Аз смятам че всичко е коромпирано и нарочно са прецакали алфата и вашия одбор. Сега от мъка ще ида да се напия на 03.12.2011 в една хижа до гр.Търговище. След това ще размажа хондата в голямо дарво. Астрата е смотана той даже с нея си теглеше бегачката ........
Известие
Collapse
No announcement yet.
Endurance Trophy 2011
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщениеАз смятам че всичко е коромпирано и нарочно са прецакали алфата и вашия одбор. Сега от мъка ще ида да се напия на 03.12.2011 в една хижа до гр.Търговище. След това ще размажа хондата в голямо дарво. Астрата е смотана той даже с нея си теглеше бегачката ........2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф
Comment
-
Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщениеA защо да я размазваш хондата бре - по добре да я бартеросаме за Субаро , щом дава такива временаВие пък за субару .. BatVas дай да ти намерим някоя 75 Indi ....
Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE
Comment
-
Избрани цитати от брифинга на пилотите от Стрийт класа.....
Лицето Нено:
- Какви са правилата при изпреварване?
Лицето организатор:
- Ми......ми.....бъдете колегиални, ала бала, не шарете по пистата, 1 смяна на посоката за защита на позиция, не че ние може да го следим тва и още ала - бала......
Лицето Нено:
- Ми кво прайм ако някой почне умишлено да бави друга кола?
Слисаното от въпроса лице организатор:
!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Лицето Нено:
Ми например някой застава пред друга кола и почне умишлено да я бави и да не я пуска да го изпревари????
Слисаното от описаната ситуация лице организатор:
- Е за кво да го бави и ква му е сметката като бави и себе си по тоя начин, не виждам кой би се хванал с тая схема.....
Лице от пистата:
- Аве тва са алфаджии бре, кво знайте вие, всичко мое да се очаква......
Бурен кикот в залата........"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеИзбрани цитати от брифинга на пилотите от Стрийт класа.....
Лицето Нено:
- Какви са правилата при изпреварване?
Лицето организатор:
- Ми......ми.....бъдете колегиални, ала бала, не шарете по пистата, 1 смяна на посоката за защита на позиция, не че ние може да го следим тва и още ала - бала......
Лицето Нено:
- Ми кво прайм ако някой почне умишлено да бави друга кола?
Слисаното от въпроса лице организатор:
!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Лицето Нено:
Ми например някой застава пред друга кола и почне умишлено да я бави и да не я пуска да го изпревари????
Слисаното от описаната ситуация лице организатор:
- Е за кво да го бави и ква му е сметката като бави и себе си по тоя начин, не виждам кой би се хванал с тая схема.....
Лице от пистата:
- Аве тва са алфаджии бре, кво знайте вие, всичко мое да се очаква......
Бурен кикот в залата........
Аз направо бих се замислил, ако бях участник, дали пак да участвам пак с тази организация!
За едни медали и кефа да стъпиш на стълбичката, да бъхтиш над 3 часа и да няма кой да ти преброи обиколките си е направо
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Другия път да се организира едно ендуро от алфисти.бг ли !!!?!?!?!? Да се видят какво е добра организация !Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE
Comment
-
Пичове, супер злостни сте в критиките, ама някои от вас поставиха ли се за момент на мястото на организаторите? Защото аз знам какво им е на тях, едно на ръка, че също съм организатор на цял шампионат, и отделно искам да ви кажа, че имаше хора, които седяха 2х3 часа заковани горе в кабината (по-голямо наказание от караул е това), за да покрият грешките от транспондерите (една от които стана пред очите ни, на Лотуса не отчете една обиколка, а това стана в последните 20 мин, когато гонехме Пежото). И след бързо запитване горе на колко сме точно от Пежото, ни отговориха, при това правилно, т.е. техните бройки обиколки съвпаднаха с нашите. И честно казано, добре че бяха сложили двама души да броят на ръка, защото транспондерите се дънеха юнашки и ако трябваше на тях да се разчита, щеше да е пълен провал всичко.
Относно подигравките ви за правила за изпреварване - организатора е бивш дрифтаджия и организатор на шампионат Тайм Атак. Там пистови битки, ала БФАС няма, и всички каращи са супер толерантни и редовно гледат в огледалата! И логично, в регламента нищичко няма споменато за правилата за изпреварване, защото до последните 4 дни, всички записали се бяха или ентусиасти, или хора от Тайм Атак и тук-таме дрифта + няколко драгаджии. Приказката за поведението при атаки тръгна, когато почна да се чува, че ще идват Дунев, Царски, Даскалов и т.н. някои от видните рогачи на БФАС.
Относно таксата -направо си беше евтиния, не виждам какъв ви е проблема?! От тия пари, организатора почти нищичко не печели, щото като плати на няколкото човека, дето е довел, за да му помагат с организацията (секретар, броящите обиколките, техническия преглед), като плати на Живко за целия масраф, като се сметнат и всякаквите други дребни разходи, дето капка по капка вир стават - ето там са ви мизерните 150 левчета, дето като си ги разцепите в отбора, стават по 50 на пилот, и дето на фона на всичките други разходи, които има по една кола за такова състезание, са ви една бръмка от целия бюджет.
Един оупън тракдей на Серес струва 75 евро на ден за кола + 15 евро за всеки допълнителен пилот и 90 евро за бокс клетка... а тук за 150 лв 3-часово ендуро с награди ви организираха, при това, смея да кажа, на много добро ниво, като знам как се организират състезанията у нас, по които ходя от години, и пак мрънкате... не ви разбирам...
