If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Незнам за Бобовия, ма днес мисля моя онборд да кача...
Тоест ще гледаме клипче тип "романтична комедия"
П.П И пари за сликове нямате, ама сте имали за платени порно канали, че говорите за полякини...явно...
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
Феро кво да те прая ее ти мой онборд, вярно че тука е бавно, но е бегла представа, какво се случва в моята кола, разликата е, че като се кара бързо си на ръба и на правата се стига до 5-та, но трябва и да е суха пистата , абе Бобо покара отзад и знае кво става.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Феро кво да те прая ее ти мой онборд, вярно че тука е бавно, но е бегла представа, какво се случва в моята кола, разликата е, че като се кара бързо си на ръба и на правата се стига до 5-та, но трябва и да е суха пистата , абе Бобо покара отзад и знае кво става.
На края на правата колко вдигаш, че слагаш 5-та ? Иначе видеото е супер Евала
ако е сухо и гумите държат стигам около 6500 об/мин на 5-та със 580 мм гуми
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Мчи добре кво, почти се гордея с тебе......
На кви атмосфери кара цвичките.....????? - Отпред - отзад.....
ПП - начи доколкото знам точиш без АБС......това е найстина по доброто решение за тия дето могат да карат......обаче тука има един тънък момент че спирачното ти усилие трябва да е равномерно разпределено между лява и дясна гума да речем(без значение отпред или отзад) и отделно спирачното усилие да е повече от добре регулирано предница спрямо задница, в зависимост от характеристиките на пистата......ако тва не е изпипано повече от идеално, мисля че тогава абсето е по добрия вариант......не че и той не е бъгав, и разпределението му не е кофти понякога спрямо пистата и изискванията, но в най - лошия случай не хабиш гуми излишно......иначе съм съгласен че без абс като си навържеш 3-4-5 важни завоя като хората и можеш да дадеш перфектна обиколка, доста по добра от такава със, но пък то верно сичко си е компромис деба.....
много си прав за АБС-са, особено при 145-ците, там е много важен, с него се спира леймърската и без да има възможност да ти поднесе задницата. Мен пък ме кефи без АБС щото се каляват реакциите и много по-истински чустваш гумите и колата, абе не бих си върнал АБС-са. Опасно е ебз ного, но пък е голям адреналин
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment