Известие

Collapse
No announcement yet.

6th Italian Track Day Alfisti.bg 07/09/2012 - Dracon

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Стана добър тракдей, благодарности за тези който го огранизираха и най - вече тези дето го спонсорираха по един или друг начин, най - вече на колегите от Спецназ.......
    Искам да изтъкна че съм впечатлен от начина по който се държи колата на Ици на пистата въпреки калпавите спирачки и предполагам не особенно подходящите гуми, може би двата най - важни фактора нужни на писта където механичното сцепление е 95% от резултата......ако сглоби тоя компонент и мисля че времена с 3-5 сек по добри от сегашните му са напълно постижими.......
    Сервизната печка счупила уж някакъв неписан дизелов рекорд на тая писта, което лично за мен беше учудващо, още по невероятен е факта че в момента може да се компенсират едни 0,4 - 0,9 десети още по добри времена, тъй като спирачките в момента не могат да насмогнат на сцеплението което дават сликовете в момента, сега с Брембото се надяваме нещата да се подобрят.......
    Два клипа онборд, може да ви направи впечатление несвойственото и хаотично въртене и държане на волана, ако някой успее да се справи с повече финес при кола без хидравлика и 235 предни сликове, може да дойде и да се пробва........
    http://youtu.be/9fLfJgBt4EE
    http://youtu.be/3LYUP8Ni_sI
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Два клипа онборд, може да ви направи впечатление несвойственото и хаотично въртене и държане на волана, ако някой успее да се справи с повече финес при кола без хидравлика и 235 предни сликове, може да дойде и да се пробва........
      http://youtu.be/9fLfJgBt4EE
      http://youtu.be/3LYUP8Ni_sI
      Сложете по-голям волан. От Спринт е убав, дълбок (10 см без фланец) и е 380 мм, сещам се и за бакелитен от Жигули че е голям.
      Рейката бивша хидравлична ли е или си е механична от старо Типо?
      Ако е бивша и бърза = як бетон.
      Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 23:55.
      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
      и делта

      Comment


      • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Искам да изтъкна че съм впечатлен от начина по който се държи колата на Ици на пистата въпреки калпавите спирачки и предполагам не особенно подходящите гуми, може би двата най - важни фактора нужни на писта където механичното сцепление е 95% от резултата......ако сглоби тоя компонент и мисля че времена с 3-5 сек по добри от сегашните му са напълно постижими.......
        казано от тебе си е направо комплимент
        Ще отнеме обаче време докато свикна да ползвам на максимум големите спирачки и сликове, просто като карах 145-цата на Тони се изумих как на 4та със скорост около 180 почвам да спирам на първата бабуна на края на правата и колата си спира и си завивам и то малко резервирано дори

        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
        YouTube
        evo2 600

        Comment


        • Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
          Сложете по-голям волан. От Спринт е убав, дълбок (10 см без фланец) и е 380 мм, сещам се и за бакелитен от Жигули че е голям.
          Рейката бивша хидравлична ли е или си е механична от старо Типо?
          Ако е бивша и бърза = як бетон.
          Принудително беше - скъса се оста на помпата и я изолирахме......рейката си е оригиналната......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • ето и най-качественият ми онборд от пистата, благодарение на Ники
            http://www.youtube.com/watch?v=Rk_RvsJh6lg

            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
            YouTube
            evo2 600

            Comment




            • Много добра организация, супер обстановка, готини хора!... с това мога да опиша целия ден! За пръв път карам на писта и съм много позитивно зареден след всичко, което се случи в петък! Русенската група, с които пътувахме са много забавни и готини момчета! Специални благодарности на ИЦИ за перфектно констроираната кола!
              Относно времената.... времето 1:02:ХХ записано под моя номер е всъщност на ИЦИ в една от сесиите, които кара колата за тестване! Просто е станала техническа грешка при записването )), Реалното най добро мое време беше 1:06:4Х......

              Поздрави на всички
              Attached Files
              sigpic
              Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
              FIAT TIPO 1.6 DOHC

              Comment


              • Чудесна сбирка,страхотни хора,добро искарване.Не съжалявам изобщо за изминатия път само за да дойда да гледам.Доволен съм,видях се с хора,с който само в форума се познавах ,а сега е удоволствие и на живо да се познаваме.Браво за добрата организация и догодина живот,здраве и късмет отново

                Comment


                • Голямо благодарско на 2-те 159-ки за приятното пътуване Момчета, надявам се да го повторим някой път
                  Благодаря и на всички останали, за интересният ден, очаквам да се видим на Италфеста
                  sigpic Обичам кифли!

