Може ли някой да ми каже колко е диаметъра на оригиналните тръби на алфа 146 ti и на колко е най-добре да се преправи за да може малко да му олекне на двигателя?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Диаметър на генерация 146ti???
Collapse
X
-
мисля да си е сметната като диаметър.
ако ще му олекваш живота на мотора просто махни катализатора, смени гърнетата с хубави/спортни.Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD
-
Права тръба на 55мм и си ти.
Отзад ако искаш може някое гърненце да събира леко шума. Ако сложиш резонатор ще е пак с готин звук, ама тиха. Права тръба му е майката. Помниш ми Пежото...
Comment
-
ок за правата тръба съм съгласен.
ма хич не харесвам нек'ва смешна 150-160 коньова кола да издава звук се едно ще излита ... и накрая едвам да потегли...
така че тва с резонатора и гърнето да обира шума е добър вариант.Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD
Comment
-
и аз не харесвам ама нещо имам чувството че диша тежко
колектори, 1гърне отдолу и едно двустенно спортно задно гърне мисля че ще заспят.
иначе за фито 60? няма ли да е по-добре oт 55?
Първоначално публикувано от ShoxXxПрава тръба на 55мм и си ти.
Отзад ако искаш може някое гърненце да събира леко шума. Ако сложиш резонатор ще е пак с готин звук, ама тиха. Права тръба му е майката. Помниш ми Пежото...Suzuki GSX-R 750 07'
Comment
-
-
Първоначално публикувано от tvr... ама нещо имам чувството че диша тежкоEx: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от tvrеми няма да е зле ама каде да го намеря този драго, от софията ли е?Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD
Comment
-
Аз задалжително ще направя консултация с Драго.Него познавам лично но сам чувал че разбира от тези неща.Мен неме притеснява че ще стане много шумна от правата тръба ама куките ще се заяждатAlfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Comment
-
Здравейте колеги, възраждам темата за генерацията макар и моята кола да е боксер.
Значи вчера инспектирах цялата генерация от край до край понеже имам яко пърпорене нещо и открих два пробива по тръбите, които ясно е ще сменя направо тръбите, че са и бая ръждиви и позагнили.
Но въпросът ми е друг - последното събиране на тръбите на колектора, (т.е последната двуцевка) е опаковано с някаква метална плетеница и метални облицовка отгоре, но това е изгнило и се е разпаднало. Тръбите там са здрави и не пърпори, но пък после видях, че ламбда сондата е точно след тая двуцевка. А при палене в началните 1-2 минути колата не работи стабилно... Та въпроса ми е възможно ли е това да се дължи на разпадането на изолацията, трябва ли да я подменя цялата двуцевка сега като си правя генерацията, и ако да, то откъде е най-добре да си взема такава?Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex
Comment
Comment