Известие

Collapse
No announcement yet.

Bulgarian Endurance Championship - 06.10.2013 - Калояново

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Bulgarian Endurance Championship - 06.10.2013 - Калояново

    На 06.10.2013 г. на писта Дракон в Калояново ще се проведе единственото за тази година състезание по издръжливост от шампионата Bulgarian Endurance Championship.

    Програма на състезанието

    06.10.2013г. Неделя

    7.00 - Отваряне достъпа до Пистата
    7.30 - 8.30 - Административен и технически преглед на автомобили до 2 л
    8.30 - 8.45 - Брифинг с участниците с автомобили до 2 л
    8.45 - Официално откриване
    9.15 - 9.55 - Тренировки на автомобили до 2 л
    10.15 - Старт на автомобили до 2 л
    10.00 - 11.30 - Административен и технически преглед на автомобили над 2 л
    13.15 - Финал на автомобили до 2 л
    13.30 - 13.45 - Брифинг с участниците с автомобили над 2 л
    13.50 - 14.30 - Тренировка на автомобили над 2 л
    14.45 - Старт на автомобили над 2 л
    17.45 - Финал автомобили над 2 л
    18.15 - Награждаване и Закриване на състезанието

    Списък с участниците - http://endurance-bg.com/calendar.php

    13 отбора в два класа с по 2 групи - до 2 литра и повече, както и стрийт и модифицирани.

    Решихме да отсрамим сектата и да видим дали Фиат Купе 20VT ще устиска 3 часа......
    Принципно турбо курниците на предно не са голям кеф за каране на писта, особенно на Калояново, особенно и на спънати такива.
    Затова махнахме голямата турбина и сложихме стоковата със стандартен ремап, почти никаква генерация(изведена зад предна дясна гума).
    Принципно не съм голям оптимист за крайния резултат, но ми се кара зверски, тоя фиат не върти повече от 2000км на година откакто съм го направил, както се казва "Прежалих го", и не виждам голям смисъл да имам добре изглеждаща и горе долу вървяща кола, като не мога да и се кефя......
    Затва ще и се дава газ, и квото стане......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    После драсни някой ред как е минало,а ние ще ви стискаме палци.

    Comment


    • #3
      В общи линии мина добре, като цяло съм доволен, кочинката не се окоти за 3 часа, а имаше всички предпоставки за това......
      Гуми и окачване като цяло бяха добре, макар че отпред и отзад можеше да се сложат 235 вместо 225.......принципно отворих предните гуми с 2 мм обща сходимост и нещата бяха коренно различни спрямо преди когато го карах на писта......
      Всички проблеми произтичаха от електроника и от разните ел контролирани джаджи.......
      След като почти цяла седмица разтъпквах колата из града за да се види как стоят нещата и не се случи нищо, вечерта преди да тръгнем изгоря иновейтския сензор........реших на пистата да сложа стоковия и като закачвах колата на плафтормата изгасна всичко по таблото, никви тоци......нещо се беше скапало по бушони, релета, някакъв сервизен бушон гореше постоянно.......без него прозорците не се отваряха, и в общи линии това ми направи състезанието кошмарно.......никога не съм брал такава жега в продължение на 2 часа - на всичкото отгоре и бях стегнат зверски в коланите, щото гащеризона се пързаляше по скапаната кожа......
      На 30тата минута айбиеса се предаде, малко след това буусто контролера отказа по някаква причина и реално за да не пренадува колата трябваше да се ускорява много плавно на правата и да двете малки прави преди и след кроасана.......
      След като Дидко се качи да кара втория механичен дисплей който само показваше какъв бууст има също отказа, и реално единствения ориентир за това кога турпото прави 0.7 бара беше селеноида на водната инжекция чиято лапма светваше на тва налягане........
      Може и гейта да е заял че не беше първа младост, не съм оглеждал колата още......
      Карането беше кошмарно, заради липсата на абс задницата при по рязко спиране винаги тръграше, трябваше да се гледат и съобразяват твърде много неща едновременно, но пък е полезно от време на време да се кара и така......
      Купето официално го баннвам от ендуранси на Калояново, твърде дълъг диф, втора е дълга, трета е къса.......
      Завършихме втори след Z3 ката, реално ако колата беше ОК до края шанса беше над 90% да сме първи, но за да се докрета до финала трябваше да се правят обиколки с по 3-5 сек по бавни......
      Ако не друго то поне здравата си начесах крастата.......
      Адмирации и за Бобо който също участваше, все пак като се има в предвид че основната му насоченост е в късите отсечки на права линия, да се хване на 3 часов еднуранс си е похвално.......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Наблюдавахме ви, за тия проблеми които сте имали се справихте чудесно. Браво!
        Alfa 159 2,4 JTDm Q4
        ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
        ex Alfa 156 1,9 JTD
        ex Alfa 75 1,8

        Comment


        • #5
          Супер, че въпреки проблемите с тоци бегали сте на 2ро място.