                  Comment


                  • А! Ето и малко снимки
                    Attached Files
                    sigpic Обичам кифли!

                    Comment


                    • Сега да напиша как мина трак дея през моите очи. Може да ми е по-дълъг поста, но ще извините, така или иначе следващия пост ще ми е чак около следващия трак дей.

                      Както винаги се получи чудесен ден. Видях се с много хора с които се виждам от трак дей на трак дей. Времето беше сравнително благосклонно, особено в моментите на разхлаждане и повея на вятъра. Моето представяне го считам за много добро. Подобрих си времето от предходния път с малко, но сега за разлика от 5-тия трак дей, направих поне 3 сесии в които всички обиколки ми бяха със сходни времена. А минали път направих само един път 1,07 и това беше. Да, времето на Ради със същата кола е 1,04, имам още много хляб да изям за да стигна техниката и усета, които притажава той. От колата съм пре пре пре доволна. Като се има предвид че съм вложила 0 лв в подобрения в нея- 1,04,60 си е подвиг от страна на Ради и колата. Пък и остана здрава, което е повече от чудесно.

                      Шапки долу за първите трима. ГОЛЕМИ сте момчета.

                      Поздрави за Пазарджишката група. Имах честа след мероприятието на пия и по една бира с тях. Смело мога да кажа - Много хора само може да се учат от тях, що е то взаимопомощ, безкористна помощ, приятелство и сплотеност. Имате моето уважение и адмирации момчета, момичета и деца Искрено съжалявам за случилото се с красивото червено Ку Ве, но съм сигурна че другия път пак ще е на линия, просто защото сте задружни и Приятели с главно П.

                      Благодаря на всички участници , че въпреки всичко бяха на пистата и се раздаваха.
                      Благодаря на публиката която дойде на пистата и стана част от шоуто което направих всички участници.

                      Благодаря на спонсорите, без тях щеше да е доста трудно осъществяването на всичко това.

                      Благодаря за приза Най- бърза дама. Без да звучи нескромно - заслужавам си го.

                      Сега да хвърлим ръкавицата към другите дами. Момичета притежателки на италиански автомобили - чакам ви на следващия трак дей да ми оспорвате купата за Най-бърза дама. Колкото повече дами участват толкова по-сладка ще ми е победата. Това разбира се е в рамките на майтапа.

                      Много хубаво беше, много съм доволна от деня и съм много тъжна че чак другата година ще има такова мероприятие.

                      Да честитим рождения ден на нашия първенец Нико. Днес е рожденик. Честит рожден ден Нико, бъди все така първенец във живота.
                      Alfa romeo 146 1.9 JTD, 2000г.,105к.с.+++
                      Alfa romeo 145 QV, 155 к.с.-ex.
                      Lancia Lybra 1.9 JTD `05 116к.с

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Veronica Покажи съобщение
                        Голямо благодарско на 2-те 159-ки за приятното пътуване Момчета, надявам се да го повторим някой път
                        Благодаря и на всички останали, за интересният ден, очаквам да се видим на Италфеста
                        Ездата беше добра ,а гледката .............. си заслужаваше
                        CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                        Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                        Comment


                        • Каде са снимките бе хора
                          Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                          Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                          Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                          Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                          Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Сервизната печка счупила уж някакъв неписан дизелов рекорд на тая писта, което лично за мен беше учудващо
                            Тази печка ме изуми колко бой изяде през целия ден и същевременно да давате такива времена
                            Attached Files
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                            Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                            Ex: BMW E61 530 Xi

                            Comment


                            • Трак дея беше екстра аз съм много доволен от колата макар и пушеща... гумите малко ме издъниха ама ко да се прави. Важното е че си направихме шоу, покарахме и се видяхме със стари приятели...
                              Благодаря на всички от ПЗ за всичко направено за да мога да карам на този трак дей! Специални поздрави за Цвети и Ради за прекрасната вечер дето си изкарахме!
                              И те така...
                              А наздраве
                              Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                              Comment


                              • Благодарности на организаторите, отново се получи много добро събитие.
                                Надеждите ми са да сме по-добре финансово идната година и да се върне схемата с по два трак дни в годината.
                                AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                                Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X