Известие

Collapse
No announcement yet.

ДРОСЕЛИ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    да ама нали се сещаш че аз нямам толкова място
    alfa 164 t.s ex
    tipo 2,0 16v turbo ex
    opel astra amnesia ex
    megane 2 ex
    alfa 159 jtd ех
    audi A6/S TQ 330+
    audi a4 b5 1,8 TQ 500++
    alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

    Comment


    • #17
      За разлика от мене, аз имам адски много място, защото махнах климатика и парното.Лошото е че повече от 500лв недавам, а с тези пари мога да си купя единствено 4 карб на старо от някой пистов мотор.
      Alfa164 T.S 148++ HP
      Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

      Comment


      • #18
        Re: 75ts

        Първоначално публикувано от 75TwinSpark
        Ей го големия "кенеф" TWINSPARK
        Това само с дросели и карбуратори не става , трябва и валове и др
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от 1912
          да ама нали се сещаш че аз нямам толкова място
          пич аз съм останал с впеатление че твоята 164 е турбина ,
          ако си атмосферка , какво си и модифицирал ( освен чип) че казваш че върви много
          10Х за сега и лека вечер
          Volvo S80 2.0 T5 180hp
          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

          Comment


          • #20
            на лс
            alfa 164 t.s ex
            tipo 2,0 16v turbo ex
            opel astra amnesia ex
            megane 2 ex
            alfa 159 jtd ех
            audi A6/S TQ 330+
            audi a4 b5 1,8 TQ 500++
            alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от 1912
              да ама нали се сещаш че аз нямам толкова място
              писъл съм ти на лс
              но като гледам идеята на тези дросели е да осигури повече въздух към цилиндрите
              но не мисля че е наи удачната идея за някои друг кон отгоре
              според мене ако изкаш въздух наи лесно ще стане с едино турбо и елетроника
              като гледам като финанси пак толкова ще стъпи
              ти как мислиш
              Volvo S80 2.0 T5 180hp
              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

              Comment


              • #22
                Re: 75ts

                Първоначално публикувано от 75TwinSpark
                Ей го големия "кенеф" TWINSPARK
                Бандо, това са не само 4 дросела. Тук Мотроника е изхвърлен в кофата (където и му е мястото) и са сложени два двойни карбуратора Вебер.
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #23
                  Искам да добавя още едно разяснение, четейки по-горе.
                  Старите 4 цилиндрови мотори с алуминиевия блок и с карбуратори, които са слагани на 75, 90, Алфета, Джулиета и т.н. дори на Берлина са с по ДВА ДВОЙНИ карбуратора. Те имат общо 4 дросела. На същите мотори като им слагат мотроник вече са с един дросел.
                  За V6 моторите нещата седят така. Има ги във вариянт със ТРИ ДВОЙНИ карбуратора при Алфа 6. Като им слагат инжекцион им слагат един дросел. Има един сравнително рядък двигател, който е V6 2.0, който се оборудва с ШЕСТ отделни дросела и доста шантава система от въздуховоди и вакууми. Там е много весело, но какво ли не бих дал да се докопам до такива колектори.
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment

                  Working...
                  X