Известие

Collapse
No announcement yet.

За ауспуха и готиното бучене?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За ауспуха и готиното бучене?

    Пак здравейте! Значи искам да ви попитам как и какво трябва да направя, какви точно работи трябва да купя и да сменя, за да се получи готино бучене (басово) няма как да го опиша, но мн ме кефи и искам и мойта кола така да звучи, слагат ги по голфовете и БМВ-тата едни големи ремуси отзад и бучи доста яко.Та от къде и колко пара да го намеря и целия ли ауспух трябва да се смени(и без това има малко ръжда) или може и само накрайник и дали ще стане същия ефект? И за финал 1 тъп въпрос - качва ли разхода това удоволствие?
    Няма да ви се разсърдя и да ме откажете от тия глупости
    Алфа Ромео 156 1.8 TS `99

  • #2
    Разхода не се качва.
    Правят се промени по изпускателната система. Реално се махат гърнета и остават по-малко на брой. Ако смениш само крайното гърне ефекта не винаги се получава. Моята Алфа имаше 4 гърнета и като смених само задното с резонаторно само леко заглъхна и стана по-плътен звука. Ако бях махнал още някое гърне, щеше да бръмчи много.
    Може и също така да се махнат всички гърнета от колекторите нататък и да оставиш само крайно гърне резонатор, като тогава ръмженето граничи с непоносимото. Аз съм така, но моето крайно гърне има тапа заглушител, която колкото и да не ми се вярва работи.
    www.facebook.com/workshox

    Comment


    • #3
      Re: За ауспуха и готиното бучене?

      Първоначално публикувано от piqnica
      Пак здравейте! Значи искам да ви попитам как и какво трябва да направя, какви точно работи трябва да купя и да сменя, за да се получи готино бучене (басово) няма как да го опиша, но мн ме кефи и искам и мойта кола така да звучи, слагат ги по голфовете и БМВ-тата едни големи ремуси отзад и бучи доста яко.Та от къде и колко пара да го намеря и целия ли ауспух трябва да се смени(и без това има малко ръжда) или може и само накрайник и дали ще стане същия ефект? И за финал 1 тъп въпрос - качва ли разхода това удоволствие?
      Няма да ви се разсърдя и да ме откажете от тия глупости
      Ами тогава..... те отказваме. На дълго ще ти се.. мамата както казва колегата. Зарежи я тая щуротия. Хората се чудят как да ги обезшумят колите, а ти....
      ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
      sigpic
      ROVER 200 RF 2.0TDI

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ShoxXx
        Разхода не се качва.
        Правят се промени по изпускателната система. Реално се махат гърнета и остават по-малко на брой. Ако смениш само крайното гърне ефекта не винаги се получава. Моята Алфа имаше 4 гърнета и като смених само задното с резонаторно само леко заглъхна и стана по-плътен звука. Ако бях махнал още някое гърне, щеше да бръмчи много.
        Може и също така да се махнат всички гърнета от колекторите нататък и да оставиш само крайно гърне резонатор, като тогава ръмженето граничи с непоносимото. Аз съм така, но моето крайно гърне има тапа заглушител, която колкото и да не ми се вярва работи.
        бате чувал сьм ка работи пежото ти много готино ручи, иначе аз на мойта сьм само с една трьба от генерацията и с един накрайник вади доста добьр звук ама на дьлго не си е работа, сьщо има влияние и спортния филтьр

        HONDA CRX B16A1 VTEC 150 ++ HP - леко моднат

        Comment


        • #5
          за па на 1360тка имах най-невероятния звук без да барам нищо

          ненаиграли се ей
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Re: За ауспуха и готиното бучене?

            Първоначално публикувано от piqnica
            Пак здравейте! Значи искам да ви попитам как и какво трябва да направя, какви точно работи трябва да купя и да сменя, за да се получи готино бучене (басово) няма как да го опиша, но мн ме кефи и искам и мойта кола така да звучи, слагат ги по голфовете и БМВ-тата едни големи ремуси отзад и бучи доста яко.Та от къде и колко пара да го намеря и целия ли ауспух трябва да се смени(и без това има малко ръжда) или може и само накрайник и дали ще стане същия ефект? И за финал 1 тъп въпрос - качва ли разхода това удоволствие?
            Няма да ви се разсърдя и да ме откажете от тия глупости
            Леле такива бучащи как ги мразя!!! Вечер като ми мине под прозореца в 2 ч. през нощта и ми иде да фърлям павета отгоре!! Има си и законова разпоредба за това! Ама тъпите полицаи земат подкупи!
            Виж Алфата ...

