Известие

Collapse
No announcement yet.

Четиримата, Екстрийм Тунинг, Серес, лудостта и успеха!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Четиримата, Екстрийм Тунинг, Серес, лудостта и успеха!

    Реших да напиша тази тема защото много такива случки оставят забравени, а аз не искам така.
    От форума всеки добива някаква крива представа за хората в него, но сега ще ви запозная с една много истинска
    история с истински участници.
    Петък, 22 февруари, първи тренировъчен на писта серес Гърция. Групата, която беше се записала за Серес беше
    достатъчно голяма, но естествено от работа и нестигане на време аз пристигнах в София около 7:30 вечерта чакан
    от екипа на Екстрийм Тунинг, приготвили цялото ни нужно оборудване. Специални благодарности на Алекс Макс и Григор,
    които ми намериха джанти и гуми (борбет от 164 и гуми АДВАН), гумите пристигнаха в сервиза на Бобо благодарение на
    Пламен (шефа на сервиза на Вантотрейд) и Гиги § Митко § Тоти (верни ятаци). Та двамата с Бобо натоварихме,
    последни визуални промени и тръгнахме да вземем Гиги и Митко от къщата на гиги. Те дойдоха с красивия кораб на Гиги
    166 2.4 JTD, тръгнахме около 21:00 часа. Оставихме една девойка в Перник и на магистралата преди Долна Диканя,
    алфата ми 145, 1.6 туйн спарк се счупи за първи път от както съм и собственик. След зверски звуци и тракания, Бобо установи счупено дясно
    вътрешно къре. За да стигнем до диагнозата изполвахме големи крикове и всичко нужно. Единствено резервна част ни
    липсваше. Та се стигна и до дилемата.
    Вариант 1 - закачаме 145 за 166 и след 2 часа сме пред сервиза. Оставяме колата и тръгваме на купон в Гърция.
    Вариант 2 - впрегваме всички усилия и приятели и смачкваме всички в Гърция.
    На пътя Аз, Бобо, Гиги и Митко, 166 и ранена 145, 22:30 часа.
    145-цата беве в движение и взех решение да и изсипя цялата газ с надеждата центробежните сили да ми помогнат.
    Започна предварителна подготовка. Стаси от ТиН беше в готовност да помогне с всяка налична част. Бате Еньо,
    беше в готовност, колегата Добри (Дригата) оказа подкрепа. Цялата газ, никога алфа не ме е оставяла на път и
    този път така, стигна до сервиза след зверски звуци и много молитви. Там беше запалена бургаската печка и поръчана храна. Донора за частта намерен,
    Екстрийм Тунинг отворен, Бобо положи невероятни усилия, колата стъпи на крака и разцепи квартала с въртене на гуми.
    02:30 часа готови за тръгване.
    В 06:00 бяхме по леглата в хотела в Серес, в 07:30 на пистата. Сменихме гуми, подготвихме колата и записахме
    отлични времена. При положение, че за първи път карам на писта записахме време 1 мин 42 сек и 6..(най-добро
    време от състезанието 1:39:..., Брера 3.2 компресор) , 8-мо време от всички класове на пистата (60 коли). Показахме на Гърците за какво иде реч. Кола 1.6 в десятката с такова време
    и с пилот идиот зад волана. Показахме че дизел на писта не верее, Григор постигна забелижителни времена с една от най-тежките коли 1:46:.....,
    Абе беве супер.
    Благодаря на БОБО и екипа на Екстрийм Тунинг, Гиги, Митко, Тоти, Григор, Алекс (за всичко и за съветите на пистата),
    Еньо, Стаси, Пламен от Ванто, Тони от Ванто и пандо за готовността, Мъфка, Дригата....
    Беше си супер!

    Моля темата да остане тук.

