Известие

Collapse
No announcement yet.

145 1.4 TS към 2.0 ТS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    дай инфо за колата ти...
    дай си вина.... имам решение ако си сериозен

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • #17
      прав си ама колата която имах преди това беше една тигра, дето беше тунингована, даже претунингована ... на 10 000км нова глава и така 3 пъти. Затова като си е сметнато е друго. ако и сложа хубави гърнета 800лв, а на мен лично звука много ми харесва. всмукателя да сменя да сложа някакъв manzel или нещто такова пак пари и пак риск да се прецака тотолно. ако си намеря ударено QV или изскочи от някъде те по 3000лв ги продават в движение? Аз верно че искам половината кола ама ми остават и мойте части след труда и всичко невиждам да стане над 1700лв.

      п.с. за главата с труда на тиграта ми взимаха по 600лв.
      145 1.4 TS 99' EX
      145 1.6 TS 99'

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ne0
        дай инфо за колата ти...
        дай си вина.... имам решение ако си сериозен
        Сериозен съм ама преди да започнем нещо тряба да се знае до колко пари ще идат (горе долу). ВИН-а е ZAR93000002212917 проверявах го ама нищо неизлиза
        145 1.4 TS 99' EX
        145 1.6 TS 99'

        Comment


        • #19
          Това излиза за VIN-a
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #20
            tonov мерси много !
            145 1.4 TS 99' EX
            145 1.6 TS 99'

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от DeViL145
              защото като избирам кола гледам или да върви или да не харчи. 1.4 с газов инжекцион си помислих че ще харчи нормално (за мен нормално е до 13 газ градско) или да върви така че малко със страх да се качвам в нея. Изглеждаше читава ... докато като сложих 30лв газ от Варна и на Петолъчката зареждах пак. След тва сумати ядове, настройки, подмяна на части и тя продължа да си харчи ...както и да го погледна немога я да продам дори за парите на които съм я взел пък камоли, за тва което съм правил за нея. Като е вечно моя поне да стане нещо от нея.
              Колега, моята харчеше 13/100 газ когато имах дерт с термостата. Сега с 20лв. газ минах 200км...
              146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ssveto
                Първоначално публикувано от DeViL145
                защото като избирам кола гледам или да върви или да не харчи. 1.4 с газов инжекцион си помислих че ще харчи нормално (за мен нормално е до 13 газ градско) или да върви така че малко със страх да се качвам в нея. Изглеждаше читава ... докато като сложих 30лв газ от Варна и на Петолъчката зареждах пак. След тва сумати ядове, настройки, подмяна на части и тя продължа да си харчи ...както и да го погледна немога я да продам дори за парите на които съм я взел пък камоли, за тва което съм правил за нея. Като е вечно моя поне да стане нещо от нея.
                Колега, моята харчеше 13/100 газ когато имах дерт с термостата. Сега с 20лв. газ минах 200км...
                малко е относитлно с колко пари за газ колко км се минава при мен всеки път е различно иначе към 13-15 градско си ги бара зимата де лятото все немога да си я карам аз все ме няма мотора-1.8 16в ТС
                http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
                www.ico83.snimka.bg/[/url]

                Comment


                • #23
                  Devil по добре продай твоята алфа на загуба и си купи 2.0 , пак ще ти излезе по евтино от тая трансформация ....

                  Comment


                  • #24
                    Re: 145 1.4 TS към 2.0 ТS

                    Първоначално публикувано от ne0
                    Първоначално публикувано от DeViL145
                    Идеята ми е следната – Мойто Juniot-че да му дам малко живец с един голям двигател.
                    1во си мислих да сменя колата, ама тя е идеална и съм налял толкова пари в нея че си е вечено моя. Купето е идеално и т.н.
                    Ако има начин да се сложи 2.0 TS освен двигателя и скоростната кутия, комп. Ще трябва ли да се смени ? Пасват ли болтовете и колко според вас ще излезе тая маневра. Имам и газов инжекцион, така че разхода малко силно казано не ме плаши
                    2500 лв. работа
                    за 2500 на моята ще им сложа трубина
                    Volvo S80 2.0 T5 180hp
                    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                    Comment


                    • #25
                      ти земинаправи една кола а после слагай турбини.......

                      http://www.facebook.com/VenturaGarage
                      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ne0
                        ти земинаправи една кола а после слагай турбини.......
                        ми направил съм една на 200 +, една около 160 на ГАС
                        и сега е ред на моито возило но както се вика всичко става с ПАРИ, аз аз не съм от тея дето ги има в излишак
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Nasko_77
                          Първоначално публикувано от tonov
                          Трябва и спирачките да смениш, поне предните де. Предните дискове на QV/ti са 284мм.
                          И носачи
                          Е това пък сега защо да се сменя? Колега имай в предвид че цялата тая процедура я правиш да махнеш един кенефски мотор и да сложиш вътре пак същия кенефски само че с още по-голяма вероятност да излопа,помисли дали си струва? как мислиш да вземеш мотор от морга или блъсната кола без дори да го отвориш ли сметни и за там ако ти трябват разходи.............моя съвет е продаваи я колкото вземеш и си купи един Фиат Купе турбо-ще спестиш мнооооооого мъки
                          146 Turbo