Като сте по-специалисти - давайте вие, да видим как ще се справите. И после ще сравняваме...Last edited by -Bobby-; d.m.y г., 16:37.Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
-
Боби прав си и не си...
С Искрен е познаваме, няма проблеми там.
НО, точно и ясно е. Всички знаехме че техниката на Пистата не става и няма да издържи, нима няма истинска техника в България - ИМА. Трябваше да се подготвят по-добре. Без нас това да ни интересува.
Нима няма подготвени хора с опит да проведат такова състезание в България - ИМА.
Не може да се допуска да не се знае кой води, кой къде е по пистата да не се ползват сини флагове и прочие, като ги има в правилника и т.н.
Далеч съм от мисълта да се нахвърляме на някой за аматьорско състезание, но ОРГАНИЗАТОРА е предложил да има класиране, моментни резултати и прочие, та и награди. Трябва да се изпълни. В случая вина има организатора. Но пък ЕВАЛА МУ ПРАВЯ НА ИСКРЕН за ентусиазма и съм сигурен, че това няма да се повтори.
Мисля, че нещата ще се наредят още повече, че от страна на Искрен и участниците има разбиране.
Иначе супер тежко им е на организаторите - четири състезания в един ден.
Горе главите до следващия път!
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Ако става въпрос, аз Искрен го защитавам, ама иначе последния месец го навиквахме няколко пъти и дори беше променен правилника заради нашите забележки (правилото за 50 мин каране на пилот, например, намалено на 40 мин).
За редица други неща също сме му отваряли очите, още от първия Тайм Атак, на който въобще се появихме и моментално видяхме организационни пропуски (като имащи опит в организацията на състезания). Готиното е, че той освен ентусиазъм, показва и разум, защото се вслушва в това, което му се казва, особено когато е обосновано.
Като за първо ендуро, мисля, че всичко мина ок, а дреболиите, които да се дооправят, ще бъдат оправени с времето за други подобни състезания.
Относно техниката в България - и да, и не... има техника, ама тази, която става, струва много пари. Да не вадя конкретни цифри колко примерно струва измервателната уредба на федерацията по картинг за Републиканското, защото няма да е коректно да го правя, но накратко - за любителско състезание от вида, е твърде скъпо... ако се намерят спонсори в бъдеще, може и да се променят нещата в положителна посока.Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
-
Боби, без да се мешаме в чужда паница, с наличните приходи и желание може и техника и всичко да се подсигури. И съм сигурен, че Искрен сам се псува, че не подсигури техника.
Да не забравяме, че има моменти, които не се връщат, които са безценни, всеки е имал момент в които се е раздал, постигнал е нещо и после се е почуствал измамен. Света не е черно-бял, но ги има и тия моменти и трябва да се обръща внимание на всеки присъствал.
Last edited by ne0; d.m.y г., 18:01.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от GT 51 Покажи съобщениеЗа следващия Ендурънс таксата ще бъде 300 лв за отбор !Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от GT 51 Покажи съобщениеЗа следващия Ендурънс таксата ще бъде 300 лв за отбор !с кетъринг и преспиване
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеИдеално. При това за 300лв. ще бъде в Серес. Сигурен съм, че там няма да ги има тия издънки. Да не говорим колко е по-добра пистата в Серес. Колко по-добре е за публиката също.
---------- Post added at 19:45 ---------- Previous post was at 19:44 ----------
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеБоби, без да се мешаме в чужда паница, с наличните приходи и желание може и техника и всичко да се подсигури. И съм сигурен, че Искрен сам се псува, че не подсигури техника.
Да не забравяме, че има моменти, които не се връщат, които са безценни, всеки е имал момент в които се е раздал, постигнал е нещо и после се е почуствал измамен. Света не е черно-бял, но ги има и тия моменти и трябва да се обръща внимание на всеки присъствал.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от GT 51 Покажи съобщениеЗа следващия Ендурънс таксата ще бъде 300 лв за отбор !
За такива като тебе и 1000 лева да е таксата НЕМОЖЕНЕТО е непобедимо!!!!
Ще те помоля следващия път такава реплика да я кажеш на хората, които се почувстваха излъгани веднага на пистата да видиш масово ЗАДОВОЛСТВО.
Проблемите са изяснени. Дрифт Клуб България ще пусне класирането днес и това е. И това ще мине.Last edited by ne0; d.m.y г., 20:02.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от GT 51 Покажи съобщениеЗа следващия Ендурънс таксата ще бъде 300 лв за отбор !
Като питах тва на брифинга ми се каза, ми кво значение има, караш си и тва е, важното било да си бърз.......ми не само тва е важно на еднуро както се видя.......
Плюс това контрола на фуниите беше минимален, вече втори човек ми казва че Астрата е зареждала с по голяма фуния - дали не са знаели какви точно фунии ще се ползват, и да са си взели такава и после само да са дали другия накрайник, а да са ползвали свой..........какъв щеше да е проблема ако една от нашите алфи дето е пета и не и дреме за подиум даде на някой от другите накрайник, налеят юнашки, те им върнат срязан, петия го отнася, но кво от това, другите са спечелили време......
Ся и аз като Боби знам как стават нещата, знам че е трудно, нямам против да дадем и 300 лв, но да не се занимаваме с такива неща, да имаме ясна информация поне 1-2 дена преди състезанието кой и какво ще кара срещу нас....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment