Известие

Collapse
No announcement yet.

колко гори една кола от състезателните клас А примерно Субар

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • колко гори една кола от състезателните клас А примерно Субар

    колко гори една кола от състезателните клас А примерно Субаро Импреза, че ми казаха един разход по голям 2 танка Т72 взети заедно
    156 1.8 TS

  • #2
    ако е направена и настроена за състезания, не само че ще ти гори МНОГО, но и горивото е много по-различно. Митко Илиев си поръчваше специално доработено горива за Лансъра на стойсност 17 лв литъра. общо взето по негови думи подготовката за пускаме на рали автомобил от неговия клас за една състезателна отсечка струва към 15 000 лв. Разхода ще ти зависи от стила на шофиране и от терена но няма да е по-малък от 40-50/100
    няма вече Алфи, няма вече тръпка...

    Comment


    • #3
      40-50 съм съгласен но ми казаха 2 литра на 1 км което си е 200 литра на 100км и за едно състезание 45 км прави към 90 литра резервоар.
      156 1.8 TS

      Comment


      • #4
        А пък ние забелязахме в гаража на Жоро Танев варели с бензин 120 октана ама дали се смесва с нещо допълнително незнам
        Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
        Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
        Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
        Mercedes Benz A170 CDI FL '01
        Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Violator
          40-50 съм съгласен но ми казаха 2 литра на 1 км което си е 200 литра на 100км и за едно състезание 45 км прави към 90 литра резервоар.
          Докато карахме новата Импреза WRX STi на пистата в Серес, разхода беше около 140-160 литра/100 км.

          Поне толкова излизаше според пълненето на резервоарите след всяка поредица обиколки. Но на писта е така - там се кара втора-трета, рядко четвърта, и след всеки завой се ускорява с пълна газ. Абе 70% от времето се кара с педала до ламарината. После яко спирачки и пак пълна газ. Все пак това е 2,5 литра яко напомпан турбодвигател с над 300 коня. След около 60 обиколки се сменят гумите, прави си сметката къв зор виждат.

          При ралита и планински състезания се кара на по-високи предавки и вероятно ще харчат около 50-70 л/100 км

          Ето снимчици

















          Volvo XC90 D5 '06
          Alfa Romeo Spider 2.0 '90
          Lancia Ypsilon 1.2 '00



          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
          ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

          Comment


          • #6
            Абсурд е сериен автомобил да прави моментен разход от 140-160л/100км.Какво му е толкова надутото на тоя мотор 2.5 с 300коня,аз ко да кажа като от 2.0 вадя 250коня абсолютно сток.
            По въпроса за съвременните WRC машини с увеличен рестриктор на турбото и с друг тип антилаг система сравнена с примерно един Ескорт Косуърт гр.А8 от първите,ами няма как да харчи толкова колкото Косито.Георги Петров беше отговорил на един журналист на въпрос колко харчи Косито му ,той каза - ами примерно на Ю Рали където е доста планинско стигаме и до 100 на 100 литра разход Това съм го запомнил,защото не вярвах че е възможен такъв разход от лек автомобил,но все пак тогава съм бил доста по-малък.
            Но това е относителен въпрос,има си и приказка - че колкото налееш,не връща
            Въобще темата е малко безмислена,защото последното нещо което ги интересува пилотите е разхода,то без горене няма вървене,колкото по-рано го разберат любителите на високи скорости толкова по-рано ще има резултати
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Comment


            • #7
              Колега нещо май неразбра съшноста на темата
              Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
              Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
              Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
              Mercedes Benz A170 CDI FL '01
              Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ivanko_rs
                аз ко да кажа като от 2.0 вадя 250коня абсолютно сток.
                е това ми е интересно как е станало , като както казваш ти "абсолютно сток" колата ти е 160 коня
                ПРАВИТЕ ОТСЕЧКИ СА ЗА БЪРЗИТЕ КОЛИ ЗАВОИТЕ СА ЗА БЪРЗИТЕ ШОФЬОРИ!sigpic

                Comment


                • #9
                  [quote=Absente_]
                  Първоначално публикувано от "ivanko_rs":1ltllpi0
                  аз ко да кажа като от 2.0 вадя 250коня абсолютно сток.
                  е това ми е интересно как е станало , като както казваш ти "абсолютно сток" колата ти е 160 коня[/quote:1ltllpi0]

                  Ааа да и мойта кола от подписа е абсолутно сток и е 280 коня
                  Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                  Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                  Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                  Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                  Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                  Comment


                  • #10
                    майта алфа 1.6 изгори за 80 км - 30 литра бензин

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ne0
                      майта алфа 1.6 изгори за 80 км - 30 литра бензин
                      ее ти си по напред от мене мойта даде 28 на 100
                      Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                      Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                      Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                      Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                      Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от acko88
                        Първоначално публикувано от ne0
                        майта алфа 1.6 изгори за 80 км - 30 литра бензин
                        ее ти си по напред от мене мойта даде 28 на 100
                        е ти кво искаш тия 280 коня така ли се хранат...
                        ПРАВИТЕ ОТСЕЧКИ СА ЗА БЪРЗИТЕ КОЛИ ЗАВОИТЕ СА ЗА БЪРЗИТЕ ШОФЬОРИ!sigpic