                          Comment


                          • #28
                            [quote=abart_]
                            Първоначално публикувано от "Nasko_77":2t0aangu
                            Първоначално публикувано от tonov
                            Трябва и спирачките да смениш, поне предните де. Предните дискове на QV/ti са 284мм.
                            И носачи
                            Е това пък сега защо да се сменя? Колега имай в предвид че цялата тая процедура я правиш да махнеш един кенефски мотор и да сложиш вътре пак същия кенефски само че с още по-голяма вероятност да излопа,помисли дали си струва? как мислиш да вземеш мотор от морга или блъсната кола без дори да го отвориш ли сметни и за там ако ти трябват разходи.............моя съвет е продаваи я колкото вземеш и си купи един Фиат Купе турбо-ще спестиш мнооооооого мъки [/quote:2t0aangu]

                            Колега прав си !!!

                            Сега искам аз да обясня моята гледна точка
                            след 5 години опит с моята 155 установих че колата има доста недостатъци ако решиш да изкараш още коне от нея и затова се отказах от каквито и да било тунинги по нея защото е твърде скъпа и нерентабилна за тунинг кола

                            1. скапания вариатор дето е много кинти а само с ремонтен комплект издържа 20000 км и пак е за смяна
                            2. деба тия скорости от какшкавал ли са правни - лесно се чупят а ребилт на скоростната = много кинти
                            3. само ремаци и ролки са 700лв - ебааасии СкЪпО за равносметка на пунтото 35 лева , а и да се скъсат - няма да удари клапаните
                            4. двигателя , за мене е много здрав ако не го силиш - много хора след чипа правеха основен което ме навежда на мисълта че си е 150 коня , и толко , за повече трябва са постегнеш кърантията

                            Затова препоръявам ако искаш коне , вземи си турбинка подлежи лесно на тунинг за много по малко пари

                            за справка моята кола ( пунтото )
                            около 2500 ще ми струва сетъпа за 200 коня като дадох мхого пари за изгорелия ми компютър и 2 дебитомера , и бобина с кабелите които бяха трагедия
                            това е моето мнение , и не само моето ,а и на едни от наи извесните състезатели
                            Volvo S80 2.0 T5 180hp
                            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от DeViL145 Покажи съобщение
                              Това което ме кара да не я продам е следното. Купил съм я 5500 август месец. И една по една за около 3-4 месеца съм сменил като се почне от всички рокли и ремъци, свещи, водна и хидравлична помпа, сложих музика за 700лв, отново масло и всички филтри, накладки, даже брат ми докато я кара в София „глътна” съединителя та се наложи и някакъв цилиндър да се сменя (не съм бил там немога да кажа точно). Като ударих чертата с каското и всичко тя тая кола легна почти 9000лв. Пределно ясно ми е че немога да я продам за същата цена. Пуснах я на 5200 1 път... обявата изтече никой не се обада... 2ри път ... същата работа. Сега е вече почти 2ра седмица в автокъща където продават много коли (пред мен купиха селски тунинг голф 3 за 7000лв) и никакъв прогрес. Незнам аз ли много и искам, хората не я ли харесват. 1 път отидох и на пазара за коли в Стара Загора ама те повечето са селтаци никой не я погледна докато на един приятел не се заговори с мен и му споменах че сега звука и е мн добър и не я изревах и дойдоха 5 селинджара да я глеат ама все едно голям камък гледаха. На фона на боклуците които се продаваха се просто блестеше и пак нищо. Петък ще я гледа едни приятел и ако той не я вземе ще си я правя вечно моя. Четох че трябва да се смени следеното. Двигател , скоростна кутия, съединител, колектори и ECU. Ако нямари двигател и скоростна кутия от ударена 2.0 ме притеснява това, че ECU-то е отпред и шанса да е повредено и доста голям. Колекторите не ме плашат толкова. А и след цялата работа нали мойте части ще останат? В някоя морга няма ли да им взема поне 400лв при положение че си работят? И с труда и всичко да се оттърва с 1200-1500лв?

                              Колега, ква е тая Джуниърка за 9 бона,бе
                              Ти ме фърли у музиката. А тия дет си ги замислил, ще се вкараш в ебати приключението докато намериш мотор -2,0 ТС читав си е като да откриеш 4-листна детелинка, за тва са я сложили на колата. За парите няма да ти говоря. Само сметни, че по-добре да я продадеш за 4500 и да дадеш още 2-3 бона и да вземеш нещо свястно, вместо да продълваваш да наливаш в бездънна каца.
                              (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                              Comment


                              • #30
                                Прави са колегите не се вкарвай във филми! Като решиш продваи я и си вземи нещо по мощно. Ама де да те знам явно обичаш приклюенията.
                                Ex ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
                                FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X