If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Не искам да прозвучи като леене на мозък или даване на безценни съвети, но с цел максимално оползотворяване на времето което всеки желаещ може и иска да прекара на пистата карайки мога да предложа на огранизаторите да обмислят какво ще се прави когато дойде времето когато групите ще започнат да излизат непълни и на трасето няма да има необходимия брой каращи.
Неизбежно около обед при такива събития идва момента когато дадена група от примерно 7 човека не може или не иска да излезе в пълен брой на пистата и става така че по нея си въртят двама - трима......тези от другата група ги няма още, щото никой не ги е повикал или не знаят......и се получава една огромна загуба на време в търсене, оповестяване, чакане и туткане.....
Пистата е вече над 2 км и 7 - 8 - 9 коли могат да карат на нея без да си пречат. Ако те се пускат на нея по реда на нареждането си пред бокса, тя ще бъде максимално запълнена.
Смесването на бързи с бавни пилоти не е голям проблем, винаги бързия има къде да изпревари бавния, по голям проблем би настъпил ако се заиграят двама с еднаква бързина и някой от тях прегори в завой или на права и се сблъскат докато се "борят" помежду си.......
Така че по мое скромно мнение 2, най - много 3 групи изреждащи се през сесии от 10 15 мин ще е доста удачно......
А когато дойде момент в който дори и тогава ще трябва да се чака някой от групата да запълни бройката на пистата, да се пускат всички чакащи, независимо от групата в която са, за да има в крайна сметка максимално използване на трасето......
Естествено както казах тва е само бегло предложение, за мен в крайна сметка е абсолютно все едно как ще се процедира, все пак идеята е всеки да получи максималното каране което иска и на което е способен.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
И аз тъкмо се канех да запитам - ще сформираме ли групи от основните направления - София, Пловдив и т.н. ?
Винаги е готино да покараш в колона с още стотина Алфи
Ние ще сме двама с една кола,само още не е ясно коя точно ще е колата.
Анастас Сяров-Алфа Ромео 147 1.9 16V
Йордан Сяров-Алфа Ромео 155 2.0 16VT
Пак уточнявам,че колата ще е едната от двете.
Не искам да прозвучи като леене на мозък или даване на безценни съвети, но с цел максимално оползотворяване на времето което всеки желаещ може и иска да прекара на пистата карайки мога да предложа на огранизаторите да обмислят какво ще се прави когато дойде времето когато групите ще започнат да излизат непълни и на трасето няма да има необходимия брой каращи.
Неизбежно около обед при такива събития идва момента когато дадена група от примерно 7 човека не може или не иска да излезе в пълен брой на пистата и става така че по нея си въртят двама - трима......тези от другата група ги няма още, щото никой не ги е повикал или не знаят......и се получава една огромна загуба на време в търсене, оповестяване, чакане и туткане.....
Пистата е вече над 2 км и 7 - 8 - 9 коли могат да карат на нея без да си пречат. Ако те се пускат на нея по реда на нареждането си пред бокса, тя ще бъде максимално запълнена.
Смесването на бързи с бавни пилоти не е голям проблем, винаги бързия има къде да изпревари бавния, по голям проблем би настъпил ако се заиграят двама с еднаква бързина и някой от тях прегори в завой или на права и се сблъскат докато се "борят" помежду си.......
Така че по мое скромно мнение 2, най - много 3 групи изреждащи се през сесии от 10 15 мин ще е доста удачно......
А когато дойде момент в който дори и тогава ще трябва да се чака някой от групата да запълни бройката на пистата, да се пускат всички чакащи, независимо от групата в която са, за да има в крайна сметка максимално използване на трасето......
Естествено както казах тва е само бегло предложение, за мен в крайна сметка е абсолютно все едно как ще се процедира, все пак идеята е всеки да получи максималното каране което иска и на което е способен.....
искам да подкрепя и аз схемата с каране без групи, понеже колите в дадена група колкото и да са преценени че са близки по бързина, толкова и са различни и всеки си има начин на каране, примерно 2 бързи обиколки и охлаждаща, или 4 бързи и т.н. и винаги някоя и друга кола се явява бавнодвижеща се в групата, все едно е група от случайни коли. Примерно аз предпочитам в началото да направя само 4-5 обиколки и да изляза за да прегледам гумите за корекции евентуално, и т.н.
За това най-пълноценният вариант е редене на постоянно движеща се опашка и пускане по 7-8 коли в сесия.Кой когато може и му е удобно, кеф му веднага след сесията пак да се нареди на опашката, или да се прибере в бокса и да си ползва времето по колата или лично усмотрение.
искам да подкрепя и аз схемата с каране без групи, понеже колите в дадена група колкото и да са преценени че са близки по бързина, толкова и са различни и всеки си има начин на каране, примерно 2 бързи обиколки и охлаждаща, или 4 бързи и т.н. и винаги някоя и друга кола се явява бавнодвижеща се в групата, все едно е група от случайни коли. Примерно аз предпочитам в началото да направя само 4-5 обиколки и да изляза за да прегледам гумите за корекции евентуално, и т.н.
За това най-пълноценният вариант е редене на постоянно движеща се опашка и пускане по 7-8 коли в сесия.Кой когато може и му е удобно, кеф му веднага след сесията пак да се нареди на опашката, или да се прибере в бокса и да си ползва времето по колата или лично усмотрение.
Уважавам Вашите мнения. Но те са от Вашата позиция. Вие сте били на пистата многократно и са ви ясни много неща.
Да, групите ще са с повече от 5 коли примерно 7 или 8. Но ще има групи. Има много хора които не са карали на писта и ще е много по удобно за тях да си имат конкретни групи. Редно е да се съобразим със всички, и с хората които карат една кола. Така ,че групи ще има и ще излизат последователно на пистата. Ако на обед оределят редиците на желаещите ще се обединяват групи и ще се кара по ред на желаещите. Но всеки трябва да има шанса да кара на равно със другите. А дали ще се възполза от него е негов избор.
То много време не остана, номерата си на пистата ли ще получим и залепим или има опция да се изпратят по-рано по куриер? Може да постнете тука един примерен номер, да видим дизайна, за нахъсване малко , ей така.
Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553
То много време не остана, номерата си на пистата ли ще получим и залепим или има опция да се изпратят по-рано по куриер? Може да постнете тука един примерен номер, да видим дизайна, за нахъсване малко , ей така.
Номерата ще бъдат раздавани на място при влизането на пистата.
Comment