Известие

Collapse
No announcement yet.

Серес Трак дей 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • [QUOTE=ФЕРАРИСТ;1048768 да завижда за това че едни имат дупе да карат, а други да гледат......
    Последното не се отнася за всички, а за конкретната публика......
    [/QUOTE]

    Абсолютно винаги на доброто има два пъти по толкова лошо.... НО ПЪК ЕВАЛА НА ВСИЧКИ ИСТИНСКИ ФЕНОВЕ ОТ БЪЛГАРИЯ КОИТО БЯХА НА ПИСТАТА!!!!!

    Пичовете от Италия бяха възхитени!!!!!

    Съжалявам, че когато стана интересно в неделя нямаше повече хора с нас на питлола да видят, какво е адреналин.... скачахме на стената, изкахме да я изкъртим от кеф и викахме като обезумели като е чиста пистата Феро да дава газ...... настана тишина.... (Имаше тиха война между нас и Ровакис, аз дадох всичко, нямаше как да съм по-бърз, а след излитането никакъв) чакахме да излезе времето на Феро и като видяхме какво е, се развикахме от кеф....... беше незабравим момент...

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • Значи първо искам да започна с една майна за мръсната, гадна, долна, скапана и шибана китайска икономика, заради която повече от половината ми онборд е леш, явно когато слънцето застане в едно положение предния джам пречупва много гадно светлината и камерата независимо че е уж ГоПро и прочее, осветява адски образа, нямам идея това дали подлежи на обработка, определено е от прозореца, вижда се че през страничните се вижда перфектно.....
      Понеже гледах само част от петъчните си записи и не успях да видя че това е проблем, а и явно съм гледал запис когато слънцето е било най - горе.......вечерта събота с;у неделя бях разкапан, цепеше ме скафандъра, настинах от некво скапано течение може би, и след прибирането от пистата имах време само да обезвъздуша корема и в хоризонтално положение......

      Серес е харна писта, единствения и скапан проблем е че нямах гуми който да ми позволят да си начеша крастата като хората........
      Петък беше заплануван за опознаване на пистата и претриване на стоковите гуми който прежалих за целта........след второто излизане добих твърдото убеждение че да се разкарваш по пистата с тия гуми си е чиста загуба на какъвто и да било ресурс, минималния плюс беше че научих що годе завойте, но това можеше и да стане без да прахосвам 4 18ки......не че ще ги хвърля, но ако имаше 20к живот в тях, сега има не повече от 3-4 км.......
      Петък следобед монтирахме първия ми комплект сликове Пирели РС7 два броя отпред и РС5 отзад и четирите с размер 225/62/17........уж готови за събота......
      Събота мисля че можех и да изкарам още 1-2 макс 3 десети от тия цвички, но отново реших че не си струва да рискувам да люфна някоя гума в движение.......не че не го направих по късно но все пак........
      Неделя - дълго очаквания ден.........монтирахме големите баници, Мишелин 240/17 отпред и Дънлоп 235/17 отзад и се приготвихме да дадем сичко от себе си........
      И аз като Ненко излязох уж за няколко инсталационни обиколки, като междувременно реших че нищо не ми пречи след третата да пробвам да дам време.......скапан трафик.......някво синьо гтв и още някакъв на завойте преди финала........следващата и по следващата обиколки се получи същото......
      Последва второ излизане с 1 загряваща об. и след това направих двете си най - бързи обиколки за деня, явно се оказва че и двете са най - бързи и за уикенда, като изключим лицето Сорди.......
      Почнах и трета щото реших че тъкмо съм хванал чалъма на тия сликове(държат се коренно различно от тия в събота) но на първия ляв завой волана ми се разтресе в ръцете, на следващия пак, и реших че трябва да се види какво става......
      В бокса всичко по окачването беше ток, не открихме нищо по него, но лицето Генов забеляза деформираната предна лява гума, близо 2 педи от вътрешния и ръб бяха видимо издути, ако не бяхме вдигнали предните гуми да ги завъртим с двигателя на скорост можеше и да не се види това.......
      Двата дънлопа отидоха отпред, здравия мишелин с едно от РС7 пирелито отзад вдясно.......
      Еми не беше същото секунда по бавен от най - доброто време, при положение че него можеше и да го сваля още......
      Докато на спирането за първи завой предна дясна каза паф, има по надолу откъс от момента, предполагам ще ви е трудно да повярвате че е много по страшно отколкото изглежда, усещането че спираш екстремно от над 200, и изведнъж всичко изчезва е много неприятно, виждаш приближаващата стена и се чудиш преди нея ли ще спреш или да........
      Ако тва беше станало на Кал, щях да ора незнайно колко в къра извън пистата, всичко отпред щеше да е леш, а аз минах метър с два слика и скъсан абс кабел дето слика го е намлял........
      Липсата на шпер е голям проблем, на поне 5 завоя ако дам цялата газ, вътрешната гума почва да превърта, не знам доколко това може да е причината за ми се спука гумата, но е факт че е думнала от въртешната страна.
      Накладките бяха проблем, дисковете може би също, стоков ЛПР и ненарязани или неперфорирани дискове са възможност за Драгона, но не и за Сер, след серия от интензивни обиколки за първи завой нещата горе долу се получаваха, но следващото спиране за 5 завой нещата понякога не се получаваха.......
      Може би червено или жълто ЕБЦ ще са перфектното решение, Дигитала да каже как е било при него с ЕБЦ......
      Като дължина скоростите са горе долу добре, 11 завой идва на прекъсвач на трета и реално като сложих "баниците" бях принуден да слагам четвърта за кратко, но все пак е добре.......
      Скоростния лост ми правеше големи ядове, след като счупих оригиналния механизъм на един от тракдейте тук, сложих от ТС, който трябваше малко да се побългари и от 5та на 3та ми беше кофти, лоста стои много вдървено и не го ли насочиш правилно или не влиза, или хъхри.....

