилотите в тая хонда и астрата който на завойте бяха много по бързи, но на правата не успяваха да ни минат......що пушеци им се стоварваха, просто не е истина......

              Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 16:16.
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #52
                Чадехте юнашки със Сажди Рейсинг...

                Две черни перли...

                Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  А ква лъскарка беше преди старта.......чесно казано чак ми стана жал по едно време за пилотите в тая хонда и астрата който на завойте бяха много по бързи, но на правата не успяваха да ни минат......що пушеци им се стоварваха, просто не е истина......
                  Хахаха ще я снимам преди да я измия да видиш колко сажди имам по предния капак ............ дължиш ми авто мивка хахахаххах
                  Опел Кадет GSI
                  166 2,4 JTD
                  ако мислиш че е здрава дай та тествам

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщение
                    Я кажи че аз дори и не съм разбрал, кое му е не честното. Какво е станало ? Нещо съм проспал. .............Нито гуми сме сменявали.......... нямехме връзка с пилота на пистата......... сипахме 18 литра бензин и 200гр масло след бензина. Колата спечели защотото не стоя в бокса. Както и астрата. А ако имаш предвид автомобила че не е редовен...... то си е хонда 1.6 115 коня няма рамп няма окачване всичко си е сток. По мотора е махната хидравличната рейка и е отрязана шаибата на коляновия вал. .ммм кое е нечестното ? Разбрах че сме 2-ри ако завърши колата в което се самнявах и то последния 1 и половина часа колатаа бе на 3 цилиндара без акомулатор. По незнайна пречина бе се разлюскала яко предницата. И се качих да карам и си бях мечо ториста. Вообще не давах газ на колата . Просто стоях в време на обиколка 1.10 1.12 при положение че пистата я взема тази кола за 1.03. За сравнение със алафата 146 1.7 16в боксер за 1.09 със хонда сивик в която бе същя двигател за 1.07. Каде излъгахме.
                    П.С. Афла си ме кефи яко и ако има нещо за което незнам моля кажи че ме хвърли в размисъл. И тримата пилоти я знаехме тая писта на изуст.
                    Мурджев не си го разбрал, Вие вина нямате, както и никой от участниците, проблема беше в организацията... и най-вече, че до края не се знаеше кой къде е на пистата според организацията,,, като и да е де все тая важното е че завършихме, дано и организатора е разбрал нередностите. Следващия път по-добре.

                    Ние сипахме 10-12 литра бензин и това е а средното ни време беше 1:08 ( най-слабо 1:12, най-добро 1.04)

                    А па за ФЕРАРИСТА много ме е яд щото там няма сила дето да ме убеди в тяхната разлика с БМВ-то. Иначе евала на пичовете с БМВ-то най-точни и бързи бяха на пистата.

                    Както се казва каквото било било

                    оп и една снимка

                    Click image for larger version

Name:	OPAA.jpg
Views:	1
Size:	66.5 Килобайта
ID:	2311072

                    Най-безценен е опита от това мероприятие и съм сигурен, че ако утре има такова каране.... нещата ще се много сериозни и с още по-малки разлики.

                    п.с. в нашия клас по-бърза кола нямаше
                    Last edited by ne0; d.m.y г., 18:40.

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщение
                      Я кажи че аз дори и не съм разбрал, кое му е не честното. Какво е станало ? Нещо съм проспал. .............Нито гуми сме сменявали.......... нямехме връзка с пилота на пистата......... сипахме 18 литра бензин и 200гр масло след бензина. Колата спечели защотото не стоя в бокса. Както и астрата. А ако имаш предвид автомобила че не е редовен...... то си е хонда 1.6 115 коня няма рамп няма окачване всичко си е сток. По мотора е махната хидравличната рейка и е отрязана шаибата на коляновия вал. .ммм кое е нечестното ? Разбрах че сме 2-ри ако завърши колата в което се самнявах и то последния 1 и половина часа колатаа бе на 3 цилиндара без акомулатор. По незнайна пречина бе се разлюскала яко предницата. И се качих да карам и си бях мечо ториста. Вообще не давах газ на колата . Просто стоях в време на обиколка 1.10 1.12 при положение че пистата я взема тази кола за 1.03. За сравнение със алафата 146 1.7 16в боксер за 1.09 със хонда сивик в която бе същя двигател за 1.07. Каде излъгахме.
                      П.С. Афла си ме кефи яко и ако има нещо за което незнам моля кажи че ме хвърли в размисъл. И тримата пилоти я знаехме тая писта на изуст.
                      Ти казваш че не сте стояли в бокса,тва е най-голямата смешка която съм чувал скоро,ние ви засичахме само първия бокс,който беше около 8.30 мин.,когато колата не искаше да запали,и наливахте масло................в другия ви бокс при смяната на пилота беше около 2 мин.,и викаш не е седяла в бокса а.............
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #56
                        Нашият отбор направи един бокс от 91 (макс) секунди и един от 330 секунди = 391 секунди.....

                        обща дистанция - 10800 секунди.... на пистата сме били 10409 секунди....времената ни бяха в 1:08 м ( това е със застраховка) но да речем 1:09 м или 69 секунди, което прави.... 151 обиколки .... в най-лошия случай. По мои сметки направихме 152-3 обиколки


                        НЕ искам да се бъркам и да обвиняваме друг участник защото всички бяха потърпевши, но Хондата престоя 9 мин и спряхме да засичаме, защото я отписахме. Плюс още един бокс от окoло 1:30 мин. (МИНИМУМ!) е равно на 10:30 мин или 630 секунди извън пистата. Значи хондата е била на пистата 10170 секунди.... другото се смята лесно

                        АКО НЕ СЕ ЛЪЖА НА НАГРАЖДАВАНЕТО КАЗАХА, ЧЕ ХОНДАТА Е ПОБЕДИЛА СЪС 152 ОБИКОЛКИ, което значи средно време на обиколка от 1:06 - 1:07......

                        но за 1 час и 20 минути хондата имаше най-добро време на обиколка от 1.07 .... изводите са ясни


                        Пак казвам участниците бяха просто потърпевши.

                        Нека изчакаме и организатора да извади статистики и официални резултати, може да има извинение. Ще простим.
                        Last edited by ne0; d.m.y г., 20:48.

                        http://www.facebook.com/VenturaGarage
                        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                        Comment


                        • #57
                          Чини ми се че следващото еднуро ще е още по оспорвано, народа ще си е извадил доста изводи, и конкуренцията ще е още по голяма......
                          И лично аз бих го направил тва ендуро примерно май или септември.......бих казал че и през юли и август ще участвам, но чак пък толкоз мазохизъм ще прозвучи кофти.......
                          Щото все пак на ендуро, като на ендуро......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщение
                            Я кажи че аз дори и не съм разбрал, кое му е не честното. Какво е станало ? Нещо съм проспал. .............Нито гуми сме сменявали.......... нямехме връзка с пилота на пистата......... сипахме 18 литра бензин и 200гр масло след бензина. Колата спечели защотото не стоя в бокса. Както и астрата. А ако имаш предвид автомобила че не е редовен...... то си е хонда 1.6 115 коня няма рамп няма окачване всичко си е сток. По мотора е махната хидравличната рейка и е отрязана шаибата на коляновия вал. .ммм кое е нечестното ? Разбрах че сме 2-ри ако завърши колата в което се самнявах и то последния 1 и половина часа колатаа бе на 3 цилиндара без акомулатор. По незнайна пречина бе се разлюскала яко предницата. И се качих да карам и си бях мечо ториста. Вообще не давах газ на колата . Просто стоях в време на обиколка 1.10 1.12 при положение че пистата я взема тази кола за 1.03. За сравнение със алафата 146 1.7 16в боксер за 1.09 със хонда сивик в която бе същя двигател за 1.07. Каде излъгахме.
                            П.С. Афла си ме кефи яко и ако има нещо за което незнам моля кажи че ме хвърли в размисъл. И тримата пилоти я знаехме тая писта на изуст.
                            Нямате вина за объркването но...имахте бокс който засичах - спрях да засичам на 8,35 - тогава избутахте хондата малко напред (след като не зсапали) ..най- дългия стоп на Алфата е 5,22 (зареждането с гориво) всичко друго беше само за водача. Алфата държеше константно времена 1,0650 - 1,0750. В клас S1 и S2 единствените завършило коли с по добре време бяха BMW M3 и Субаро STi - нямаше друга кола с времена на няколко пъти 1,04 (Венци и после Нео имат времена под 1,050 ) Та както и да го смятате даже да приемен , че сте давали с Хондата почти същите времена , намам как да наваксате повече от 4 минути с каране (освен ако не сте давали константи времена 1.00 като на субарото и Ем-ката. Следих внимателно състезанието (след като засякох вашия бокс) и засичах наколко обиколки ваши за да видя , че няма как да наваксате се състредоточих върху опела , защото той ни остана конкурента. Опела спечели с отлична стратегия. В началото - при смяна на първи водач дозаредиха за да са сигурни колко им харчи колата(това им остана единственото зареждане) и с по слаби времена, но с малко зареждане победиха със стратегия (евала за което) ние не знаехме със сигурност разхода и се презапасихме с гориво (а зареждането бави) Но както и да е аз съм много доволен от състезанието (ние си знаем на кое място сме) от стартирали 4 алфи 3 финишираха и две от тях са на призови места.
                            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                              Готино мероприятие се получи, наистина, като мога да поздравя алфистите за упорството и успехите. А на Зашев - е мо'е ли да не смениш тва смотано каре, като знаеш, че ще шпориш 75-цата на писта!?

                              Но аз лично, като виден "предател" в този уикенд, и спрямо Алфите, и спрямо Рената, съм най-доволен от факта, че Лотуса, с дозареждане на гориво на 2 пъти, би Пежото 106, което беше с 2 резервоара и само сменяше пилотите. 30 мин преди финала - на обиколка и половина назад, на финала - първи с 5 завоя преднина.
                              Казват - късмет, че на Ангел Клиото се счупило... ама за мен не е късмет, щото състезанието е ендуро - кой ще издържи. Чии нерви, чия техника, чия стратегия. Страшно темпо имаха, и те с втори резервоар и супер бързи спирания само за пилоти, ама накрая каза прас... е, и това е част от спорта, особено на ендуро.

                              Снимките от мен, разделени в 3 албума - тук:
                              https://www.facebook.com/media/set/?...7960856&type=1
                              https://www.facebook.com/media/set/?...7960856&type=1
                              https://www.facebook.com/media/set/?...7960856&type=1
                              Бобсън, какъв си ми автомобилен мазол... Ако следващия път думне бобината, да съм я сменил, а? И кабелите и те са вехти, що ли не ги сменям? Като папарак по-ставаш А и от многото обяснения не разбрах къде се класира Лотуса най-накрая?
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Чини ми се че следващото еднуро ще е още по оспорвано, народа ще си е извадил доста изводи, и конкуренцията ще е още по голяма......
                              И лично аз бих го направил тва ендуро примерно май или септември.......бих казал че и през юли и август ще участвам, но чак пък толкоз мазохизъм ще прозвучи кофти.......
                              Щото все пак на ендуро, като на ендуро......
                              Вече пиша правилата за августовското ендуро...5 часово и за теб задължително с ушанка и апрески...
                              Иначе 75% завършили Алфи...мноу мъ йе срам, че изпортих стоте процента...
                              Замислям се друго нещо...в стрийт класа имаше 4 Алфи, а в Модифицираните нито една... Иначе чета по разни теми за тунинг, динографики, ЕКГ и тем подобни, за проекти от по 200+, 300++, 500+++ ... тия проекти само за НАСА и Байконур ли се правят в дълбока секретност? Малко пиша тук, малко хора познавам и честно казано не познавам никой от колегите с тия чудеса на техниката...те си ги правят, те си дават парите и си знаят най-добре за какво, но на мен като на кибик ми е любопитно да видя нещо повече от нечетливи снимки от динотестове...
                              Като си го познавам Ферариста, знам, че той наистина догодина ще напомпа и ще изкара ФИАТ Купето на пистата...А някой друг?

                              Comment


                              • #60
                                Мазолите ги търси на друг адрес, знаеш. Нещо не сме се засичали по-честичко от доста отдавна, та си позабравил хапливото ми чувство за хумор бе, дълъг.
                                Относно папарашкото - да, прав си - мигача остави на нас, както се казва.

                                За Лотуса кво има да разбираш - той е там, дето му е мястото - номер 1.
                                Две черни перли...

                                Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                                Comment

                                Working...
                                X