Известие

Collapse
No announcement yet.

Спирачни дискове за 145/6, 257 мм-с канали и/или перфорирани

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спирачни дискове за 145/6, 257 мм-с канали и/или перфорирани

    След обстойно изчитане на всички теми във форума, касаещи спирачните дискове, както и някои теми от форуми на други марки, все още се лутам в избора на марка за предни дискове.

    До момента съм синтезирал следната информация:
    1. National - само перфорирани - ~330 лв - цената им е сравнително височка - Нено е с такива, возил ме е...много яко спират

    2. Брембо Макс - само с канали - ~200 лв - срещнах няколко мнения, че се кривяли много бързо, иначе ми харесва офертата

    3. Дискове от Адвенчър кар - с канали и перфорирани - ~230 лв- правени по поръчка на Адвенчър кар в Италия, доколкото ми се изясни от разговора с магазина по телефона. Знам, че колегите посещават редовно форума, може да внесат повече яснота, ако желаят

    4. всички останали марки ...конкретни оферти с цени не успях да намеря от досегашното ми онлайн търсене

    Предварително благодаря за конкретни мнения, предложения, съвети в избора, че явно не е лесно, а жтд-поверът е нищо без контрол , ако мога така да се изразя

    П.П. само да поясня, че идеята за ъпгрейда на спирачките е единствено и само да се подобри ефективността. Нямам рейсинг блянове за момента
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

  • #2
    А накладки? Те също имат голямо значение.
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #3
      абе аз чак ся загрех
      ти като не дигаш повече то 60 кво ту пука квиспирачки имаш на печката?
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #4
        Или National или обикновенни мах-а освен където има вид друг плюс няма, но бучи при по яко спиране с висока скорост и износва по бързо накладките. При скорости под 100 много повече роля играят хубавите гуми. Ако не се цепиш по магистралата със 200 не ти трябва нищо друго освен обикновенни дискове, е освен ако не искаш да изглежда автобусчето бегачка
        Мене ако питаш оригинални накладки и дискове и си 6

        Comment


        • #5
          според мен обикновените накладки са голяма мъка. а тия дискове с дупки и чертички са безмислени в 98% от случаите (и ти не си в тези 2% ). вземи си най-обикновени брембо дискове и добри накладки и ще си много доволен. не разбрах това за ефективността и "рейсинг"...
          не забравяйте, че това колко спира колата зависи най вече от:
          маса, коефициент на сцепление на гумите, диаметър на гумите, диаметър на дисковете, площ на спирачните бутала, коефициент на сцепление на накладките (тука варира от 0.3 до 0.6+). очевидно накладките се сменят най-лесно и има доста 0.45-0.5 накладки дето са годни за всеки ден (т.е. +50% "ефективност" )
          ааа.... следващото е 284мм спирачки от qv (по спомен беше нещо такова) дето трябва да е относително лесно "упражнение"
          Rice SAE
          www.racingowls.com
          oo=v=oo

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Venci
            А накладки? Те също имат голямо значение.
            Естествено. Но там сякаш изборът е по-лесен.

            Първоначално публикувано от търтей
            абе аз чак ся загрех
            ти като не дигаш повече то 60 кво ту пука квиспирачки имаш на печката?
            Ейй, не се сдържа бее. Хем та предупредих
            Петко и Киро много сериозно ме притискат от снощи с тея чипове - викат, че и над 60 щяла да може да вдига след ремапа.

            Първоначално публикувано от gigi
            ...При скорости под 100 много повече роля играят хубавите гуми.
            Тях да кажем, че съм ги осигурил Говорим за стаге 2

            Първоначално публикувано от gigi
            ...Ако не се цепиш по магистралата със 200 не ти трябва нищо друго освен обикновенни дискове, е освен ако не искаш да изглежда автобусчето бегачка
            Мене ако питаш оригинални накладки и дискове и си 6
            Цепя се чат-пат със 180-190, щото повече не иска така или иначе

            Мерси за отоворите на Венци и Гиги, а на Търтея - за спама.

            Други мнения?
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              избягвайте перфорирани дискове на съмнителни марки ...... перфорираните дискове се слагат ако наклатките го изизкват

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ne0
                избягвайте перфорирани дискове на съмнителни марки ...... перфорираните дискове се слагат ако наклатките го изизкват
                Това ясно, ама дай някакво предложение, ако знаеш! Освен Национал, де
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  ricambi originali

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • #10
                    РЦ не лош вариянт,заедно с накладки Ремса са доста добра комбинация
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Mury
                      РЦ не лош вариянт,заедно с накладки Ремса са доста добра комбинация
                      Брембо Макс за наща големина беше около 80лв диска и около 70 лв накладки Ате , по спомен като ги взимах за моята това За мен това е оптималният вариант за цена и качество Аз съм доволен ,стават за грацко и извънграцко
                      BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от hristiqn
                        Брембо Макс за наща големина беше около 80лв диска и около 70 лв накладки Ате , по спомен като ги взимах за моята това За мен това е оптималният вариант за цена и качество Аз съм доволен ,стават за грацко и извънграцко
                        А колко км си изминал с брембьо до момента? Защото чух доста негативни отзиви, че се кривяли доста бързо, но ставаше въпрос все за невентилирани дискове, а нашите не са такива
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от trustworthy
                          Първоначално публикувано от hristiqn
                          Брембо Макс за наща големина беше около 80лв диска и около 70 лв накладки Ате , по спомен като ги взимах за моята това За мен това е оптималният вариант за цена и качество Аз съм доволен ,стават за грацко и извънграцко
                          А колко км си изминал с брембьо до момента? Защото чух доста негативни отзиви, че се кривяли доста бързо, но ставаше въпрос все за невентилирани дискове, а нашите не са такива
                          Еми над 10000 и мога да кажа в екстремен режим , макар 4е карам 1.4 Еми освен да ти се изтрият по-бързо каналите ако не са ти хубави накладките мисля са добри
                          BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от trustworthy
                            и над 60 щяла да може да вдига след ремапа.
                            ма ти си се чипирал ли бе?
                            лелеле
                            ега ти
                            жтд пове мамаму и прасе
                            ужасТ

                            пуши ли яко?

                            а сега сериозно
                            сложи си рикамби оригинали и смени спирачните маркучи с нови
                            може и метални
                            ефектът ще е поразителен
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              За такова нещо несам мислил,но сам се замислял дали да сложа апарати и дискове от Куве или ТИ според мен не е лоша идея помисли и ти над варианта..
                              Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                              Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                              Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                              Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                              Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                              Comment

                              Working...
                              X