                        Comment


                        • #13

                          Колега acko88 ,аз много добре разбрах темата
                          Колега Absente_ , айде да уточним думата "сток" за да няма после ти каза едно,а аз друго.Под сток аз разбирам мотор който не е пипан,не говоря за електроника.Да,мойта кола е с мотор в състояние в което е излязъл от завода,т.е. освен гарнитура на капака няма нищо друго отваряно по-него.Няма портване,няма полиране,няма магии по клапаните,няма олекотени бутала и мотовилки,няма пърформанс валове,с оригиналния Гарет Т3 си е.Има само чип и то много кадърен,такъв който в БГ трудно ще се намери
                          Ете за това ти казвам че колата е със "сток" мотор,а ако не вярваш,ами почакай до феста за да разбереш как върви до тогава ако не ми мине котка път може и да е Интеграле.
                          Накрая да не забравя колега,тия 160 коня можеш да ги пишеш тука в Алфа форума,ама не ги драскай в Ланчовия щото ще те линчуват.Ланча с турбо мотор 160 коня НЯМА.Моя оригиналния беше 177коня,а този оригинално беше 190,схващаш ли.Айде сега разбери от каква италиянка е
                          По темата ,с кастъм чипа при спортно каране,но не постоянно на пълна газ понеже става неуправляема, отива някъде между 30 и 35 на 100,ама колко точно не знам
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ivanko_rs

                            Колега acko88 ,аз много добре разбрах темата
                            Колега Absente_ , айде да уточним думата "сток" за да няма после ти каза едно,а аз друго.Под сток аз разбирам мотор който не е пипан,не говоря за електроника.Да,мойта кола е с мотор в състояние в което е излязъл от завода,т.е. освен гарнитура на капака няма нищо друго отваряно по-него.Няма портване,няма полиране,няма магии по клапаните,няма олекотени бутала и мотовилки,няма пърформанс валове,с оригиналния Гарет Т3 си е.Има само чип и то много кадърен,такъв който в БГ трудно ще се намери
                            Ете за това ти казвам че колата е със "сток" мотор,а ако не вярваш,ами почакай до феста за да разбереш как върви до тогава ако не ми мине котка път може и да е Интеграле.
                            Накрая да не забравя колега,тия 160 коня можеш да ги пишеш тука в Алфа форума,ама не ги драскай в Ланчовия щото ще те линчуват.Ланча с турбо мотор 160 коня НЯМА.Моя оригиналния беше 177коня,а този оригинално беше 190,схващаш ли.Айде сега разбери от каква италиянка е
                            По темата ,с кастъм чипа при спортно каране,но не постоянно на пълна газ понеже става неуправляема, отива някъде между 30 и 35 на 100,ама колко точно не знам
                            Ми хайде, покарай я по същия начин, ама САМО на 2-ра и 3-та предавка и постоянни ускорения на пълна газ и ще видиш, че ще качи доста над 100 л/100 км

                            Точно затова говорех - на писта се кара яко и затова Субаретката гореше около 150 литра А98Н на пистата в Серес. Пъък и тя е 4х4 и хич даже не става неуправляема при пълна газзззззззззззззззз
                            Volvo XC90 D5 '06
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                            Lancia Ypsilon 1.2 '00



                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от pinko
                              Ми хайде, покарай я по същия начин, ама САМО на 2-ра и 3-та предавка и постоянни ускорения на пълна газ и ще видиш, че ще качи доста над 100 л/100 км

                              Точно затова говорех - на писта се кара яко и затова Субаретката гореше около 150 литра А98Н на пистата в Серес. Пъък и тя е 4х4 и хич даже не става неуправляема при пълна газзззззззззззззззз
                              Ако си мислиш че там където караме се слага повече от 3,много се лъжеш.При положение че на това субару което сте тествали му дават 14л грубо на 100,въобще колкото и да го натискаш не виждам как ще даде 150л на 100км,освен да го пилее по пистата.
                              Няма страшно продължавайте да вярвате на бордовите компютри.
                              По въпроса за пистата ,в Серес много по прилича на картинг писта отколкото на истинска писта.Все пак сравнена с Донингтън парк(която съм виждал) е ....Така че яко каране на истинска писта и на картинг писта са съвсем различни работи.То в БГ истинска писта освен в Калояново няма,независимо че и тя е много спъната.
                              По въпроса за управляемостта на Субаруто,ами натикай го с толкова електроника и аз ще те видя дали няма да стоиш на пътя.Подкарай истински силна кола без никакъв електронен помощник и тогава ще говорим.
                              Отгоре на това ти го изкара това Субару да гори два пъти повече от Ф1 бе,нали не си вярваш?Остава да кажеш че и в Ф1 не ги настъпват до долу,а?
                              Абе вие нямате какво да правите и затова ли я пуснахте тая тема,че ми е интересно?Понеже и аз нямам какво да правя в момента и се включих да върви темата,хихихихихи
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Comment

                              Working...
                              X