          Като казваш, че след отварянето на предницата нямало нищо общо с предния път, то предния път как се е държала колата спрямо сега? С какви амортисьори си на фиата и някакви къстъм настройки по камбър правил ли си или всичко е "завод"? Какви средни времена бихте давали на обиколка, ако всичко електрическо ви беше в час? Казваш задницата бяга при рязко и интензивно спиране - пробвай да "олабиш" кантара, който определя спирачното усилие към задните гуми. Поне при мен подейства добре

          Сега след като покара 3 часа "пистово" как мислиш би се предствило купето на Серес, която е доста по-бърза и може би, би паснала на дългите скорости. Има ли хляб във Фиата или да не се закачам с тая платформа Сега е момента да ме откажеш хахаха
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Ферко, сори че накрая не можа да стане истинска гонка между нашите "втори" пилоти, поради техническите проблеми който се появиха при тебе.

            Иначе вярно нашата победа беше много на кантар, след тъпото второ влизане на втория ми пилот ...

            Нищо догодина пак на ендурансе - баси кефа е ...

            Comment


            • #7


              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                Супер, че въпреки проблемите с тоци бегали сте на 2ро място.

                Като казваш, че след отварянето на предницата нямало нищо общо с предния път, то предния път как се е държала колата спрямо сега? С какви амортисьори си на фиата и някакви къстъм настройки по камбър правил ли си или всичко е "завод"? Какви средни времена бихте давали на обиколка, ако всичко електрическо ви беше в час? Казваш задницата бяга при рязко и интензивно спиране - пробвай да "олабиш" кантара, който определя спирачното усилие към задните гуми. Поне при мен подейства добре

                Сега след като покара 3 часа "пистово" как мислиш би се предствило купето на Серес, която е доста по-бърза и може би, би паснала на дългите скорости. Има ли хляб във Фиата или да не се закачам с тая платформа Сега е момента да ме откажеш хахаха
                Преди беше 1мм затворена, сега е 2 мм отворена - обща сходимост - амортисьори некво монро дето не го знам какво беше, стандартните камбър болтове дето ги слагат англичанчетата......недозавиването беше по малко спрямо преди.......
                За спирането нищо не можеше да се направи, нормално си беше добре, като отказа айбиеса се появи това......
                Ако пак го карам на Еднуранс то ще е само на Серес, но това с много ако-та, на Кал повече никога.....
                Там може би ще е малко по добре, но пак ще е тегаво ако имаш по голяма турбина и малко повечко лаг......
                Ще се наложи да те разочаровам, но трудно има "пистов" хляб в Купето на БГ писти.......
                Ако някой слънчев ден се навия да го правя както си трябва, първо ще сложа заден мост от 156-ца - захващането ще пасне, ще може да се регулира с лекота почти всичко и тежи с около 45 кила по малко.....не - не мост от ГТВ а от 156......
                Малък проблем ще е правенето на бомбета за амортисьори, но принципно няма да е особенно трудно......

                Първоначално публикувано от charlie Покажи съобщение
                Ферко, сори че накрая не можа да стане истинска гонка между нашите "втори" пилоти, поради техническите проблеми който се появиха при тебе.

                Иначе вярно нашата победа беше много на кантар, след тъпото второ влизане на втория ми пилот ...

                Нищо догодина пак на ендурансе - баси кефа е ...
                Бяхте по подготвени, имате заслужена победа.....
                В началото исках да ти позадържа повече, не ми беше проблем знаеш правата и след кроасана, но водата отиваше в режим дето не ми се нравеше освен ако не пуснех парното и в колата, а при неработещи джамци и перспективата да карам така 2 часа реших че ще е по добре да хвърля пешкира......но си беше интересно......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Днес като ми поостанаха нерви да поогледам, се оказа че контролера си работи нормално, но мембраната на гейта е лъхнала и оттам е идвал пренадува......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Евала Феро, че за пореден път има кой да отсрами италианските автомобили и то не как да е ами със 2-ро място!!! За съжаление сега пропуснахме.
                    Тези състезания са си истински и искат сериозна подготовка и много усилия по време на мероприятието. Всяка обиколка си е постижение. Евала пак!

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • #11
                      Колеги,направих група във фейсбук!Който желае нека се присъедини!
                      https://www.facebook.com/groups/1945...uncing_smiley:

                      Comment

                      Working...
                      X