Известие
Collapse
No announcement yet.
Серес 8-10/03/2013
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеAlfa Romeo 147 1.9 JTD
Comment
-
Трябва и на Калояново да стана първи, а там принципно винаги съм втори......или поне трети...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеТрябва и на Калояново да стана първи, а там принципно винаги съм втори......или поне трети....
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Там има един бърз Фиат Абартама знае ли се тая година
---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 20:47 ----------
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеТака е. Колата в този и вид, това са и възможностите.
Живот и здраве (и пари), догодина може и надолу да се слезе., GTV 3.2 V6 и т.н.
Направо си супер, не ми се мисли ако боднеш нещо по така
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Коментирайте бре! Хубаво хоби на колегите, наистина сте за уважение!
Шега беше за Баш-алфиста, лично за мен имаме 2 златни медала за Серес и на всички останали БГ участници бронзови, за желанието да се прави нещо с главата
То си е събитие само да идеш да гледаш!
Тая брера, която е участвала, отникъде ли не беше пипана, или "силицата" и е толкова?Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Comment
-
От това, което виждах, а и чувах, докато ги дебнех с обективите по пистата, беше си абсолютна стоковица Брерата, че на правата дори връщаше газта далеч преди 1-и завой...Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
-
Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщениеОт това, което виждах, а и чувах, докато ги дебнех с обективите по пистата, беше си абсолютна стоковица Брерата, че на правата дори връщаше газта далеч преди 1-и завой...Last edited by Mury; d.m.y г., 16:45.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеАз надникнах в сергията и да ти кажа,хич не е стоковица Брерата,а си има компресор
Е, малко гледаш на една страна, кат се прибираш в бокса, нооо... по хората ходи.
Може и доста аматьорски да се изказвам, но пък кибика всичко може да кажеAlfa Romeo 147 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщениеАбе малко не си е работа да си с такова класиране с такава кола, ама... се случва.
Е, малко гледаш на една страна, кат се прибираш в бокса, нооо... по хората ходи.
Може и доста аматьорски да се изказвам, но пък кибика всичко може да кажеAlfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now
Comment
-
Беше арен тракдей, въпреки че не успях да врътна толкова колкото исках, все пак мисля че направих доста изводи......
Първия беше че радиатора трябва да си е отпред, каквото и да правех колата загряваше яко още в началото на втора бърза обиколка и просто не ми се рискуваше след като малко след началото на втора бърза виждах 110 на таблото......трудно се запазва температура в сликовете по тоя начин, но друг начин нямаше.......
Налягането в сликовете също трябваше наново да се напипва, тъй като разпределението на масите и тежеста между осите също вече е различно......
Конзолата на ск лост беше от ТС и изглежда това също беше грешка, тъй като въпреки че лоста влиза и се движи, за да влиза задната изпилих леко една пластинка, а това пречеше пета скорост да влиза гладко, и това допълнително съсипа няколко обиколки........
Определено не успях да "усетя" колата както трябва, задното се кара коренно различно, отделен е факта че примерно сходимоста на задницата не беше такава каквато трябва да е, и на място се наложи да я "отварям" на око.......
За капак на всичко когато сложих 18-ките отзад, при бързите десни завой гумата се триеше на ръба на задния калник, направи канал в слика почти до теловете, и въпреки че я преместих вдясно, не ми беше голяма мотивация.....да знаеш че слика всеки момент мое да люфне не действа особенно стимулиращо......
Определено предпочитам да не стигна до лимита, отколкото да рискувам да го прехвърля с кола дето още изобщо не познавам и да причиня неноправими щети.....
Двигателя определено почва да "малее", вчера взех доста изгодно един трилитров V6 от 166-ца и предполагам до месец 2 съм го ревизирал и монтирал.......
Това в общи линии......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщениеАбе малко не си е работа да си с такова класиране с такава кола, ама... се случва.
Е, малко гледаш на една страна, кат се прибираш в бокса, нооо... по хората ходи.
Може и доста аматьорски да се изказвам, но пък кибика всичко може да кажеЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Tака че изводът според обстоятелствата е, че всеки кара колкото може.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Още един онборд - http://www.youtube.com/watch?v=vS_jt...ature=youtu.be
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
Comment