      Тва е клипа с двете най - бързи обиколки, предполагам трудно ще разберете коя от двете е по бърза ако не сте били на пистата и не знаете подробностите.....
      http://youtu.be/RH8qResYPR8

      Краят......както на уикенда, така и на изпускателната ми система в тоя й вид.......
      http://www.youtube.com/watch?v=6AbZB...ature=youtu.be
      Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 00:37.
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        Лошо впечатление ми направи една от българските "агитки" на трибуната, която имам чувството, че беше дошла да гледа сеира на Марица Пловдив срещу Миньор Перник да речем.... Не ги познавам момчетата, но не им прави чест. Това, че си сменям гумите и съм с гръб към вас не ми пречеше да ви слушам типично по български непрестанните "доброжелателни" и иронични коментари и смях от сорта на : "...хахаха на тоя как му "пърди" колата..." (за колата на Феро ставаше дума), "...а тоя па 1.6 хахаха" (за моята), "...е опитва се да кара момчето хаха" (за Нено). Сигурно е имало и още, но аз бях там да карам и нямах възможността да ви слушам целия репертоар
        Азбучна истина е, че по форумите и по трибуните има далеч повече разбирачи и таланти, отколкото на пистата...
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Добре де, нужно ли е да лишаваш българската, уж наша публика, използваща такива средства за изразяване от крещящата нужда да завижда за това че едни имат дупе да карат, а други да гледат......
        Последното не се отнася за всички, а за конкретната публика......
        Правя някво видео и тва онва, малко по късно повече от мен......
        Ти с тоя шестак вземи се скрий...ами да беше сложил някой вървежен TS!

        Comment


        • Оп да не забравя да благодаря на хората, които бяха с нас на пистата в бокса и ни помагаха през цялото време

          г-н ГЕНОВ
          г-н ЗАШЕВ
          ГИГИ
          БАТ ВАС


          п.с. Зашев, он кара шестака щото е по-икономичен както се видя... даже и ресто му върна... а че е по-бърз е ясно

          http://www.facebook.com/VenturaGarage
          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

          Comment


          • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
            Азбучна истина е, че по форумите и по трибуните има далеч повече разбирачи и таланти, отколкото на пистата...


            Ти с тоя шестак вземи се скрий...ами да беше сложил някой вървежен TS!
            Или па някой истински Фиат ски мотор, Лампреди ли беха Ламперии ли беха незнам, ма много са съскат. Кой кво имал с тва карал, да ни са влиза в полемики и евала на 75ците, опсссс то имаше ли 75уее.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • едно голямоооОО браво и от мен ,браво на нашите момчета!
              155 осем хиляди клапана 16 вериги
              0884650778 токи4а

              http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

              Comment


              • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                Азбучна истина е, че по форумите и по трибуните има далеч повече разбирачи и таланти, отколкото на пистата...


                Ти с тоя шестак вземи се скрий...ами да беше сложил някой вървежен TS!
                Ти да нямаш случайно вървежен 6так?



                Неноо слагай некво турбо бе, изоставааш!
                А 1.30 и 1.33 какви са каляските?

                Евала пак на бг групата!!!
                sigpicex
                147Q2
                300bhp/606nm
                Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                Comment


                • Ето някви осрани снимки и от мен.. бях забравил burst shooting режима, при който качеството ми пада на 5 мега пиксела + зуум = кенеф...

                  http://s259.photobucket.com/albums/hh313/Peak_1/Serres/

                  Снимките са само от събота, защото ние взехме, че скокнахме до Солун в неделя и като се върнахме в Серес всичко беше приключило и май сме изтървали истинското шоу

                  Евала за резултатите!

