Известие

Collapse
No announcement yet.

JTD с Чип,повече ли пуши..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от vladu
    Първоначално публикувано от ne0
    една кофа с глупУУУсти написахте, не е истина...... отговора на такъв неточн въпрос не още по неточен....
    голема мъдрост написа Нено сан.
    Grande Punto 1.9 Sporт
    98 Alfa 145 1.6 16V TS-bivshata

    Comment


    • #17
      ко са смейш ма в мен е истината....

      http://www.facebook.com/VenturaGarage
      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

      Comment


      • #18
        Нено - дай да скиваме некоя снимка на тоя дизелов дарк форс джедай ...
        Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
        Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

        Comment


        • #19
          ..

          Първоначално публикувано от vladu
          Нено - дай да скиваме некоя снимка на тоя дизелов дарк форс джедай ...
          Айде ,4е интересен изглежда
          BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

          Comment


          • #20
            На 02.02. минах на преглед с бившата вече, пичовете мериха 3 пъти СО емисийте като умишлено им казах че е с пипан софт, щото ми беше интересно дали е станала по-отровна. Резултатите бяха 150-160g/km, което сметам е добре. На новия собственик милиони безаварийни километри с белисимата и да си я кара с кеф

            Comment


            • #21
              абе нещо много бели май правят тези чипове-гледам и колегата владо ремонтирал турбината.аз съм си сложил 400лв в жабката от 2 месеца и още не ми остава време да ида до бобо да чипне на приятелката колата,ама почвам да се замислям.има ли някой във форума който да е изкарал 50000км с чип безпроблемно
              stilo sw 1,9 JTD 03g
              alfa 147 1,9JTD 01g
              alfa 156 1,9JTD 01g
              barchetta 1,8 98g
              alfa 145 1,6 97g

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от A40
                абе нещо много бели май правят тези чипове-гледам и колегата владо ремонтирал турбината.аз съм си сложил 400лв в жабката от 2 месеца и още не ми остава време да ида до бобо да чипне на приятелката колата,ама почвам да се замислям.има ли някой във форума който да е изкарал 50000км с чип безпроблемно
                мани го владо - така си я купих колата.
                с тръгнало окачване и грешка за пренадув.
                за окачването съм си купил powerflex преден и заден кит.
                за турбото ... уж беше само за раздвижване на геометрията, но кат го разглобили се видяло, че топлата перка е опирала... явно предния рециклаж/ремонт е бил некадърно скалъпен ...

                реално от 560 дет съм дал 400 отидоха за друга турбина с преебана студена перка... и от двете една сбраха ... сега съм с перфе турбо ...

                другата ми кола е на 23000 с чип и НИКАКВИ оплаквания.
                Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                Comment


                • #23
                  благодаря за инфото колега,вече нямам колебания за чипа.по принцип съм прецаквал кви ли не коли с кви ли не глупости,обаче тази приятелката много си я харесва и щеше да ме е жал.иначе палърфлекс и аз вече съм поръчал.дано по-скоро ми остане време да я чипна тази хубавица
                  stilo sw 1,9 JTD 03g
                  alfa 147 1,9JTD 01g
                  alfa 156 1,9JTD 01g
                  barchetta 1,8 98g
                  alfa 145 1,6 97g

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от A40
                    абе нещо много бели май правят тези чипове-гледам и колегата владо ремонтирал турбината.аз съм си сложил 400лв в жабката от 2 месеца и още не ми остава време да ида до бобо да чипне на приятелката колата,ама почвам да се замислям.има ли някой във форума който да е изкарал 50000км с чип безпроблемно
                    Аз съм изкарал над 100 000км с чип безпроблемно.
                    sigpic
                    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                    Comment


                    • #25
                      Според мен, доколкото елементарните ми знания и логика позволяват, мисля, че проблем с чипване може да се получи само тогава, когато е направено с подръчни материали или от хора непросветени в това.
                      Това, което виждам след чипването на моята кола е, че в момента работи по-меко, пуши значително по-малко, гори с 0,6/100 по-малко, за вървежа няма да коментирам, т.е. положителни неща. В случай, че се кара с хубаво гориво, сменят се консумативите както трябва, използват се качествени масла и т.н., не виждам причина да не изкара повече.
                      Не знам защо си мислите, че турбината трябва да издържа с живота на мотора
                      Аз предпочитам да сменям турбо на всеки 50 000 км, но да работи като такъв елемент, а не само да подухва клапаните и да издържа х 300 000 км
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Dodo 155
                        Според мен, доколкото елементарните ми знания и логика позволяват, мисля, че проблем с чипване може да се получи само тогава, когато е направено с подръчни материали или от хора непросветени в това.
                        Това, което виждам след чипването на моята кола е, че в момента работи по-меко, пуши значително по-малко, гори с 0,6/100 по-малко, за вървежа няма да коментирам, т.е. положителни неща. В случай, че се кара с хубаво гориво, сменят се консумативите както трябва, използват се качествени масла и т.н., не виждам причина да не изкара повече.
                        Не знам защо си мислите, че турбината трябва да издържа с живота на мотора
                        Аз предпочитам да сменям турбо на всеки 50 000 км, но да работи като такъв елемент, а не само да подухва клапаните и да издържа х 300 000 км
                        Радваме се, че си доволен от нашата работа
                        sigpic
                        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от KGB
                          Първоначално публикувано от Dodo 155
                          Според мен, доколкото елементарните ми знания и логика позволяват, мисля, че проблем с чипване може да се получи само тогава, когато е направено с подръчни материали или от хора непросветени в това.
                          Това, което виждам след чипването на моята кола е, че в момента работи по-меко, пуши значително по-малко, гори с 0,6/100 по-малко, за вървежа няма да коментирам, т.е. положителни неща. В случай, че се кара с хубаво гориво, сменят се консумативите както трябва, използват се качествени масла и т.н., не виждам причина да не изкара повече.
                          Не знам защо си мислите, че турбината трябва да издържа с живота на мотора
                          Аз предпочитам да сменям турбо на всеки 50 000 км, но да работи като такъв елемент, а не само да подухва клапаните и да издържа х 300 000 км
                          Радваме се, че си доволен от нашата работа
                          Не знам дали Киро ти е казал, но съм супер доволен
                          В момента правя и реклама
                          Трябва да я видя колко коня е станала, ей така от интерес
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Ми към края на март или през Април може да направиме един дуно ден...да видиме къде, какво що
                            sigpic
                            Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                            " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                            "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от KGB
                              Ми към края на март или през Април може да направиме един дуно ден...да видиме къде, какво що
                              Много добра идея!
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                              Блог за работа и кариера

                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от KGB
                                Ми към края на март или през Април може да направиме един дуно ден...да видиме къде, какво що
                                Подкрепям идеята
                                Трябва да ми кажете по-рано, за да съм свободен него ден
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X