If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
сложих турбо перка ето тази ефекта е учудващо голям сложих я и след нея спортен филтар
ето това е http://topspeed.bg/product.php?iid=1489 кажете си мнението
сложих турбо перка ето тази ефекта е учудващо голям сложих я и след нея спортен филтар
ето това е http://topspeed.bg/product.php?iid=1489 кажете си мнението
я дай малко повече инфо ,... как се държи колата, монтаж и т.н.
ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER
Значи поставяме съпротивление на пътя на въздуха и като се завърти перката се върти перката. Значи знаете че всеки механизъм си има КПД (коефициент на полезно действие) значи перката ила лагерче чито КПД е около 0,98-0.99 ( да не говорим че има съпротивление при триенето между лопатките на перката и въздуха) тоест ако на входа преди перката имане поток от 5 кг /мин след преминаването през перката това количество въздух ще е 0,99х5=0,495 кг/мин.
И още нещо много интересно не съм чул за кола със сериозни заявки за вървене да използва въпросната перка защо ли?
Значи поставяме съпротивление на пътя на въздуха и като се завърти перката се върти перката. Значи знаете че всеки механизъм си има КПД (коефициент на полезно действие) значи перката ила лагерче чито КПД е около 0,98-0.99 ( да не говорим че има съпротивление при триенето между лопатките на перката и въздуха) тоест ако на входа преди перката имане поток от 5 кг /мин след преминаването през перката това количество въздух ще е 0,99х5=0,495 кг/мин.
И още нещо много интересно не съм чул за кола със сериозни заявки за вървене да използва въпросната перка защо ли?
ми незнам защо мислиш така оба4е колата започна много да върви много в високите обороти и аз се учудих преправих си трабата за въздуха и го сложих след това и филтара след него и уплътних и хоп готово
сложих турбо перка ето тази ефекта е учудващо голям сложих я и след нея спортен филтар
ето това е http://topspeed.bg/product.php?iid=1489 кажете си мнението
я дай малко повече инфо ,... как се държи колата, монтаж и т.н.
преправяш трабата за въздуха след това я искарваш там кадето ти е въздушния филтар и слагаш перката директно на нея въздушния филтар- спортен и уплутняваш сичко с леикопласт че силно лепи и си ти моята има повече сила в високите обороти
Значи поставяме съпротивление на пътя на въздуха и като се завърти перката се върти перката. Значи знаете че всеки механизъм си има КПД (коефициент на полезно действие) значи перката ила лагерче чито КПД е около 0,98-0.99 ( да не говорим че има съпротивление при триенето между лопатките на перката и въздуха) тоест ако на входа преди перката имане поток от 5 кг /мин след преминаването през перката това количество въздух ще е 0,99х5=0,495 кг/мин.
И още нещо много интересно не съм чул за кола със сериозни заявки за вървене да използва въпросната перка защо ли?
ми незнам защо мислиш така оба4е колата започна много да върви много в високите обороти и аз се учудих преправих си трабата за въздуха и го сложих след това и филтара след него и уплътних и хоп готово
Филтъра имаше ли го преди това или не. Преправянето на тръбата и поставянето на филтър може да е причина за подобрение на вървенето не перката. А да не би звука ти да се е променил и ти да мислиш че върви повече, защото не само перки продават в тунинг сайтчетата има много други глупости които обещават много конски сили. И ако сложиш перка магнит за поляризиране на горивото гърне филтур и чип и от 100к.с. може да ги докараш 150 нали и един мармот завива щоколада.
Доказването на подобрения от подобни "тунинги" става само със замер със техника не се ли докаже си е живо самовнушение.
Разликата ти е дошла от филтъра най вероятно особено ако стария ти филтър е бил и замърсен нормално е да усещаш че колата върви по добре. махни перката и пробвай дали ще върви повече или по малко, и да не забравиш да пишеш
Значи поставяме съпротивление на пътя на въздуха и като се завърти перката се върти перката. Значи знаете че всеки механизъм си има КПД (коефициент на полезно действие) значи перката ила лагерче чито КПД е около 0,98-0.99 ( да не говорим че има съпротивление при триенето между лопатките на перката и въздуха) тоест ако на входа преди перката имане поток от 5 кг /мин след преминаването през перката това количество въздух ще е 0,99х5=0,495 кг/мин.
И още нещо много интересно не съм чул за кола със сериозни заявки за вървене да използва въпросната перка защо ли?
ми незнам защо мислиш така оба4е колата започна много да върви много в високите обороти и аз се учудих преправих си трабата за въздуха и го сложих след това и филтара след него и уплътних и хоп готово
Филтъра имаше ли го преди това или не. Преправянето на тръбата и поставянето на филтър може да е причина за подобрение на вървенето не перката. А да не би звука ти да се е променил и ти да мислиш че върви повече, защото не само перки продават в тунинг сайтчетата има много други глупости които обещават много конски сили. И ако сложиш перка магнит за поляризиране на горивото гърне филтур и чип и от 100к.с. може да ги докараш 150 нали и един мармот завива щоколада.
Доказването на подобрения от подобни "тунинги" става само със замер със техника не се ли докаже си е живо самовнушение.
Comment