                  ПП Ето и 2 много кратки клипа на старт-финалната права на Поршето и 155-цата

                  http://youtu.be/Pted9ZKbO9Q

                  http://youtu.be/8tCmBWLiIPs
                  Last edited by Peak1; d.m.y г., 23:24.
                  Alfa Romeo 166 2.4JTD /// Lancia Delta 2.0 16V GT

                  ex Mercedes-Benz W124; ex Lancia Kappa

                  Comment






                  • sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                      Оп да не забравя да благодаря на хората, които бяха с нас на пистата в бокса и ни помагаха през цялото време

                      г-н ГЕНОВ
                      г-н ЗАШЕВ
                      ГИГИ
                      БАТ ВАС


                      п.с. Зашев, он кара шестака щото е по-икономичен както се видя... даже и ресто му върна... а че е по-бърз е ясно
                      Нено, адреналина на пистата ти е предизвикал временно умопомрачение - аз не помагах, аз бях кибик през цялото време Виж, г-н Генов се разцепи момчето, има много да го черпите с Феро!
                      Да не изпадам в лигави комплименти, но твоята машина ти я изцеди на 110%
                      А за Феро...лично за мен преди малко той направи нещо много важно и показателно - имаше желанието и нервите да напише дълго и обстоятелствено какво, кога, с какви гуми, с какви накладки е направил...къде е бил ОК и къде не, къде може да се желае още...ТОВА ЗА МЕН Е АДСКИ ТОЧНО И КОЛЕГИЛАНО ОТНОШЕНИЕ!!! Само той си знае колко време, усилия и най-вече средства е потрошил, за да стигне до тук...но споделяйки подробности и детайли от неговите патила, спестява на последващи ентусиасти и време и пари...а и виждайки нещата в подробности и в завършен вид, повече колеги биха се захванали с подобни проекти...Това е за мен по-важно от резултатите му на пистата - те са си за негов личен /и напълно заслужен/ кеф!
                      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      Или па някой истински Фиат ски мотор, Лампреди ли беха Ламперии ли беха незнам, ма много са съскат. Кой кво имал с тва карал, да ни са влиза в полемики и евала на 75ците, опсссс то имаше ли 75уее.
                      Имаше само три 75 Което само ме радва, защото означава, че този уникален автомобил става все по-рядък и респективано все по-скъп
                      Бяха нагласени като за изложба и на пистата дефилираха достолепно, без много зор

                      Comment


                      • Значи и аз да се похваля, че си изкарах супер на пистата, като зрител разбира се! На Феро и Нено едно голямо Браво. А иначе най-много от нашите ме нарадва Пух, много силна кола, отличен хъс и т.н., но за жалост никакви гуми. Пожелавам му следващия път да има истински такива и да разкрие истинския потенциал на злата 156-ца.
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
                        Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

                        Comment


                        • Браво на всички . Клипчетата са един път,качвайте кой каквото има.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Може би червено или жълто ЕБЦ ще са перфектното решение, Дигитала да каже как е било при него с ЕБЦ......
                            Червеното ЕБЦ в комбинация с дупчен диск се оказаха перфектни на Серес. Изключително доволен съм като цяло от Ред стъфа на ЕБЦ и за мен това е накладката, та от към спирачки нямах НИКАКВИ грижи. На правата преди първи завой спирах почти винаги от около 180км/ч (за протокола)

                            Колата седеше много неутрално в завоите, което беше добре - нито недозавиваше, нито презавиваше - много предвидима (освен, ако не правя нещо нарочно) и като цяло с леки корекции всичко беше ок.

                            Проблем ми беше това, че на писта като Серес с бързи завои, след които следва дълга права и ускорение, чувствам, че отчаяно се нуждая от поне още 20-30 коня на тези килограми или да олекотя колата на "казан", както жаргонно се изразяват по ОМВ-тата. Последното на този етап при мен е неприложимо и нежелателно, докато не си закупя друг автомобил за ежедневка

                            Така, че за до година живот и здраве ще мислим за малко повече поВер, а и както каза ти един пластинчат ДИФ ще се отрази много положително
                            Attached Files
                            Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 01:23.
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от миро Покажи съобщение
                              Ти да нямаш случайно вървежен 6так?



                              Неноо слагай некво турбо бе, изоставааш!
                              А 1.30 и 1.33 какви са каляските?

                              Евала пак на бг групата!!!
                              Kво турбо,кви 5 леа бре
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Kво турбо,кви 5 леа бре
                                Некст тайм под 1.30, те затова:]
                                sigpicex
                                147Q2
                                300bhp/606nm
                                Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                                Comment

                                Working...
                                X