Известие

Collapse
No announcement yet.

Serres Racing Experience 2013 - II

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
    То рейсхроното си дава идеалното теоретично време най-накрая в редицата, сборно от всяко едно най-добро секторно време си я смята.

    а това наистина ли е така, в смисъл че това предизвиква свръх завиване вместо стабилизиране чрез задницата в завой при затворена сходимост ?
    Дава го за сесията която правиш(или поне така съм видял), аз говоря за най - добрите секторни времена от всички 9 сесии който излизах.......

    Отворена задница(или предница) изобщо което и да е отворено предразполага завиването, затварянето предразполага движението в права линия........тва е категорично и не търпи дебат......
    Предния път бях на 2мм обща.......мислех сега да отворя още малко, просто щях да врътна по един оборот на унибалите отзад симетрично, но задницата стоеше толкова добре че просто нямаше какво да искам.......тва са относителни стойности и за всяка кола и окачване са различни и не съществува правило......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #32
      От всички коли, които тръгваха да се подхлъзват след завои, колата на Ферариста влизаше в релси най-бързо е с най-малко корекции. Това видях като кибик-семкаджия от голямата трибуна (split 2 на снимките). Колата е балансирана ... отлично
      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Дава го за сесията която правиш(или поне така съм видял), аз говоря за най - добрите секторни времена от всички 9 сесии който излизах.......

        Отворена задница(или предница) изобщо което и да е отворено предразполага завиването, затварянето предразполага движението в права линия........тва е категорично и не търпи дебат......
        Предния път бях на 2мм обща.......мислех сега да отворя още малко, просто щях да врътна по един оборот на унибалите отзад симетрично, но задницата стоеше толкова добре че просто нямаше какво да искам.......тва са относителни стойности и за всяка кола и окачване са различни и не съществува правило......
        Евала батенце, голяма гордост си ми и много ти се кефя както и си го знаеш. Продължавай все така да радваш и ти пожелавам всичко от тук на сетне да ти се случва все по-леко и лесно
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          http://youtu.be/D2ON21ZAFaU
          Обща сборка от няколкото интересни момента, контакта с продрайвското БМВ и 4-5 бързи обиколки.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            http://youtu.be/D2ON21ZAFaU
            Обща сборка от няколкото интересни момента, контакта с продрайвското БМВ и 4-5 бързи обиколки.....
            Много яко каране! А бмв-то така те засече, че все едно не съществуваш и не се чува че идваш...


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #36
              Поодраскахме малко джантата и боята отзад вляво, но какво да се прави......Тва от края на клипа с синия ренотник по ме ядоса че тва си беше найстина бърза обиколка....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #37
                баси, тия са наистина опасни, на косъм се разминаха белите.
                Имаше и едно от модерните БМВ-та бяло дето на правата много неориентирано не ти остави път също.

                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                YouTube
                evo2 600

                Comment


                • #38
                  От белите БМВ-та, на ПроДрайв имаше 3 стари и едно ново - не им знам Е-тата. Та едно от старите в една от сериите се въртеше кажи-речи на всяка обиколка в различен завой. А рендето засече неприятно и оранжевото Порше. От желание да му направи път преди един от завоите тръгна да минава от вътрешната страна на завоя към външната, а Поршето вече беше предприел изпреварване отвън.
                  166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                  Comment


                  • #39
                    Хайде на сеира.....

                    http://tv7.bg/%D0%94%D0%BE%D0%B1%D1%...l#.UnoUZL6ex9C

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • #40
                      Супер е репортажа

                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube
                      evo2 600

                      Comment


                      • #41
                        Не че съм по статистиката, но ни показаха и тримата.......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Не че съм по статистиката, но ни показаха и тримата.......
                          другия проблем е и че Мето ми е приятел.. случайни неща... а и Гери или Гергана Костова не е като да не е идвала на Алфа събор и не е като да не познава повечето стари алфисти.... но това е от времената когато имаше клуб и беше сила... заради хората в него

                          http://www.facebook.com/VenturaGarage
                          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                          Comment


                          • #43
                            Голямо евала на Нено и Ники, както и другите взели участие в карането, адмирации за положения труд и жертви, за да постигнете това, което направихте на този трак дей. Ацки много се кефя като гледам и репортажа и видиа от трак дей-а, както и таблицата с класирането разбира се
                            ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Не че съм по статистиката, но ни показаха и тримата.......
                              Добре, че се сетиха да покажат и стойностни хора с човешки желания и стремежи, че ми писна по цял ден да гледам по тивито политици, алчни студенти и общо взето противни хора.
                              Не, че съм от най-досетливите, ама май Неновата се повредила нещо, кофти тръпка, дано не бърка много в джоб, макар диагнозата повреден двигател никога не звучи като райски цигулки в ушите на никой автомобилист
                              Надявам се да е изокала на прибиране към бокса
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                              Comment


                              • #45
                                Хихи БМВ-събор ужким, ама като сме с връзки показват наще....Благодаря на един човек, той си знае.....

                                Comment

                                Working...
                                X