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  • #2
    евала на extreme tuning евалата страшни сте
    AlFa RoMeO 155 1.8 twin spark 16v

    Comment


    • #3
      Ами-ЧЕСТИТО за това което сте постигнали(само вие си знаете как и с какви трудности).Запред ви пожелавам да сте НОМЕР ЕДНО,ако може със 1.6 дори.
      Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
      Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

      Comment


      • #4
        ne0 извинявям се за спама по темата ама не ли е време вече на твоита кола за турбо или големи усилия сте хварлили успехи и за напред по големи и по големи
        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

        Comment


        • #5
          Евала пичове...Евала!!!
          Браво, че не сте се предали и сте оправили и колата!

          Евала!
          Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от BillyBoy`
            ne0 извинявям се за спама по темата ама не ли е време вече на твоита кола за турбо или големи усилия сте хварлили успехи и за напред по големи и по големи
            мислил съм хиляди пъти турбо или атмосферка.... е ршено е ще подминава червената зона. А и колата има да се развива в друга насока вече, времето ще покаже. Иначе има една икона 2.0 турбо 300 коня дето малко и остана сама да се движи и да радва. А и 1.6 турбо е голям клас... па видяхме че може и с малко а и ако шофера се научи да кара.... гони челото... да сме живи и здрави

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • #7
              Евалата момчета, така се правят нещата...
              Изораваш асвалта, лудница на макс и пръскаш панера на всички и то се нарежда от само себе си готиното...
              Honda CBR 954RR, Range Rover Vogue V8

              Comment


              • #8
                ...

                Първоначално публикувано от ne0
                Първоначално публикувано от BillyBoy`
                ne0 извинявям се за спама по темата ама не ли е време вече на твоита кола за турбо или големи усилия сте хварлили успехи и за напред по големи и по големи
                мислил съм хиляди пъти турбо или атмосферка.... е ршено е ще подминава червената зона. А и колата има да се развива в друга насока вече, времето ще покаже. Иначе има една икона 2.0 турбо 300 коня дето малко и остана сама да се движи и да радва. А и 1.6 турбо е голям клас... па видяхме че може и с малко а и ако шофера се научи да кара.... гони челото... да сме живи и здрави
                Радвам се за темата , ам нищо смислено от много време насам ... , пожелават ти мнооо успехи и скоро и ние да имаме някоя по-бърза Алфа , 4е на моето 1.4 душата му излиза ве4е от тея 8000 оборота , ам неще ина4е
                BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

                Comment


                • #9
                  браво , готина история и аз имам подобна ама пред тая ще е скучна няма да има смисъл да я разкзвам
                  ПРАВИТЕ ОТСЕЧКИ СА ЗА БЪРЗИТЕ КОЛИ ЗАВОИТЕ СА ЗА БЪРЗИТЕ ШОФЬОРИ!sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Браво Нено!!Хммм от много време ми е мерак да я видя твойта 145ца де..а само слушам се хубави неща и имам голямо желание да я видя
                    Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                    Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                    Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                    Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                    Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                    Comment


                    • #11
                      Re: Четиримата, Екстрийм Тунинг, Серес, лудостта и успеха!

                      Първоначално публикувано от ne0
                      Реших да напиша тази тема защото много такива случки оставят забравени, а аз не искам така.
                      От форума всеки добива някаква крива представа за хората в него, но сега ще ви запозная с една много истинска
                      история с истински участници.
                      Петък, 22 февруари, първи тренировъчен на писта серес Гърция. Групата, която беше се записала за Серес беше
                      достатъчно голяма, но естествено от работа и нестигане на време аз пристигнах в София около 7:30 вечерта чакан
                      от екипа на Екстрийм Тунинг, приготвили цялото ни нужно оборудване. Специални благодарности на Алекс Макс и Григор,
                      които ми намериха джанти и гуми (борбет от 164 и гуми АДВАН), гумите пристигнаха в сервиза на Бобо благодарение на
                      Пламен (шефа на сервиза на Вантотрейд) и Гиги § Митко § Тоти (верни ятаци). Та двамата с Бобо натоварихме,
                      последни визуални промени и тръгнахме да вземем Гиги и Митко от къщата на гиги. Те дойдоха с красивия кораб на Гиги
                      166 2.4 JTD, тръгнахме около 21:00 часа. Оставихме една девойка в Перник и на магистралата преди Долна Диканя,
                      алфата ми 145, 1.6 туйн спарк се счупи за първи път от както съм и собственик. След зверски звуци и тракания, Бобо установи счупено дясно
                      вътрешно къре. За да стигнем до диагнозата изполвахме големи крикове и всичко нужно. Единствено резервна част ни
                      липсваше. Та се стигна и до дилемата.
                      Вариант 1 - закачаме 145 за 166 и след 2 часа сме пред сервиза. Оставяме колата и тръгваме на купон в Гърция.
                      Вариант 2 - впрегваме всички усилия и приятели и смачкваме всички в Гърция.
                      На пътя Аз, Бобо, Гиги и Митко, 166 и ранена 145, 22:30 часа.
                      145-цата беве в движение и взех решение да и изсипя цялата газ с надеждата центробежните сили да ми помогнат.
                      Започна предварителна подготовка. Стаси от ТиН беше в готовност да помогне с всяка налична част. Бате Еньо,
                      беше в готовност, колегата Добри (Дригата) оказа подкрепа. Цялата газ, никога алфа не ме е оставяла на път и
                      този път така, стигна до сервиза след зверски звуци и много молитви. Там беше запалена бургаската печка и поръчана храна. Донора за частта намерен,
                      Екстрийм Тунинг отворен, Бобо положи невероятни усилия, колата стъпи на крака и разцепи квартала с въртене на гуми.
                      02:30 часа готови за тръгване.
                      В 06:00 бяхме по леглата в хотела в Серес, в 07:30 на пистата. Сменихме гуми, подготвихме колата и записахме
                      отлични времена. При положение, че за първи път карам на писта записахме време 1 мин 42 сек и 6..(най-добро
                      време от състезанието 1:39:..., Брера 3.2 компресор) , 8-мо време от всички класове на пистата (60 коли). Показахме на Гърците за какво иде реч. Кола 1.6 в десятката с такова време
                      и с пилот идиот зад волана. Показахме че дизел на писта не верее, Григор постигна забелижителни времена с една от най-тежките коли 1:46:.....,
                      Абе беве супер.
                      Благодаря на БОБО и екипа на Екстрийм Тунинг, Гиги, Митко, Тоти, Григор, Алекс (за всичко и за съветите на пистата),
                      Еньо, Стаси, Пламен от Ванто, Тони от Ванто и пандо за готовността, Мъфка, Дригата....
                      Беше си супер!



                      Моля темата да остане тук.
                      Евала баце,сичко мнооо убаво,ма да попитам,чия беше полуоската която те спаси Добре сте си изкарали
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        евала бе брат )))))) сега ще ида да цуна моита по емблемата )) браво на всички )
                        145 1.6 ТС '97 ех.
                        145 1.9 JTD '00
                        307 CC 2.0 '04

                        Comment


                        • #13
                          тц тц... аз се чудя, защо тази седмица 2 пъти идвах до паркинга, бравото стои, алфата я няма Успех следващия път и ако не си в челната тройка (по възможност в горната й част) - да не отрезнееш вечерта, а ако си на първо място да не отрезнееш 2-3 дни Евала на момчетата, които са се включили в пътуването и помощта, както и на човека, който си е дал полуоската Макар че и аз да бях и аз бих си я дал
                          И да се научиш да караш !
                          Fiat Punto Mk.II 1.2 8v
                          Fiat Punto Mk.I GT1

                          Comment


                          • #14
                            Евала момчета! Шапка ви свалям.
                            sigpicex
                            147Q2
                            300bhp/606nm
                            Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                            Comment


                            • #15
                              Re: Четиримата, Екстрийм Тунинг, Серес, лудостта и успеха!

                              Първоначално публикувано от Mury
                              Евала баце,сичко мнооо убаво,ма да попитам,чия беше полуоската която те спаси Добре сте си изкарали
                              На няква щайга дет не беше в движение, намерих я при това в багажника

                              П.С а и в челната 8-ца пак не отрезняхме ни в Гръцко ни тука

                              Comment

                              Working...
                              X