Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо перка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Турбо перка

    сложих турбо перка ето тази ефекта е учудващо голям сложих я и след нея спортен филтар
    ето това е http://topspeed.bg/product.php?iid=1489 кажете си мнението
    AlFa RoMeO 155 1.8 twin spark 16v

  • #2
    И какъв е ефекта ?
    Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
    Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
    Mercedes Benz A170 CDI FL '01
    Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

    Comment


    • #3
      Re: Турбо перка

      Първоначално публикувано от Abizianata
      сложих турбо перка ето тази ефекта е учудващо голям сложих я и след нея спортен филтар
      ето това е http://topspeed.bg/product.php?iid=1489 кажете си мнението
      я дай малко повече инфо ,... как се държи колата, монтаж и т.н.
      ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

      Comment


      • #4
        Предполагам тва се слага в тръбата за въздуха.И какво прави изкривява въздушната струя?Какво колата ли тръгна повече какво стана след като я сложи
        Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
        Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
        Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
        Mercedes Benz A170 CDI FL '01
        Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

        Comment


        • #5
          Идеята е да влиза повече въздух в колектора, но по този начин задвижвана перката, невярвам че създава впечатляващо налягане
          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
          и делта

          Comment


          • #6
            ..

            И резултата какъв е ?
            BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

            Comment


            • #7
              Значи поставяме съпротивление на пътя на въздуха и като се завърти перката се върти перката. Значи знаете че всеки механизъм си има КПД (коефициент на полезно действие) значи перката ила лагерче чито КПД е около 0,98-0.99 ( да не говорим че има съпротивление при триенето между лопатките на перката и въздуха) тоест ако на входа преди перката имане поток от 5 кг /мин след преминаването през перката това количество въздух ще е 0,99х5=0,495 кг/мин.
              И още нещо много интересно не съм чул за кола със сериозни заявки за вървене да използва въпросната перка защо ли?
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Novachev
                Значи поставяме съпротивление на пътя на въздуха и като се завърти перката се върти перката. Значи знаете че всеки механизъм си има КПД (коефициент на полезно действие) значи перката ила лагерче чито КПД е около 0,98-0.99 ( да не говорим че има съпротивление при триенето между лопатките на перката и въздуха) тоест ако на входа преди перката имане поток от 5 кг /мин след преминаването през перката това количество въздух ще е 0,99х5=0,495 кг/мин.
                И още нещо много интересно не съм чул за кола със сериозни заявки за вървене да използва въпросната перка защо ли?
                ми незнам защо мислиш така оба4е колата започна много да върви много в високите обороти и аз се учудих преправих си трабата за въздуха и го сложих след това и филтара след него и уплътних и хоп готово
                AlFa RoMeO 155 1.8 twin spark 16v

                Comment


                • #9
                  утре снимки че са нема смисал да слизам до гаража и видео ще направя
                  AlFa RoMeO 155 1.8 twin spark 16v

                  Comment


                  • #10
                    Re: Турбо перка

                    Първоначално публикувано от Cvetelin
                    Първоначално публикувано от Abizianata
                    сложих турбо перка ето тази ефекта е учудващо голям сложих я и след нея спортен филтар
                    ето това е http://topspeed.bg/product.php?iid=1489 кажете си мнението
                    я дай малко повече инфо ,... как се държи колата, монтаж и т.н.
                    преправяш трабата за въздуха след това я искарваш там кадето ти е въздушния филтар и слагаш перката директно на нея въздушния филтар- спортен и уплутняваш сичко с леикопласт че силно лепи и си ти моята има повече сила в високите обороти
                    AlFa RoMeO 155 1.8 twin spark 16v

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Abizianata
                      Първоначално публикувано от Novachev
                      Значи поставяме съпротивление на пътя на въздуха и като се завърти перката се върти перката. Значи знаете че всеки механизъм си има КПД (коефициент на полезно действие) значи перката ила лагерче чито КПД е около 0,98-0.99 ( да не говорим че има съпротивление при триенето между лопатките на перката и въздуха) тоест ако на входа преди перката имане поток от 5 кг /мин след преминаването през перката това количество въздух ще е 0,99х5=0,495 кг/мин.
                      И още нещо много интересно не съм чул за кола със сериозни заявки за вървене да използва въпросната перка защо ли?
                      ми незнам защо мислиш така оба4е колата започна много да върви много в високите обороти и аз се учудих преправих си трабата за въздуха и го сложих след това и филтара след него и уплътних и хоп готово
                      Филтъра имаше ли го преди това или не. Преправянето на тръбата и поставянето на филтър може да е причина за подобрение на вървенето не перката. А да не би звука ти да се е променил и ти да мислиш че върви повече, защото не само перки продават в тунинг сайтчетата има много други глупости които обещават много конски сили. И ако сложиш перка магнит за поляризиране на горивото гърне филтур и чип и от 100к.с. може да ги докараш 150 нали и един мармот завива щоколада.
                      Доказването на подобрения от подобни "тунинги" става само със замер със техника не се ли докаже си е живо самовнушение.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        преди това бях с нормалния си филтър а трабата е тази която излиза от филтара трябваха ми 20 сантиметра после перка после филтар
                        AlFa RoMeO 155 1.8 twin spark 16v

                        Comment


                        • #13
                          Разликата ти е дошла от филтъра най вероятно особено ако стария ти филтър е бил и замърсен нормално е да усещаш че колата върви по добре. махни перката и пробвай дали ще върви повече или по малко, и да не забравиш да пишеш
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Novachev
                            Първоначално публикувано от Abizianata
                            Първоначално публикувано от Novachev
                            Значи поставяме съпротивление на пътя на въздуха и като се завърти перката се върти перката. Значи знаете че всеки механизъм си има КПД (коефициент на полезно действие) значи перката ила лагерче чито КПД е около 0,98-0.99 ( да не говорим че има съпротивление при триенето между лопатките на перката и въздуха) тоест ако на входа преди перката имане поток от 5 кг /мин след преминаването през перката това количество въздух ще е 0,99х5=0,495 кг/мин.
                            И още нещо много интересно не съм чул за кола със сериозни заявки за вървене да използва въпросната перка защо ли?
                            ми незнам защо мислиш така оба4е колата започна много да върви много в високите обороти и аз се учудих преправих си трабата за въздуха и го сложих след това и филтара след него и уплътних и хоп готово
                            Филтъра имаше ли го преди това или не. Преправянето на тръбата и поставянето на филтър може да е причина за подобрение на вървенето не перката. А да не би звука ти да се е променил и ти да мислиш че върви повече, защото не само перки продават в тунинг сайтчетата има много други глупости които обещават много конски сили. И ако сложиш перка магнит за поляризиране на горивото гърне филтур и чип и от 100к.с. може да ги докараш 150 нали и един мармот завива щоколада.
                            Доказването на подобрения от подобни "тунинги" става само със замер със техника не се ли докаже си е живо самовнушение.
                            и това с самовнушението си е истина
                            AlFa RoMeO 155 1.8 twin spark 16v

                            Comment


                            • #15
                              ок да мръсен беше направо отвратителен утре ше проверя и ше пиша
                              AlFa RoMeO 155 1.8 twin spark 16v

                              Comment

                              Working...
                              X