Айде да кажем че по големия кулер е по голям обем -обем въздух който тярбва турбото да сгъсти преди да вземе да тъпче въздух по налягане в двигателя това означава по голяма турбо дука така че е добре избора да е оптимален по голям кулер ще си пасне добре ако сложиш по големи дюзи и турбина и правилно написана карта по принцип за оптимално вървене се парви карта след всяка манипулация.
И все пак вчера тормозих Нео по телефона и се замислих на една от приказките му нищо че е рус. Каза аз колата не я използвам за всекидневан употреба. Трябва да се замисли човек до къде е решил да стига да парви един автомобил който да кара ежедневно с не много средства или да парви някаква мускулеста алфа дето да се кара за удоволствие и състезания.
И все пак вчера тормозих Нео по телефона и се замислих на една от приказките му нищо че е рус. Каза аз колата не я използвам за всекидневан употреба. Трябва да се замисли човек до къде е решил да стига да парви един автомобил който да кара ежедневно с не много средства или да парви някаква мускулеста алфа дето да се кара за удоволствие и състезания.
Comment