Известие

Collapse
No announcement yet.

Филтър JR - първи впечатления

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от hsr
    Ето един цитат от линка даден по-горе от колегата Bass от сайта на ХЕЕД'91 :
    "Благодарение на конструкцията, материалът и маслото - прахът, който се намира във въздуха се задържа извън филтъра и служи като допълнителен филтърен елемент. Ето защо тези филтри могат да се използват без почистване повече от 150 000км в някои случаи.
    На същата страница пише също,че разхода щял да падне м-у 7,5 и 8 % ,пък мощността щяла да се качи от 8 до 15 к.с.
    Все сам решава в какво да вярва

    Абе то хибаво с тия 8-15 коня, ама дали не е за 5 литров двигател?

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Nikiboy
      Първоначално публикувано от hsr
      Ето един цитат от линка даден по-горе от колегата Bass от сайта на ХЕЕД'91 :
      "Благодарение на конструкцията, материалът и маслото - прахът, който се намира във въздуха се задържа извън филтъра и служи като допълнителен филтърен елемент. Ето защо тези филтри могат да се използват без почистване повече от 150 000км в някои случаи.
      На същата страница пише също,че разхода щял да падне м-у 7,5 и 8 % ,пък мощността щяла да се качи от 8 до 15 к.с.
      Все сам решава в какво да вярва

      Абе то хибаво с тия 8-15 коня, ама дали не е за 5 литров двигател?
      Или турбо Иначе с прахта в София максимум на 15 000 филтъра е за почистване вече конуса даже може и по-рано.Моя засега е добре,нищо че е монтиран в калника,точно над подкалника дето е ебати гняста като вали
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #63
        the cleaner, цената в Хеед и в драйвбг мисля, че е еднаква специално за риплейсмънт
        Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

        Comment


        • #64
          вече съм със филтъра покарах малко и първите впечатления са разлика никаква или може би на високите обороти над 5500 малко по добре дърпа ама има огромен шанс и да си въобразявам
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #65
            и аз днес си поръчах филтър конусен марката е сандлър уж бил хубав ще разбера след две седмици
            alfa 164 t.s ex
            tipo 2,0 16v turbo ex
            opel astra amnesia ex
            megane 2 ex
            alfa 159 jtd ех
            audi A6/S TQ 330+
            audi a4 b5 1,8 TQ 500++
            alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

            Comment


            • #66
              Много съм доволен от филтъра - колата хвръкна направо, а звукът е още по - як
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '06

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от 1912
                и аз днес си поръчах филтър конусен марката е сандлър уж бил хубав ще разбера след две седмици
                ако се беше появил на събирането в събота щах да ти обясня за сандтлер и да те нагласим с отстъпка.

                Comment


                • #68
                  Ето и малко фактология за Джей Ар на Г-тек.

                  1. Най-голям е ефекта до 100 км.ч
                  2. Вече към 400 м ефекта се стопява прогресивно на фона на другите влияния

                  Тъй като и на Горан колата е със спортен филтър, но риплейс и имайки база от предишни мерения мога да твърдя следното, като правя уговорката за по-ниската външна температура. За това намалявам ефекта от филлтъра с 30%.

                  В ускорението до 100 времето пада с около 0.7
                  Времето на 400 с около 0.3-0.4. Дис ис дъ резълтл!

                  Мита, че спортните филтри работа не вършат е BUSTED!!!

                  Comment


                  • #69
                    до 100 0.7 сек. или 0.07 сек ?

                    а и при турбо кола как ще е ?

                    Comment


                    • #70
                      0,7 на турбо кола. Сори, че не съм уточнил

                      Comment


                      • #71
                        0.7 секунди ?? димек 1с без 30 стотни ?

                        колега т'ва никак не е малко, ако е истина

                        Comment


                        • #72
                          никак даже. мерихме го на 2 коли с г-тек, калибриран с гпс. Това означава, че данните са 98% реални. Също така не става дума за един рън. Много често като меря хора, приемат, че най-доброро показано по Г-тек е истина.

                          За да съм наистина сигурен в резултата най-добрите времена не ги гледам. гледам къде е средата.

                          Явно хартишката го задушава. Абе все пак хартията има основно приложение за писани и като опция за бърсане За филтриране на село никой не споменава.

                          Comment


                          • #73


                            а тази кола с ЖР, която си мерил, с индъкшън кит ли е била или само с филтър?

                            и кой ги доставя за България

                            Comment


                            • #74
                              Между Дж Ар и КиН няма разлика. Иначе едната кола е само с конус, не е цял кит. Другата е с риплеис.

                              Общо взето и филтрите ит илиянци ще дадат същите резултати, само да не са от хартия.

                              Comment


                              • #75
                                Е би трябвало да имат колд еър интейк индъкшън кит за да има разлика между със и без...апък т'ва с тея филтри от илиенци...де да знам не съм много склонен да повярвам

                                Comment

                                Working...
                                X