Известие

Collapse
No announcement yet.

Еи тва вече си е ебало.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Еи тва вече си е ебало.....

    Малкото немско градче Бад Гангерсхейм, разположено in the middle of nowhere, обикновено е посещавано от туристи само с лечебна цел релаксация. Обикновено звукът, който се чува в този край, е този от камбаната, която привиква хората да уважат неделната литургия.
    В същото време Бад Гаргенсхейм е домът на Weineck Engineering, компания, направила най-мощния и най-пъргав легален за движение по пътищата автомобил.


    И докато Детройт може да бъде наречен “Меката на автомобилостроенето”, то Бад Гаргенсхайм е мястото, което поклонниците на тунинга непременно трябва да посетят.
    Веднъж стъпили на “свещената земя”, автомобилните маниаци започват чувстват ускорения си пулс и капчиците пот, избиващи по челата им. Това е съвсем нормална реакция, дори за хора, имали удоволствието да шофират стотици супер автомобили. Защото автомобилът, пред който те са изправени, отваря нова страница в историята.
    Още на пръв поглед автомобилът сякаш създава у теб усещането, че пред теб седи нещо уникално – може би то е създадено заради ръчната изработка... Най-очебийният детайл от кобрата e гигансткият въздухозаборник върху капака на двигателя.
    Всъщност подобни съоръжения срещаме и на автомобили от най-ниския клас с двигатели, предназначени за косачки... тук обаче добавката е повече от нужна, за да осигурява охлаждането на сърцето на величествения роудстър - двигател с работен обем 12,9 л!
    Завъртането на контактния ключ сякаш активира жив организъм – само при натискането и отпускането на педала на газта гигантската high-pressure горивна помпа доставя на карбураторната система на дяволския двигател половин литър високооктаново гориво! От този момент нататък не шофьорът, а дяволът е този, който е застанал зад волана...
    За обикновения, неманиакализиран човешки индивид пътуването (ездата) би свършило точно там, където започва това на човека, оценявящ горещия метал. Без каквито и да било виско технологични системи като ASR, ESP, ABS и други, първата предавка е вкарана.
    След бавното отпускане на съединителя, “динозаварът” стартира гладко.

    Всичко в тази величествена машина работи перфектно от първия метър – Величественият може да бъде каран и спокойно, като “обикновен” супер автомобил. Смяната на предавки при ниски обороти е плавна и “стихията” под капака все още не се е разбушувала, но въпреки това от време на време се усеща пребуксуването на колелата. След около 20 км температура на гумите и течностите в двигателя е достигнала нормалното си ниво.

    Дори до 4000 об./мин. Weineck Cobra 780 cui Limited Edition ускорява по-добре от всеки супер-автомобил на пълна газ. Най-десният педал винаги трябва да бъде използван внимателно и с респект.
    Всъщност респект към колата ти е нужен постоянно, когато си зад волана й! Думите обаче не са достатъчни, ако човек иска да опише какво става при изпробването на пълния потенциал на машината – той не може да бъде с равно с нищо, което се движи по пътищата!
    Двигателят развива обороти подобно на двигател на болид от Ф1. Това наистина е доста впечатляващо, но още по-впечатляващ е фактът, че обемът на двигателя е с около 3 литра (колкото е задвижващият агрегат на BMW 330i!) по-голям от най-големия и най-мощен двигател на състезателна ЛОДКА, правен някога!
    Съмнявам се, че човешко същество, колкото и богат речник да притежава, би могло с думи да пресъздаде усещането, което изпитва, когато двигателят преминава 5000 об./мин. (като имате предвид, че
    максималният въртящ момент от 1760 Нм
    се достига при 5600 об./мин.)... Може би усещането е подобно на това, като че си в машината на времето или в някой космически кораб от Star Wars. От този момент нататък твоето тяло и твоят мозък трябва да работят на своя максимум – иначе по-добре да не си се докосвал до този света на Weineck Cobra...
    Лимитът на оборотомера е на 8000 об./мин. (двигателят достига своята максимална мощност от
    1100 к.с. при 7000 об./мин.
    Фантастичният звук, шум, грохот или както ви е по-лесно да си представите, сякаш е произведен от дявола – само с него може да бъде сравнена “механичната симфония”, на която човек се наслаждава при слушането на “засмукващия” въздух и “смучещия” гориво агрегат...
    От 0-300 км/ч само за 10 сек.!
    Това постижение, разбира се, не е възможно само с използването на най-мощния атмосферен агрегат, правен някога за road car. Всички ние знаем - Power is nothing without control! (без да правим скрита реклама). Затова Weineck Cobra 780 cui Limited Edition използва специална тръбна рама с диаметър 4””, която да абсорбира огромните сили на изкривяване, които двигателят поражда. В шасито са използвани и множество материали от карбон.
    Независимото окачване на всички колела, включващо адаптивни пружини (всички елементи на окачването са направени от висококачествена стомана и титан!) в комбинация със специално разработената high-performance спирачна система (базирани на Brembo – спирачката на Ferrari) с вътрешно вентилирани, надупчени дискове (отпред и отзад), осигуряват овладяването на невероятната машина.
    Отпред Weineck Cobra 780 cui Limited Edition е оборудвана със специални джанти Weineck 3-piece 18” и гуми 255/40 ZR18. Отзад гумите са с размер size 315/35 ZR18.
    4-степенната скоростната кутия, трансмисията и задната ос (оборудвана с ограничен 75% шпер-диференциал) са проектирани за натоварвания над 2000 Нм!
    Интериорът на автомобила се изработва според желанията на клиента.
    Обикновено за седалките се използва фина британска кожа – цветовете и шефовете са според индивидуалните предпочитания.
    Останалата част от пътническото отделение е “облечена” във велурени килимчета. Производител на класическите инструменти за арматурното табло е фирмата Smith.
    За да защите шофьора и пътника от дъжд, колата се предлага със soft top покрив. Освен това се предлага и фиксиран hardtop.
    Всеки детайл от Weineck Cobra 780 cui Limited Edition е уникално творение на немската инженерна мисъл и е изработен от Weineck в Бад Гандерсхейм.
    With a weight-to-power ratio of 0.9Kg/hp, 12.9 litres of engine capacity, 1,100hp and
    1,760Nm of torque we can only say:
    С относителна мощност едва 0,9 кг/к.с., 12,9 л работен обем, 1100 к.с. и 1760 Нм, единственото, което можем да кажем, е: ако модерните времена са непоносимо скучни за вас и всичките пари на света не помагат, не се самоубивайте – лекарството за вас се нарича Weineck Cobra 780CUI Limited Edition!
    Двигател
    Работен обем: 12.9 л
    Compression ratio: 11.5 : 1
    Цилиндри: V / 8
    Постижения
    0-200 км/ч - 4,9 сек.
    0-300 км/ч -10 сек..
    Тегло към мощност: 0,9 кг / к.с.
    Джанти/ гуми
    Отпред
    3-piece 18” Weineck с гуми 255/40 ZR 18 (Intermediate)
    Отзад
    3-piece 18” Weineck с гуми 315/35 ZR 18 (Intermediate)
    AMD&ATI Любимите марки на един Маняк на Игри !!

    Alfa_Romeo 155 1.8 8v

  • #2
    Еи тва вече си е ебало.....

    Малкото немско градче Бад Гангерсхейм, разположено in the middle of nowhere, обикновено е посещавано от туристи само с лечебна цел релаксация. Обикновено звукът, който се чува в този край, е този от камбаната, която привиква хората да уважат неделната литургия.
    В същото време Бад Гаргенсхейм е домът на Weineck Engineering, компания, направила най-мощния и най-пъргав легален за движение по пътищата автомобил.


    И докато Детройт може да бъде наречен “Меката на автомобилостроенето”, то Бад Гаргенсхайм е мястото, което поклонниците на тунинга непременно трябва да посетят.
    Веднъж стъпили на “свещената земя”, автомобилните маниаци започват чувстват ускорения си пулс и капчиците пот, избиващи по челата им. Това е съвсем нормална реакция, дори за хора, имали удоволствието да шофират стотици супер автомобили. Защото автомобилът, пред който те са изправени, отваря нова страница в историята.
    Още на пръв поглед автомобилът сякаш създава у теб усещането, че пред теб седи нещо уникално – може би то е създадено заради ръчната изработка... Най-очебийният детайл от кобрата e гигансткият въздухозаборник върху капака на двигателя.
    Всъщност подобни съоръжения срещаме и на автомобили от най-ниския клас с двигатели, предназначени за косачки... тук обаче добавката е повече от нужна, за да осигурява охлаждането на сърцето на величествения роудстър - двигател с работен обем 12,9 л!
    Завъртането на контактния ключ сякаш активира жив организъм – само при натискането и отпускането на педала на газта гигантската high-pressure горивна помпа доставя на карбураторната система на дяволския двигател половин литър високооктаново гориво! От този момент нататък не шофьорът, а дяволът е този, който е застанал зад волана...
    За обикновения, неманиакализиран човешки индивид пътуването (ездата) би свършило точно там, където започва това на човека, оценявящ горещия метал. Без каквито и да било виско технологични системи като ASR, ESP, ABS и други, първата предавка е вкарана.
    След бавното отпускане на съединителя, “динозаварът” стартира гладко.

    Всичко в тази величествена машина работи перфектно от първия метър – Величественият може да бъде каран и спокойно, като “обикновен” супер автомобил. Смяната на предавки при ниски обороти е плавна и “стихията” под капака все още не се е разбушувала, но въпреки това от време на време се усеща пребуксуването на колелата. След около 20 км температура на гумите и течностите в двигателя е достигнала нормалното си ниво.

    Дори до 4000 об./мин. Weineck Cobra 780 cui Limited Edition ускорява по-добре от всеки супер-автомобил на пълна газ. Най-десният педал винаги трябва да бъде използван внимателно и с респект.
    Всъщност респект към колата ти е нужен постоянно, когато си зад волана й! Думите обаче не са достатъчни, ако човек иска да опише какво става при изпробването на пълния потенциал на машината – той не може да бъде с равно с нищо, което се движи по пътищата!
    Двигателят развива обороти подобно на двигател на болид от Ф1. Това наистина е доста впечатляващо, но още по-впечатляващ е фактът, че обемът на двигателя е с около 3 литра (колкото е задвижващият агрегат на BMW 330i!) по-голям от най-големия и най-мощен двигател на състезателна ЛОДКА, правен някога!
    Съмнявам се, че човешко същество, колкото и богат речник да притежава, би могло с думи да пресъздаде усещането, което изпитва, когато двигателят преминава 5000 об./мин. (като имате предвид, че
    максималният въртящ момент от 1760 Нм
    се достига при 5600 об./мин.)... Може би усещането е подобно на това, като че си в машината на времето или в някой космически кораб от Star Wars. От този момент нататък твоето тяло и твоят мозък трябва да работят на своя максимум – иначе по-добре да не си се докосвал до този света на Weineck Cobra...
    Лимитът на оборотомера е на 8000 об./мин. (двигателят достига своята максимална мощност от
    1100 к.с. при 7000 об./мин.
    Фантастичният звук, шум, грохот или както ви е по-лесно да си представите, сякаш е произведен от дявола – само с него може да бъде сравнена “механичната симфония”, на която човек се наслаждава при слушането на “засмукващия” въздух и “смучещия” гориво агрегат...
    От 0-300 км/ч само за 10 сек.!
    Това постижение, разбира се, не е възможно само с използването на най-мощния атмосферен агрегат, правен някога за road car. Всички ние знаем - Power is nothing without control! (без да правим скрита реклама). Затова Weineck Cobra 780 cui Limited Edition използва специална тръбна рама с диаметър 4””, която да абсорбира огромните сили на изкривяване, които двигателят поражда. В шасито са използвани и множество материали от карбон.
    Независимото окачване на всички колела, включващо адаптивни пружини (всички елементи на окачването са направени от висококачествена стомана и титан!) в комбинация със специално разработената high-performance спирачна система (базирани на Brembo – спирачката на Ferrari) с вътрешно вентилирани, надупчени дискове (отпред и отзад), осигуряват овладяването на невероятната машина.
    Отпред Weineck Cobra 780 cui Limited Edition е оборудвана със специални джанти Weineck 3-piece 18” и гуми 255/40 ZR18. Отзад гумите са с размер size 315/35 ZR18.
    4-степенната скоростната кутия, трансмисията и задната ос (оборудвана с ограничен 75% шпер-диференциал) са проектирани за натоварвания над 2000 Нм!
    Интериорът на автомобила се изработва според желанията на клиента.
    Обикновено за седалките се използва фина британска кожа – цветовете и шефовете са според индивидуалните предпочитания.
    Останалата част от пътническото отделение е “облечена” във велурени килимчета. Производител на класическите инструменти за арматурното табло е фирмата Smith.
    За да защите шофьора и пътника от дъжд, колата се предлага със soft top покрив. Освен това се предлага и фиксиран hardtop.
    Всеки детайл от Weineck Cobra 780 cui Limited Edition е уникално творение на немската инженерна мисъл и е изработен от Weineck в Бад Гандерсхейм.
    With a weight-to-power ratio of 0.9Kg/hp, 12.9 litres of engine capacity, 1,100hp and
    1,760Nm of torque we can only say:
    С относителна мощност едва 0,9 кг/к.с., 12,9 л работен обем, 1100 к.с. и 1760 Нм, единственото, което можем да кажем, е: ако модерните времена са непоносимо скучни за вас и всичките пари на света не помагат, не се самоубивайте – лекарството за вас се нарича Weineck Cobra 780CUI Limited Edition!
    Двигател
    Работен обем: 12.9 л
    Compression ratio: 11.5 : 1
    Цилиндри: V / 8
    Постижения
    0-200 км/ч - 4,9 сек.
    0-300 км/ч -10 сек..
    Тегло към мощност: 0,9 кг / к.с.
    Джанти/ гуми
    Отпред
    3-piece 18” Weineck с гуми 255/40 ZR 18 (Intermediate)
    Отзад
    3-piece 18” Weineck с гуми 315/35 ZR 18 (Intermediate)
    AMD&ATI Любимите марки на един Маняк на Игри !!

    Alfa_Romeo 155 1.8 8v

    Comment


    • #3
      http://www.carspace.com/arvin1/Album..../original.jpg
      sigpic
      Alfa Romeo 156 2.4JTD
      Mazda CX-5

      Comment


      • #4
        http://www.carspace.com/arvin1/Album..../original.jpg
        sigpic
        Alfa Romeo 156 2.4JTD
        Mazda CX-5

        Comment

        Working...
        X