            Comment


            • #7
              Re: За ауспуха и готиното бучене?

              Първоначално публикувано от odisey
              Първоначално публикувано от piqnica
              Пак здравейте! Значи искам да ви попитам как и какво трябва да направя, какви точно работи трябва да купя и да сменя, за да се получи готино бучене (басово) няма как да го опиша, но мн ме кефи и искам и мойта кола така да звучи, слагат ги по голфовете и БМВ-тата едни големи ремуси отзад и бучи доста яко.Та от къде и колко пара да го намеря и целия ли ауспух трябва да се смени(и без това има малко ръжда) или може и само накрайник и дали ще стане същия ефект? И за финал 1 тъп въпрос - качва ли разхода това удоволствие?
              Няма да ви се разсърдя и да ме откажете от тия глупости
              Леле такива бучащи как ги мразя!!! Вечер като ми мине под прозореца в 2 ч. през нощта и ми иде да фърлям павета отгоре!! Има си и законова разпоредба за това! Ама тъпите полицаи земат подкупи!
              Аз па те такива ги мразим!
              156 V6 turbo

              Comment


              • #8
                Законова разпоредва ок. Само, че никой не може да ми каже на колко об/мин да си карам колата, а моята кола до 1200об/мин не се чува ама грам.

                Иначе за дълъг път съм много свикнал, въобще не ми се надува главата. като има някой с мен пускам музика, за да не го дразни (ако го дразни), но аз ако съм сам мога и да си карам без радио - звука ме кефи.
                www.facebook.com/workshox

                Comment


                • #9
                  Шоко Правилно до 1000 оборота е почти нормално, а при мен след 3500 оборота става уж по-тихо - сякаш изчезва басовата част На дълъг път без музика даже е по-яко


                  По темата: Мисля, че промяната на генерацията с цел звучене, е меко казано тъпа идея. Ако ше се променя, то нека е за вървенето
                  Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                  Comment


                  • #10
                    Аз пък си махнах сичките гърнета, имам само резонатори.Звука е супер,вървенето се подобри,разхода спадна и мен ме кефи супер много да има този разпарящ звук.Даже гърми понякога като върна газта.Само трябва за последно гърне та сложа елемент с по голям обем, защото ниските ми честоти не са много добри, обаче пък не е толкова шумна.Бръмчи като малолитражна бегачка при високите обороти.
                    Alfa164 T.S 148++ HP
                    Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                    Comment


                    • #11
                      Аха тука ще се включа и аз
                      Не сте чули мойта как работи Генерацията е права като има приспосления за завихряне(тука съм доста невежа как точно се казва сори)след двуцевката и на мястото на средното гърне.Задното гърне е Нес Спортс-ефекта е поразителен,звука е басов изключително гърлен.При рязко подаване на газ е страховито,иначе когато се закроти на ниски обороти на висока предавка не се чува.Това според мен е перфектната комбинация,а има и ефект гаранция
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                      Alfa Romeo 33

                      Comment


                      • #12
                        Пич комшии сме аз съм в Надежда ела събота да го чуем
                        Виж Алфата ...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от odisey
                          Пич комшии сме аз съм в Надежда ела събота да го чуем
                          Къде
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                          Alfa Romeo 33

                          Comment


                          • #14
                            Благодаря Ви мн. за отговорите, мисля че сте прави за извънградското (ако много бучи) Ще опитам само с един накрайник отзад да видя дали ще се промени много звука иначе ме кефи в купето как се чува двигателя на 2-ра в 4-5к оборота мн надъхващо, а и също така не е силно, както казвате ако минеш някъде в 2 ч. да не те псуват...
                            Но не мисля да махам гърнета и т.н.






                            ПП: Къде в Надежда? Може да се познаваме
                            Алфа Ромео 156 1.8 TS `99

                            Comment


                            • #15
                              Аз си сложих някакъв накрайник, уж да промени звука обаче общо взето нямаше никаква промяна.
                              На предишната ми кола - Рено Клио бях сложил накрая един ауспух накрая с махнат катализатор и на негово място резонатор и звука беше страшен. Човек никога не би казал, че става въпрос за 1.4 двигател
                              Ето как бръмчи:
                              http://vid.data.bg/ztsfarfw#vid

                              Много си мислех дали да не си преместя този ауспух на алфата, но все пак искам да не ми пулсира главата след 2-3 часа дълъг път.
                              Иначе за града е уникално!
                              Alfa 156 1.8 Тwin Spark с K&N Apollo Universal Cold Air Filter

                              Comment

                              Working...
                              X